Pinkpop 2025

voor zover ik mij nog kan herinneren is deze toen eerder geopend ivm geruchten rondom de line-up headliners
zelf ben ik voorstander om een nieuw topic te openen nadat de editie van dit jaar is geweest
Ik ook. Lekker consequent mee blijven. Niet dat het ook nog lang duurt, toch?

Ja, tis nu ook niet dat een tour in Azië 8 maanden voor het Europees festivalseizoen sowieso een Europese leg inhoudt.

Ja, tis nu ook niet dat een tour in Azië 8 maanden voor het Europees festivalseizoen sowieso een Europese leg inhoudt.
een uitgestelde tour die al zo goed als ingepland was en op het punt stond om aangekondigd te worden met nu een herstart van liveshows wel... imo

Tom Odell prima vervanger, maar zie dat White Lies nieuwe track heeft uitgebracht. Zou voor mij een schot in de roos zijn (dromen mag)
stiekem vind ik White Lies te gek, blijven altijd een beetje onder de radar... Maar de paar keer dat ik ze zag was een succes

Wat Tom Odell betreft, vraag me wel af als hij het is, wat de reden is van uitstel van aankondiging? wellicht enkel z'n eigen moment pakken of zo?

Het was ook geen grote wens om 'm vast open te gooien hoor ;). Vond het vooral grappig dat we al bezig waren met FF als 1e naam voor '26. We wachten nog wel een maandje ;)

sterker nog... er worden elk jaar topics aangemaakt een jaar op voorhand 🙈

( overigens is de tussenstand momenteel 13 tegen vs 11 voor )
Ik doelde op wanneer de aankondigingen (en dus ook de afvallers) beginnen komen.
Kon je gerust al een Pinkpop/BKS/RW26 topic maken in november naar aanleiding van The Cure.
Had er ook alle schijn naar dat die geboekt waren en het een jaar hebben uitgesteld.
Het is in 1 topic soms al moeilijk te volgen 😂

Ben wel zelf bezig met het monitoren van div.websites / oa concertful wie er wel tourt in 2026.Blijft dan toch afwachten of bands festivals wel of niet willen spelen of kiezen voor eigen optredens.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ik hoop dat volgend jaar Nothing But Thieves terug komt als headliner. Die zijn er wat mij betreft wel klaar voor.
Daarnaast Foo Fighters en The Cure en ik ben happy, maar er zal toch wel in elk geval 1 pop naam bij zitten. Misschien Post Malone eindelijk?

Correcte topic, aangezien er nog geen voor 2026 is ;)

Episode 2 Whatever GIF

• Haha
Waarderingen: DennisvdBr
Even een verkeersupdate :
Ze zijn bezig met de reconstructie van de Hoofdstraat, dit houdt in dat men niet meer kan doorrijden achter de rotonde markt / Putstraat tot de rotonde / Einsteinstraat.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread

• JP5
  • emilejol
  • TBK