Pinkpop 2025

Tuurlijk! Ik weet niet hoeveel er op camping A kunnen maar zoveel tickets zijn er in ieder geval al verkocht...
Vorig jaar kon je nog lang uit alle campings kiezen

Kan het zijn dat ik ergens ook iets las dat camping b kleiner is dit jaar? Ik weet het niet zo goed meer, maar staat me iets van bij

Kan het zijn dat ik ergens ook iets las dat camping b kleiner is dit jaar? Ik weet het niet zo goed meer, maar staat me iets van bij
Volgend jaar nog niks aan de hand. Wellicht dat daarna vakantiewoningen voor Landal op een deel van camping B worden gebouwd.

• Leuk
Waarderingen: Lauraa
Zwarte Cross is een geweldig festival.
In totaal 12x geweest ofzo met 9weekenden. Genieten, voor jong en oud.

Muziek is maar 1 ding daar. Er valt zooooooveel te beleven. Enorm groot, Pinkpop en Werchter passen er samen makkelijk in.

Kleinere bands met als uitschieters een Volbeat, Flogging Molly, Black crowes , enz caliber. Hele toffe thema-podia
"Vroeger" had je nog een Metalweide, die mis ik wel. Daar stonden ook echt wel serieuse bands op uit het genre.

En zuipen? Ja klopt. Maar dat bepaal je lekker zelf toch.

Als mij kinderen wat groter zijn wordt het onze binnenlandvakantie ;) tot die tijd genieten papa en mama 1 weekend per jaar van RW, en wie weer ooit een keer Pinkpop .
Hoe jij t uitlegt klopt wel, maar de focus is steeds verder van de muziek. We hadden het erover nav muziekfestivals.
Paaspop vind ik ook in die categorie. Daar staat heel veel muziek, maar heel veel bezoekers zijn alleen maar met elkaar bezig. (Met bier/kletsen)

Olivia Rodrigo is op rock Werchter nog niet uitverkocht. Kunnen we hier zelfde verwachtingen hebben? Of zal Pinkpop line up beter zijn voor die fans?
Bij BST Hyde Park concerts zijn er een paar (Zach Bryan en ELO) volledig uitverkocht. De concerten van Olivia Rodrigo en Noah Kanan hebben enkel nog premium (hospitality) tickets beschikbaar. Ik neem aan dat veel Londenaars de Eurostar naar Brussel nemen om dan nog de zondag van RW mee te maken met zowel OLIVIA RODRIGO als NOAH KANAN op het ticket. Moet wel zeggen dat ik van laatstgenoemde nog nooit had gehoord tot recent.

Teddy Swims blijkbaar. Ik gok nog op Suzan en Freek, KANE, 30 Seconds to Mars, Benson Boone, Alex Warren, wellicht die LUNA die nu de tiktok hype is van het moment… al betwijfel ik of ze tegen die tijd een set kan vullen, maar dingen gaan zo hard tegenwoordig dat het me niet zou verbazen.

Teddy Swims blijkbaar. Ik gok nog op Suzan en Freek, KANE, 30 Seconds to Mars, Benson Boone, Alex Warren, wellicht die LUNA die nu de tiktok hype is van het moment… al betwijfel ik of ze tegen die tijd een set kan vullen, maar dingen gaan zo hard tegenwoordig dat het me niet zou verbazen.
Vooral hopen op wat leuke Stage 4 namen. Daar staan vaak de mooiste acts.

Teddy Swims en 30 seconds zou een hele mooie toevoeging zijn. Ik hoop al een aantal jaren op Cardinal Black. Zou mooie band zijn voor in de tent. Zij touren momenteel met Myles Kennedy. Ook New Order, Gary Numan, the National en War on Drugs zouden mooie aanvullingen zijn.

• Leuk
Waarderingen: Maria en jeroenm
Sabrina Carpenter zou ook nog wel een hoge spot kunnen pakken... Maar de namen die je noemt gok ik ook wel op. Als ik naar de 9 namen bovenaan de lineup kijk, zou er best nog wat tussen kunnen.

