Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sluit beter aan qua beschikbaarheid, geven hem de absolute headlinerpositie (ik denk niet dat Pinkpop dat dit jaar had aangedurft) en past inderdaad prima bij het DTRH. Ik snap wel dat hij daar staat ipv Pinkpop ja
Benson Boone staat in Ziggo en Sportpaleis in het najaar. Afhankelijk van de verkoop hiervan, verwacht ik hem volgend jaar wel op PP en mogelijk zelfs op een hoge spot als zijn shows dit jaar uitverkopen.
Bekend van mij heeft vandaag in de pre sale kaartjes gekocht voor Benson Boone. Had ruim 20.000 wachtende voor zich. Dus met de populariteit van de heer Boone zit het alvast goed
Dit verwacht ik ook wel van Sam Fender. Echt bijzonder dat dit op dtrh staat had veel beter gestaan op pinkpop.
Ik verwacht in het najaar of voorjaar 2026 een zaaltour met aansluitend festivals.
Bekend van mij heeft vandaag in de pre sale kaartjes gekocht voor Benson Boone. Had ruim 20.000 wachtende voor zich. Dus met de populariteit van de heer Boone zit het alvast goed
Klopt! Ergens ook wel vreemd, want zijn eigen tour was binnen no-time uitverkocht en denk ook echt wel dat hij gaat nailen op die headline positie.
Maar zoals we het hier vaker over gehad hebben is Fender samen met een nothing but thieves, volbeat, bring me the horizen en nog vele andere de nieuwe generatie headliners. Dus verwacht ook als pinkpop sam fender volgend jaar heeft dat dit op een headline positie zal zijn. En of dit dan de north of south headliner gaat zijn, zal echt samenhangen wie er eventueel boven gepogrammeerd gaat worden.
Maar voor nu eerst de 2025 editie!!
Pinkpop zal hem we boeken na een geflopte plaat, toch niet op het moment dat een act hot is zeker? Chapell Roan volgend jaar? Moet je ook maar zien wat het nog uitricht.
Pinkpop zal hem we boeken na een geflopte plaat, toch niet op het moment dat een act hot is zeker? Chapell Roan volgend jaar? Moet je ook maar zien wat het nog uitricht.
Vacature MOJO | We zijn per direct op zoek naar een Marketing & Communicatiemanager Pinkpop voor 40 uur per week.
www.mojo.nl
Wel mooi: volgens het interview is uitverkopen zogenaamd geen doel op zich, maar bij de vacature staat wel als doel om de kaartverkoop te maximaliseren (wat uiteraard logisch is).
Erg veel zin om Korn weer te gaan zien op Pinkpop! Laatste keer Korn op Pinkpop in 2007 blijft toch een van mijn meest memorabele shows die ik ooit meegemaakt heb. Mede door dat Joey Jordison die tour de drummer was.
En misschien ook wel headliner toch? Hij staat op DTRH dit jaar ook voor een kleine 50.000 mensen (al werkt het daar natuurlijk net iets anders omdat hij geen dag hoeft te dragen want geen dagkaarten).
Met een goede naam ernaast zie ik dat wel gebeuren. Doe Yungblud maar, die liever niet op LL ;-)
Erg veel zin om Korn weer te gaan zien op Pinkpop! Laatste keer Korn op Pinkpop in 2007 blijft toch een van mijn meest memorabele shows die ik ooit meegemaakt heb. Mede door dat Joey Jordison die tour de drummer was.
Ja vet was dat he. Ik zag ze toen op Rock am Ring.
Als je dat terugluisterd had Joey wel invloed op het geluid.
Kijk eigenlijk het meeste uit naar het concert van Korn.