Pinkpop 2025

Ik zit met een schuin oog nog te kijken voor een zondag ticket, maar dan zal de prijs eerst flink moeten zakken. Ik vind op dit moment geen enkele dag de ticketprijs volledig waard.
Sorry, iedereen heeft een andere portemonnee en ‘het waard’ vinden is persoonlijk. Maar ik zie voor de rockliefhebber geen betere festivaldag dan deze zondag. Vind dit een van de beste Pinkpopdagen in jaren!

Sorry, iedereen heeft een andere portemonnee en ‘het waard’ vinden is persoonlijk. Maar ik zie voor de rockliefhebber geen betere festivaldag dan deze zondag. Vind dit een van de beste Pinkpopdagen in jaren!
Ik snap dat het relatief is, maar icm met de dramatsiche bereikbaarheid met het OV (zo moet ik bv. Muse skippen om zeker te zijn dat ik met de trein weer thuis kom), dan vind ik het veel geld voor die andere 2 bands die me echt aanspreken.

• Leuk
Waarderingen: RimkoW
Ik aas nog op een dagticket voor de zaterdag. Stopt die resale ook morgen al of pas vrijdag/zaterdagochtend? Kan iemand zich herinneren hoe dat vorig jaar ging?
Ik heb even door het topic van vorig jaar gescrold. Dagtickets bleven langer beschikbaar dan weekendtickets, in ieder geval via Ticketswap. Is me niet helemaal duidelijk of ook de resale via Ticketmaster beschikbaar bleef voor dagtickets.

Zo! Computer af, naar huis, auto in laden. Morgenvroeg naar het zuiden afzakken, eerste pilsje open trekken, tent opzetten, dan verder met pils open trekken (de volgorde van pils naar tent opzetten moet nog blijken of dit tactisch is).

Pinkpop kan beginnen !!
Excited Season 2 GIF by The Office

Ik snap dat het relatief is, maar icm met de dramatsiche bereikbaarheid met het OV (zo moet ik bv. Muse skippen om zeker te zijn dat ik met de trein weer thuis kom), dan vind ik het veel geld voor die andere 2 bands die me echt aanspreken.
Dat begrijp ik dan wel weer. Hoop dat je nog een ticket vindt voor een voor jou aanvaardbare prijs. Zal voor je duimen.

• Leuk
Waarderingen: gy0n
Hebben ze in Nederland al niet genoeg belevingsfestivals zoals BKS en DTRH? Die al een heel pak verjongen en progressiever zijn?

Misschien moet Pinkpop net wel mikken naar ouder (rock)publiek en meer de kant opgaan van een Rock am Ring (gezien dat Nederland ook al geen echt groot metalfestival heeft)?
Into the Grave! Al is dat wel een klein festival.

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Mark's Kal en TNFke
Dat begrijp ik dan wel weer. Hoop dat je nog een ticket vindt voor een voor jou aanvaardbare prijs. Zal voor je duimen.
Er staan voor de zondag op Ticketmaster alleen al 177 dagkaarten aangeboden. Een aanzienlijk deel voor een hogere prijs dan de reguliere prijs. Kan me niet voorstellen dat die mensen liever niks voor hun kaartje krijgen ipv 100,-. Vrienden van ons kochten gisteren nog drie kaarten voor 115,-

Geduld, de prijs gaat zeker omlaag. Maar je moet er wel bovenop blijven zitten, want er staan vast meer koopjesjagers standby 🙂
Sluit Ticketmaster resale toch morgen voor alle dagen af, dan kan je tot zaterdagavond laat waarschijnlijk nog op Ticketswap terecht.

Als ik dan toch weer de vergelijking mag maken met Rock Werchter. Vanaf mijn woonplaats is Werchter maar 30 kilometer verder weg dan Landgraaf. Ik heb even op de ANWB routeplanner gekeken en vanaf Amsterdam gezien zijn beide festivals even ver weg. Bij Rock Werchter krijg je een gratis treinkaart vanaf de grens en de pendelbussen zijn gratis. Volgens mij is dat bij Pinkpop betalend. Dan is de keuze snel gemaakt als je een beter programma krijgt. Bij een gelijkwaardig programma zou ik ook nog voor Werchter kiezen.
En bij Rock Werchter betaal je los voor de camping wat bij pinkpop erin zit. Daarnaast als je niet op Hyves zit moet je betalen voor douches en WC. En qua line up is RW beter ben ik met je eens.

Fijn trio idd met Biffy - Korn - Muse maar wat mij betreft is de zaterdag wat "rock" betreft wat spannender.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Users who are viewing this thread