Pinkpop 2025

Eerste keer Pinkpop hier. Dus een echte beginnersvraag.. We komen enkel de zondag. Is camperen een optie op een officiële camping?

Op de site lijkt dit niet mogelijk.

Mag je in uw auto blijven slapen op de parking? Indien niet, wordt dit sterk gecontroleerd?
Nee, camperen is niet mogelijk met een dagkaart, campings zijn alleen toegankelijk met een weekendticket. Als je al wil overnachten in de buurt van het festival met een dagticket, is het beter om ruim van tevoren ergens een hotel te boeken.

Nee, camperen is niet mogelijk met een dagkaart, campings zijn alleen toegankelijk met een weekendticket. Als je al wil overnachten in de buurt van het festival met een dagticket, is het beter om ruim van tevoren ergens een hotel te boeken.
Hmmm.. da's nu te laat. Wat zijn mogelijke alternatieven? Op paar km langs straat parkeren en met fiets komen?

Of toch in auto slapen op de parking? Iemand hier ervaring mee?

Hmmm.. da's nu te laat. Wat zijn mogelijke alternatieven? Op paar km langs straat parkeren en met fiets komen?

Je zou camping limburgerhof kunnen boeken. Is 15 min fietsen van het terrein, en er rijdt ook een shuttlebus.

• Geweldig
Waarderingen: Kachelle
Zo! De kriebels zijn er!!
Ongeacht wat we er allemaal van vinden, goed of slecht, wordt het weer een top weekend! Ja, het wordt heet, maar met wat maatregelen (petje, nat handdoekje in de nek, waterzakje en een biertje minder per uur) gaat dat helemaal goed komen.

Vrijdag: Hiqpy, Alestorm, Weezer, Oscar & the wolf, Tate McRae (ja, de dochter is mee) en Justin.

Zaterdag: The Academic, Amyl & the sniffers, Cypress Hill (Whoop!), Mark Amber (ja, de dochter is er nog steeds bij), Faithless, Olivia.

Zondag: Imminence, Kaiser Chiefs, The Warning, Biffy Clyro, stukje Dean Lewis (ja, dochter), Bob Vylan, Korn, Muse.

Zo! De kriebels zijn er!!
Ongeacht wat we er allemaal van vinden, goed of slecht, wordt het weer een top weekend! Ja, het wordt heet, maar met wat maatregelen (petje, nat handdoekje in de nek, waterzakje en een biertje minder per uur) gaat dat helemaal goed komen.

Vrijdag: Hiqpy, Alestorm, Weezer, Oscar & the wolf, Tate McRae (ja, de dochter is mee) en Justin.

Zaterdag: The Academic, Amyl & the sniffers, Cypress Hill (Whoop!), Mark Amber (ja, de dochter is er nog steeds bij), Faithless, Olivia.

Zondag: Imminence, Kaiser Chiefs, The Warning, Biffy Clyro, stukje Dean Lewis (ja, dochter), Bob Vylan, Korn, Muse.
Dean Lewis…::jij moet wel heel veel van jouw dochter houden 🙏🏻

Tot mijn grote verdriet 🥲 kan en ga ik morgen toch niet naar mijn geliefde Pinkpop waar ik zo naar uit keek en zin in had.

Die ivm met ziekenhuis opname van mijn vader in Zwitserland tijdens zijn vakantie. Waarschijnlijk vrijdag of zaterdag die kant op. Is spannende tijd en gaat niet zo goed.

Dacht eerst om nog wel een dagje te gaan maar met gedachten ergens anders is ‘t moeilijk genieten.

Mijn kaartje over gedaan aan een vriend, die graag nog wilde gaan.

Jullie die wel gaan onwijs veel plezier, geniet ook een beetje voor mij.

Hier voor eerste keer een dagje Pinkpop:

DeWolff (als we dan al binnen zijn) - Imminence - Stukje The Boxer Rebellion/Elephant - Everything Everything - Kaiser Chiefs - The Warning - Biffy Clyro - KoRn - Muse

Enorm hyped!

• Geweldig
Waarderingen: degrotegeneraal
Eerste keer Pinkpop hier. Dus een echte beginnersvraag.. We komen enkel de zondag. Is camperen een optie op een officiële camping?

