Pinkpop 2025

Pinkpop forum meeting.

Aangezien Dennis z’n plicht niet pakt 😉, mag ik dan een voorstel doen voor een forum meeting?

Vrijdag 13:30 uur bij de letter P van de grote Pinkpop letters?
Net voor Ronnie en het einde van Janet Livv.

En als ik de enige ben dan is het ook goed, maar het lijkt mij leuk om een paar van jullie live te ontmoeten. En anders ga ik er alleen staan.

Pinkpop forum meeting.

Aangezien Dennis z’n plicht niet pakt 😉, mag ik dan een voorstel doen voor een forum meeting?

En als ik de enige ben dan is het ook goed, maar het lijkt mij leuk om een paar van jullie live te ontmoeten. En anders ga ik er alleen staan.

Niet tijdens de Mentos Twister? Daar zijn we toch zeker allemaal?

Pinkpop forum meeting.

Ik trakteer een biertje. Ook als een soort van schuldbekentenis voor alle ellende die ik heb uitgebracht.

[edit]Tenzij er in eens 100 man staat😂
Maar voor een redelijk groepje wil ik wel trakteren. 🙏🏻

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Pinkpop forum meeting.

De meetings van de festivals worden altijd de week van het festival bekend gemaakt. Festileaks is nu nog druk met BKS reporten

De meetings van de festivals worden altijd de week van het festival bekend gemaakt. Festileaks is nu nog druk met BKS reporten
Al is dat vanuit FL zelf natuurlijk. Staat me bij dat men in het verleden het ook specifiek voor het forum iets had georganiseerd. Al heeft Dennis er volgens mij wel eens met z'n tweeën gestaan, niet?

Al is dat vanuit FL zelf natuurlijk. Staat me bij dat men in het verleden het ook specifiek voor het forum iets had georganiseerd. Al heeft Dennis er volgens mij wel eens met z'n tweeën gestaan, niet?
Ik beloof dat ik er sta. En het zou een eer zijn om nog een aantal van jullie te mogen ontmoeten. Oprecht.

• Leuk
Waarderingen: RimkoW
Ik zal er helaas met mijn social anxiety niet zijn. Ik ben zo’n typische toetsenbord held.
Jammer maar niets moet. En jij bent geen toetsenbord held, jij laat jezelf zien, je hebt een mening en dat is heel waardevol. Dank je wel.

[edit] en je kunt ook gewoon eerst op een afstandje kijken of jij je ok voelt om even langs te komen.
Ik ben heel laagdrempelig en hou al heel snel van mensen, dat is juist waar Pinkpop voor mij voor staat.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread