Pinkpop 2025

Helaas heeft Shaboozey laten weten niet op Pinkpop te kunnen optreden wegens onvoorziene omstandigheden. Pommelien Thijs vervangt Shaboozey en brengt een koffer vol met hits mee, zodat heel Landgraaf mee kan zingen met nummers als ‘Atlas’, ‘Erop of Eronder’, ‘Het Midden’ en ‘Nu Wij Niet Meer Praten’!
Godsamme!!! Dat was een must see voor mij!

Season 5 No GIF by The Office

(de vervanger zal me worst wezen)

• Leuk
Waarderingen: jeff250381 en Landgraver
En daar is dan toch ook Pommelien Thijs. Leuke vervanger

Helaas heeft Shaboozey laten weten niet op Pinkpop te kunnen optreden wegens onvoorziene omstandigheden. Pommelien Thijs vervangt Shaboozey en brengt een koffer vol met hits mee, zodat heel Landgraaf mee kan zingen met nummers als ‘Atlas’, ‘Erop of Eronder’, ‘Het Midden’ en ‘Nu Wij Niet Meer Praten’!
Veld gaat hardstikke vol staan

Nu Pommelien Thijs de vervanger is van Shaboozy, is de verwachting voor de vervanger van Adam Lambert wel wat groter geworden voor een internationaal spannende invulling

• Leuk
Waarderingen: Vusjke88
Jezus, als deze trend door blijft zetten, blijft er weinig over voor Pinkpop. Toch al 4 afzeggingen waarvan ik er 3 wel wou zien. En het waren ook 3 acts waarvan ik vond dat die goed geboekt waren.

Nu vindt ik Pommelien Thijs ook een prima boeking, maar is geen unieke act, idem voor Alestorm (dit jaar al 3x in NL opgetreden).
Hopelijk is het wachten op de vervanger van Adam Lambert het waard..

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

Users who are viewing this thread