Op de site lijkt dit niet mogelijk.

Mag je in uw auto blijven slapen op de parking? Indien niet, wordt dit sterk gecontroleerd?
Camping Limburgerhof is misschien een optie. Goedkoper dan een hotel en je kan met de shuttle bus of fiets naar PP. Wij logeren daar een heel weekend maar dat kan ook per dag. Weet niet of er nog plaats is natuurlijk maar zeker het overwegen waard en beter dan nog terug naar huis na het festival lijkt me.

• Geweldig
Tot mijn grote verdriet 🥲 kan en ga ik morgen toch niet naar mijn geliefde Pinkpop waar ik zo naar uit keek en zin in had.

Die ivm met ziekenhuis opname van mijn vader in Zwitserland tijdens zijn vakantie. Waarschijnlijk vrijdag of zaterdag die kant op. Is spannende tijd en gaat niet zo goed.

Dacht eerst om nog wel een dagje te gaan maar met gedachten ergens anders is ‘t moeilijk genieten.

Super rot voor je, wel de juiste beslissing waarschijnlijk.heel veel sterkte en hopelijk beterschap.

• Geweldig
Waarderingen: RalphiePinkpop
Camping Limburgerhof is misschien een optie. Goedkoper dan een hotel en je kan met de shuttle bus of fiets naar PP. Wij logeren daar een heel weekend maar dat kan ook per dag. Weet niet of er nog plaats is natuurlijk maar zeker het overwegen waard en beter dan nog terug naar huis na het festival lijkt me.
Daar is zeker nog wel plek.

• Leuk

Je kan proberen zo'n Fletcher social deal aan te schaffen en dan Kasteel Erenstein pakken, maar geen idee of dat nu beschikbaar is.

helemaal zin in komend weekend! Ik zag dat water zakken tot 500ml mee mogen, heeft men ervaring met hoe moeilijk ze hierover doen? Krijg je een lege waterzak van 1 tot 2L wel mee naar binnen? Of bijv twee lege plastic flesjes van 500ml? Of gaat het echt om dat het totaal volume niet meer dan 500ml mag zijn?

Veel succes en sterkte!

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Sterkte. Zijn belangrijkere dingen helaas.

• Leuk
helemaal zin in komend weekend! Ik zag dat water zakken tot 500ml mee mogen, heeft men ervaring met hoe moeilijk ze hierover doen? Krijg je een lege waterzak van 1 tot 2L wel mee naar binnen? Of bijv twee lege plastic flesjes van 500ml? Of gaat het echt om dat het totaal volume niet meer dan 500ml mag zijn?
Het is en blijft pech hebben of geluk hebben met de beveiliging die je tegen over je hebt. In principe zijn de regels duidelijk en denk ik dat gezond verstand ook helpt. Neem je 2 lege waterzakken van 500 ml mee gaan ze naar waarschijnlijkheid echt niet moeilijk doen. Neem jij 6 lege 2 liter cola flesssn mee. Je die pakken ze waarschijnlijk wel af.

• Leuk
Normaal gesproken doen ze niet zo moeilijk, maar kan altijd dat je net de verkeerde beveiliger hebt. Denk dat je makkelijker 2x500ml naar binnen krijgt dan 1x1000ml.

Daarnaast kun je op het terrein voor 1,5 munt WML/Pinkpop waterzakje kopen. Heb je gelijk een souvenirtje

Voor mij ook afwachten of Pinkpop nog wel door kan gaan! Vandaag foto’s laten maken van mijn schouder wat niet echt lekker op het moment en ook nog eens een oorontsteking opgelopen waar ik morgen voor naar de huisarts moet! Fingers crossed ✌🏻

Ik hoop nog steeds Haevn, staan weekend ervoor toch al in Valkenburg.

Of anders Spinvis en Saar verleiden om er een weekendje Zuid-Limburg van te maken.
Ik hoop al 3 jaar op Cardinal Black. Nu kunnen ze nog wel in de tent. Komende jaren sowieso Noord of Zuid.

Users who are viewing this thread