Pinkpop 2025

Camping C is er dit jaar niet en is nu samengevoegd op Camping B (i.v.m. tegenvallende kaartverkoop). Dus het is kiezen tussen Camping A en Camping B.

Op camping B is er ook een "nachtprogramma" tot 03:00 a 03:30, dus daar is wel veel meer te beleven nadat het dagprogramam voorbij is. En Camping B is daarnaast ook wel een stuk groter. De afstand tussen camping B en festival is wel aanzienlijk en het is 30 minuten lopen tussen camping en festivalterrein.

Camping A is inderdaad echt pal naast het festival terrein, heb hier zelf nog nooit gestaan, dus weet niet precies of dit een rustige camping is.
Daarnaast weet ik ook niet of het überhaupt nog mogelijk is om dit jaar op camping A te staan zonder vaste gast plek kaartjes? Die zijn in ieder geval al allemaal uitverkocht, dus als iemand precies weet hoe dit zit, is de keuze voor jou snel gemaakt en is de enige
Er is volgens de plattegrond nog steeds een camping c die dus tegen B aanligt. C heeft ook een eigen ingang!

overigens, die windkracht 2 a 3 die verwacht wordt van het weekend gaat wel impact hebben op de gevoelstemperatuur verwacht ik, dan is het al snel aangenamer dan de thermometers voorspellen...
Nu ook, nog 28 op de thermometer een windkracht 2 is aangenaam zomerweer.
Dus aankomende weekend vast ook wel met een rustig festivalterrein te verwachten, gezellige mensen en liters Brand...
Mensen, heb ik er zin an!

Formeel gezien is er wel een camping C, ook terug te zien op de kaart. Ja het zit direct tegen Camping B aangeplakt maar C heeft zelfs nog een eigen ingang als je op de kaart kijkt in de app.

Camping A is de laatste jaren de rustigere camping, iets meer gemengd qua leeftijd.

Camping B is leuker als je nog een beetje zou willen feesten en als je niet heel dicht bij de feesttent staat dan kun je ook nog behoorlijk slapen (voor een festival).
Wel oordopjes mee als je niet wakker will worden geschreeuwd om michaels

overigens, die windkracht 2 a 3 die verwacht wordt van het weekend gaat wel impact hebben op de gevoelstemperatuur verwacht ik, dan is het al snel aangenamer dan de thermometers voorspellen...
Dus aankomende weekend vast ook wel met een rustig festivalterrein te verwachten, gezellige mensen en liters Brand...
Klopt er is een prachtige zuidenwind en die is meestal best koel op Megaland want die komt zo langs Snowworld en daar ligt allemaal sneeuw.

Ook bij winacties zijn ze kaarten aan strooien 😂 vrienden van mij hebben kaarten via ziggo gewonnen ze hadden eigenlijk meegedaan om dagkaarten te winnen, maar uit eindelijk hebben ze toch weekendkaarten gekregen 🎉
Aan de telefoon ‘ ja je hebt kaarten voor de vrijdag gewonnen maar als je wilt kan je ook weekendkaarten krijgen’

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Beetje wind, weinig vochtige lucht, 33 graden is dan te overleven, mits toch wel af en toe een beetje schaduw wordt opgezocht.
Pet, natte handdoek en waterzakje/flesje en het is zeker te overleven..

O ja, Dennis, ik zou me nog even bedenken over je shirt keuze, zwart is niet de meest "frisse" kleur in de volle zon..

Klopt er is een prachtige zuidenwind en die is meestal best koel op Megaland want die komt zo langs Snowworld en daar ligt allemaal sneeuw.
Simon Cowell Wow GIF by America's Got Talent

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Die schaduwdoeken zien er niet erg praktisch uit trouwens, zo dicht op de podia.

Users who are viewing this thread