Pinkpop 2025

Normaal gesproken doen ze niet zo moeilijk, maar kan altijd dat je net de verkeerde beveiliger hebt. Denk dat je makkelijker 2x500ml naar binnen krijgt dan 1x1000ml.

Daarnaast kun je op het terrein voor 1,5 munt WML/Pinkpop waterzakje kopen. Heb je gelijk een souvenirtje
Geen muntjes dit jaar šŸ˜€

Tot mijn grote verdriet 🄲 kan en ga ik morgen toch niet naar mijn geliefde Pinkpop waar ik zo naar uit keek en zin in had.

Die ivm met ziekenhuis opname van mijn vader in Zwitserland tijdens zijn vakantie. Waarschijnlijk vrijdag of zaterdag die kant op. Is spannende tijd en gaat niet zo goed.

Dacht eerst om nog wel een dagje te gaan maar met gedachten ergens anders is ā€˜t moeilijk genieten.

Mijn kaartje over gedaan aan een vriend, die graag nog wilde gaan.

Jullie die wel gaan onwijs veel plezier, geniet ook een beetje voor mij.
Ah, shit man... Sterkte met je vader.
Camping Limburgerhof is misschien een optie. Goedkoper dan een hotel en je kan met de shuttle bus of fiets naar PP. Wij logeren daar een heel weekend maar dat kan ook per dag. Weet niet of er nog plaats is natuurlijk maar zeker het overwegen waard en beter dan nog terug naar huis na het festival lijkt me.
Leuke camping gerund door lieve mensen. Volgens mij is er nog wel plek. Kom dan meteen even aan hier bij mij, het is letterlijk om de hoek.

Ah, shit man... Sterkte met je vader.

Leuke camping gerund door lieve mensen. Volgens mij is er nog wel plek. Kom dan meteen even aan hier bij mij, het is letterlijk om de hoek.
Camping de Watertoren is ook erg leuk. Gezellig veld vol met Pinkpop bezoekers
Verder lekker rustig. +/- 7 km van pp terrein.

Camping de Watertoren is ook erg leuk. Gezellig veld vol met Pinkpop bezoekers
Verder lekker rustig. +/- 7 km van pp terrein.
Dat is een stukje verderop, inderdaad ook leuke camping. Iets betere voorzieningen ook dan Limburgerhof.
De eerste gasten liggen al op de campings rondom "het dorp".
Het leeft hier nu toch wel weer, althans bij mij en de mensen die ik spreek.

Het is voor ons "Landgravenaren" toch wel meer dan een festival. Vandaag ook weer diverse mensen gesproken, waaronder een echtpaar van in de 70. Ook zij kwamen met mooie verhalen over de beginjaren van Pinkpop in Landgraaf (vanaf 1988).

Dean Lewis…::jij moet wel heel veel van jouw dochter houden šŸ™šŸ»
Jup... Maar ik ben dan ook zo'n week eitje geworden.. Ik kan me soms teveel inleven in anderen, dat ik meega ik hun "hype" en mezelf daar soms in verlies. Het nummer "half a man" heeft ze veel geluisterd, als ik het alleen al hoor.... Natte oogjes, puur vanwege haar.
Nu gaan we denk ik dat momentje samen missen, aangezien ik Bob Vylan wel heeeeel graag wil zien..

Op Pukkelpop kon ik iedere ochtend broodjes halen bij de bakker om de hoek, heeft iemand toevallig omtbijt tips?

Zo! De kriebels zijn er!!
Ongeacht wat we er allemaal van vinden, goed of slecht, wordt het weer een top weekend! Ja, het wordt heet, maar met wat maatregelen (petje, nat handdoekje in de nek, waterzakje en een biertje minder per uur) gaat dat helemaal goed komen.

Vrijdag: Hiqpy, Alestorm, Weezer, Oscar & the wolf, Tate McRae (ja, de dochter is mee) en Justin.

Zaterdag: The Academic, Amyl & the sniffers, Cypress Hill (Whoop!), Mark Amber (ja, de dochter is er nog steeds bij), Faithless, Olivia.

Zondag: Imminence, Kaiser Chiefs, The Warning, Biffy Clyro, stukje Dean Lewis (ja, dochter), Bob Vylan, Korn, Muse.
Geef de dochter maar de schuld ja🤪.

helemaal zin in komend weekend! Ik zag dat water zakken tot 500ml mee mogen, heeft men ervaring met hoe moeilijk ze hierover doen? Krijg je een lege waterzak van 1 tot 2L wel mee naar binnen? Of bijv twee lege plastic flesjes van 500ml? Of gaat het echt om dat het totaal volume niet meer dan 500ml mag zijn?
Mijn ervaring is dat het wel meevalt, zeker met een warme editie als wat er nu aan komt. Wij hadden een grotere fles voor ons 2 eigenlijk of ieder z'n spa fles wat is dat 1 liter of 1,25 ofz geloof ik. Als ze leeg zijn doen ze niet moeilijk. Haal wel je dopje er af, en stop die ergens. Zodat als je binnen bent, de fles ook dicht kan maken.

Tot mijn grote verdriet 🄲 kan en ga ik morgen toch niet naar mijn geliefde Pinkpop waar ik zo naar uit keek en zin in had.

Die ivm met ziekenhuis opname van mijn vader in Zwitserland tijdens zijn vakantie. Waarschijnlijk vrijdag of zaterdag die kant op. Is spannende tijd en gaat niet zo goed.

Dacht eerst om nog wel een dagje te gaan maar met gedachten ergens anders is ā€˜t moeilijk genieten.

Dat is zwaar KLOTE!!
Heel veel sterkte en natuurlijk beterschap voor je pa en hopelijk komt hij er weer snel bovenop šŸ’Ŗ

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

bah, veel sterkte met je vader šŸ«¶šŸ»

Users who are viewing this thread