Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zit met een schuin oog nog te kijken voor een zondag ticket, maar dan zal de prijs eerst flink moeten zakken. Ik vind op dit moment geen enkele dag de ticketprijs volledig waard.
Is ook relatief klein. Net als Dynamo Metalfest zo'n 10.000 bezoekers per dag (maximaal).
Ben bang dat we er ons bij neer moeten leggen dat GMM de major in de Benelux is voor de hardere genres. Al zou het wel mijn droom zijn dat op Pinkpop alleen maar bands uit diverse rock/metal genres geboekt worden met een paar indiebands, die niet zo lafjes zijn. Maar ja...
Alvast veul plezeer voor iedereen die morgen al gezellig op de camping voorpret heeft.
Is ook relatief klein. Net als Dynamo Metalfest zo'n 10.000 bezoekers per dag (maximaal).
Ben bang dat we er ons bij neer moeten leggen dat GMM de major in de Benelux is voor de hardere genres. Al zou het wel mijn droom zijn dat op Pinkpop alleen maar bands uit diverse rock/metal genres geboekt worden met een paar indiebands, die niet zo lafjes zijn. Maar ja...
Alvast veul plezeer voor iedereen die morgen al gezellig op de camping voorpret heeft.
Hmmm, lijkt me niet de weg waar ze nu op zitten alleszins. En ben er niet rouwig om ook, want vooral/enkel metal is wel heftig voor me. Rock Am Ring vond ik daarom ook maar mwah mwah, achteraf gezien. Maar ieder z'n ding!
Mee eens Mark, ik vrees ook dat GMM de enige major zal blijven van dit genre in de Benelux. Ik heb trouwens net naar de set van Imminence op Wacken 2023 zitten kijken op youtube, dat wordt echt genieten op zondag, topband en topdag gaat het worden. Ik kan niet wachten