Pinkpop 2025

Ook jij bent gewoon een vaste prik op het forum Laura. Ik lees jouw reacties al heel lang voordat ik ooit zelf reageerde.

Niemand is perfect en zeker ik niet en het zou heel leuk zijn om ook jou te ontmoeten. Maar niets moet, zoals gebruikelijk op Pinkpop. 🙏🏻
Haha lief van je, maar ik ben er ook nog maar sinds dit jaar hoor 😛

• Geweldig
Waarderingen: hersenscheetje
Haha lief van je, maar ik ben er ook nog maar sinds dit jaar hoor 😛
Ik dacht dat jij al veel langer reageerde!?

Maar goed je kunt op een afstand kijken of we geen vreselijke monsters zijn en dan besluiten of je komt kletsen. En in ieder geval schijnt Dennis er aardig uit te zien 😉

Jullie hebben hoe dan ook allemaal erg bijgedragen aan de voorpret. Even een paar minuten bij de P kletsen gaat je niet deren.

Heel veel plezier alvast op Pinkpop en met de voorpret. Ik ga helaas alsnog niet dit jaar vanwege de hielspoor. Volgend jaar wil ik er zeker weer bij zijn.

• Leuk
Ja ik volg de verloop van de doorverkoop van kaarten al een tijdje en het zal niet eenvoudig meer worden om goedkoop een kaart te scoren.

Er staat weinig en er komt weinig bij.
Dit snap ik niet. Alleen al voor de zondag staan er op Ticketmaster maar liefst 170(!) kaarten aangeboden. De meeste al dagen zonder dat ze verkocht worden. En de reguliere kaarten zijn voor alle dagen nog beschikbaar.
Al die mensen gaan al die kaarten straks massaal in prijs verlagen.
Gebeurt nu al overigens. Ik heb vandaag al drie keer een kaart voor 126,- zien staan en twee keer voor ca 100,-

Laatst bewerkt:
  • Leuk
En is dit dan niet de week van het festival? Of vergis ik mij?

[edit] ik probeer een foto toe te voegen maar alles is te groot
De week begint inderdaad op zondag en ik vind jouw enthousiasme zeer aanstekelijk; lekker bezig scheetje ;).
De eerste dag sta ik denk ik niet voor de poort te wachten dit jaar, waarschijnlijk pas net voor Hiqpy op het terrein, dus ik zie de foto's wel verschijnen!

• Geweldig
Misschien dat ik heel even kom kijken bij de P, als absolute newbie op dit forum. Afhankelijk van hoe laat we op het terrein zijn. We mikken eigenlijk op het eerste nummer van Ronnie Flex… maar misschien zit het verkeer mee en zijn we iets eerder ✌🏻
Best nieuwsgierig naar de echte mensen achter hun meningen en teksten 😄

In 22 toen het zo ongelofelijk heet was hadden we zo'n ventilatortje met plantenspuit gekocht bij de Action. Dat werkte fantastisch om af te koelen in combi met een natte handoek in je nek, komende week maar weer eentje halen denk ik.

Bijlagen

• Screenshot_20250616_054633_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250616_054633_Samsung Internet.jpg
    161,6 KB · Weergaven: 12
In 22 toen het zo ongelofelijk heet was hadden we zo'n ventilatortje met plantenspuit gekocht bij de Action. Dat werkte fantastisch om af te koelen in combi met een natte handoek in je nek, komende week maar weer eentje halen denk ik.
Pfff, we hebben toen de helft van de dag voor die enorme ventilator gestaan van de Brand-bar. Enige plek waar nog een beetje verkoeling was.
Goeie tip van die ventilator- plantenspuit, van de week ff checken ja bij de action

Heb altijd een klein waterpistooltje bij, werkt ook goed naast een natte handdoek.

Zin in, iedereen veel plezier alvast. Kijk ook even of ‘t lukt vrijdags rond 13.30 bij de letter P te zijn 🤗

Ik zal er helaas met mijn social anxiety niet zijn. Ik ben zo’n typische toetsenbord held.
Wij noemen dat zelf meestal, wij zijn niet z'n mensen, mensen. Maar op Pinkpop is dat wel iets, dat je daar helemaal los kunt laten (althans gevoelsmatig, bij de meeste). Normaal zou ik ook niet snel bij een groepje aansluiten. voelt wat ongemakkelijk, en alsof jij er dan maar een beetje bij hangt. Maar in dit geval. vind ik het wel een leuk idee, om van sommige (want waarschijnlijk sluit lang niet iedereen aan) een gezicht/beeld bij de naam te hebben.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en RimkoW
Wij vulde gooide gewoon het laatste beetje water uit het flesje, telkens over ons heen. Hey droogt toch wel op in die hitte.

Users who are viewing this thread