Pinkpop 2025

Toch ook maar iets van een spoorboekje gemaakt. in elk geval er uit gefilterd l, wat ons het minste aanspreekt

Vrijdag:
Janet Livv (ja want officiële opening hoort er bij)/ Ronnie Flex/warhaus/ HIQPY/ Personal trainer/ Alerstorm/ Mika/ Inhaler/ weezer/ Oscar and the Wolf/ Bad nerves/ Kid Kapichi/ Tate Mcrae/ Justin Timberlake.
Eet momentje waarschijnlijk ergens tussen HIQPY en Alerstorm (net voor de ergste drukte hopelijk)

Zaterdag:
The academic/ Claude/ Omar Rudberg/ The Royston club/ Cypress Hill/ Hardy/ Amira Elfeky/ Mark Ambor/ Soft Play/ Almost Monday/ Matt Hansen/ Faitless/ The Last Dinner Party/ Olivia Rodrigo.
Eet momentje waarschijnlijk ergens tussen The Royston club en Hardy.

Zondag:
Hannah Mae/ Dewolf/ Querbeat/ Imminence/ Elephant/ Krezip/ Kaiser Chiefs/ The Warning/ Girl in Red/ Biffy Clyro/ Sigrid/ Dean Lewis/ Purple Disco Machine/ Kørn/ Muse.
Eet momentje waarschijnlijk ergens tussen The Warning en Girl in Red.

Dik gedrukt staat uiteraard voor Must Sees of in elk geval een gedeelte ervan mee te pakken.

Laatst bewerkt:
Was eigenlijk mooi geweest als Pinkpop de adam lambert spot aan Suzan & Freek had gegund. Vooral nu ze toch een aantal shows gaan spelen.
Maar ze gaan toch geen extra shows geven?!
En eigenlijk ben ik blij dat Pinkpop hen nog nooit geboekt heeft (qua muzieksmaak dan), ziek of niet ziek en sorry hoor maar uit medeleven of medelijden een spot gunnen daar kunnen we toch niet aan beginnen, want dan blijven we aan de gang.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Maar ze gaan toch geen extra shows geven?!
En eigenlijk ben ik blij dat Pinkpop hen nog nooit geboekt heeft (qua muzieksmaak dan), ziek of niet ziek en sorry hoor maar uit medeleven of medelijden een spot gunnen daar kunnen we toch niet aan beginnen, want dan blijven we aan de gang.
Ik vind dit topmuziek en er zullen meerderen zijn hier. Ik had ook tickets voor sportpaleis dus vind het echt zonde ze niet gezien te hebben dit jaar. Maar alle begrip voor hen en hoop ze zeker nog eens ergens te kunnen meepikken. Dus als ze op PP hadden gestaan had ik er zeker bij geweest. En niet uit medeleven maar gewoon omdat ik dit keigoed vind.

Was eigenlijk mooi geweest als Pinkpop de adam lambert spot aan Suzan & Freek had gegund. Vooral nu ze toch een aantal shows gaan spelen.
Mijn favoriet is het ook niet. Ja ze hebben een aantal nummers die zijn wel oke, en je kunt bijna niet om ze heen, want ja wordt toch regelmatig op de radio gedraaid. Maar persoonlijk zou ik dan liever Snelle zien, ziek of niet ziek. En dan zouden ze heus wel welkom zijn als gast ofz bij Snelle.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ik vind dit topmuziek en er zullen meerderen zijn hier. Ik had ook tickets voor sportpaleis dus vind het echt zonde ze niet gezien te hebben dit jaar. Maar alle begrip voor hen en hoop ze zeker nog eens ergens te kunnen meepikken. Dus als ze op PP hadden gestaan had ik er zeker bij geweest. En niet uit medeleven maar gewoon omdat ik dit keigoed vind.
Ik denk dat er heel veel met jou zouden hebben genoten en meegezongen, maar ik en weer velen met mij zouden er met een grote boog omheen lopen en dat is ook zo leuk aan een festival, voor ieder wat wils!!

maar wel een lage... en terug op het midden he
(terwijl die op Noord, die al 1 was, wel op de zijkant is gebleven)

Bekijk bijlage 14654

foto via Pinkpopfans
Het terrein ziet er wel een stuk voller / compacter uit met al die schaduwdoeken / wel zeer welkom met de verwachte hitte. Benieuwd hoeveel bezoekers er komen en hoe zij de aanpassingen ervaren.

Users who are viewing this thread