Pinkpop 2025

Weet iemand waar Nikfestilover (weet niet exact of dit zijn naam is) is gebleven, was in het verleden toen ik dit forum ook volgde altijd zeer actief en had altijd leuke bijdrages.

• Leuk
Waarderingen: colette283
Hier ook blijf, best Vreemd allemaal.

Blijf ‘t ook zo apart vinden dat mensen meer vragen voor hun door verkoop kaartjes dan ze kosten. Die raak je toch never nooit kwijt, nu ze nog gewoon beschikbaar zijn.

Fijn dat ‘t prima festival weer lijkt te worden, nog 7 dagen werken en we mogen weer. De eerste spullen die meegaan zijn al uitgezocht. 🤗

Benieuwd wanneer ze nu eindelijk de stay tuned en vervanger Adam Lambert

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Wellicht is eea opgelost bijna, nu krijg ik weer niets te zien... Ligt de pagina er weer uit

Bij mijn weten heeft Pinkpop nog nooit een aankondiging voor de volgende editie tijdens of direct na een editie gedaan... Ook de gouden tip pas veel later in het jaar, vaak zelfs al waren de eerste namen al aangekondigd.

Heb heel sterk het idee dat ze al voortborduren op een overschakeling naar editie 2026 op de site? 🤔

Nog anderhalve week tot de resale op Ticketmaster wordt stopgezet (donderdags voor weekendkaartjes) en ik vraag me echt af in hoeverre de prijs nog gaat zakken. Het zit er nu 10 a 20 euro onder. Laagste dat ik zag was 250. Heel benieuwd wat het gaat doen komende week!
Enig idee tot wanneer de verkoop op Ticketswap loopt?

Bij mijn weten heeft Pinkpop nog nooit een aankondiging voor de volgende editie tijdens of direct na een editie gedaan... Ook de gouden tip pas veel later in het jaar, vaak zelfs al waren de eerste namen al aangekondigd.

Heb heel sterk het idee dat ze al voortborduren op een overschakeling naar editie 2026 op de site? 🤔
Kan me toch een editie herinneren, waar ze na de hoofdact op de laatste dag aankondigden dat Tom Petty & The Heartbreakers al waren vastgelegd voor het jaar erop. Uiteindelijk ging dat helaas niet door.

Users who are viewing this thread