• Leuk
Waarderingen: puncturewounds
30 seconds to Mars... Veel nostalgie voor mij. Maar nooit naar nieuwer werk geluisterd. Na de opmerkingen hier toch even opgezocht, en zijn vocals zijn er idd niet op vooruit gegaan 😅😅 maar zou het toch leuk vinden om ze nog 1 keer live te zien. Laatste keer was op de TMF awards in 2010... Toch een stukje full circle

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Hey,

Ik weet niet of jullie mij gemist hebben maar ik kom niet meer in mijn andere account. Heeft te maken met mijn laptop/ telefoon😭.

In ieder geval heb ik dit oudere account nog… ik zal deze vanaf nu gaan gebruiken. Jammer van mijn hoge waarderingssore :( maar goed daar draait het gelukkig niet om!

oude account was nikfestilover ;)

Mijn mening in ieder geval van de Pinkpop line-up.

* Erg sterke headliners die wel veel kaarten kunnen verkopen.

*Mooi randprogramma maar sommige namen vind ik opvallend hoog staan terwijl andere weer vrij laag staan. Ik vind Joost, Mark Ambor en The Last Dinner Party erg hoog op de poster staan al zal The Last Dinner Party een package deal zijn met Olivia vermoed ik.

* Sterke zondag want hier staan eigenlijk twee headliners. Net zoals vorig jaar met Sam Smith en Ed Sheeran.

*Een mooie mix van kwaliteit namen voor alle muziekliefhebbers. Mika, Cypress Hill, Korn en Claude van alles weer wat.

Mijn weekendticket is in ieder geval binnen. Niet perse voor het randprogramma maar voor de drie headliners.

Alle headliners zelf nog nooit gezien. En ik zou voor alle drie een los concert ticket kopen.

Voor de namen die nog moeten komen:

Naar mijn idee hebben de Hurricane/ Southside festivals deze keer een vrij sterk onder programma. Dat geeft ook hoop voor Pinkpop omdat deze twee festivals dit jaar al opvallend veel namen delen. Kijk ook goed naar het Isle of Wight festival waar ook vaak namen worden gedeeld van Pinkpop.

Namen die op Hurricane/ Southside staan en ook op Pinkpop:

Biffy Clyro, Girl In Red, Flogging Molly en Amyl & The Sniffers

Namen die daar nog zijn aangekondigd maar (nog) niet op Pinkpop maar hier wel zouden passen:

Deftones, Wombats , Sam Fender ( staat opvallend laag op de poster. In Duitsland minder populair?), Querbeat( hebben nog wat goed te maken) , Wet Leg, Electric CallBoy, Parcels, Royal Republic, Jimmy Eat World.

Namen van Isle of Wight die mogelijk kunnen overkomen: Olly Murs & Teddy Swims

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: brutus257
Mijn mening in ieder geval van de Pinkpop line-up.

* Erg sterke headliners die wel veel kaarten kunnen verkopen.

*Mooi randprogramma maar sommige namen vind ik opvallend hoog staan terwijl andere weer vrij laag staan. Ik vind Joost, Mark Ambor en The Last Dinner Party erg hoog op de poster staan al zal The Last Dinner Party een package deal zijn met Olivia vermoed ik.

* Sterke zondag want hier staan eigenlijk twee headliners. Net zoals vorig jaar met Sam Smith en Ed Sheeran.

*Een mooie mix van kwaliteit namen voor alle muziekliefhebbers. Mika, Cypress Hill, Korn en Claude van alles weer wat.

Mijn weekendticket is in ieder geval binnen. Niet perse voor het randprogramma maar voor de drie headliners.

Alle headliners zelf nog nooit gezien. En ik zou voor alle drie een los concert ticket kopen.
Zowel The Last Dinner Party als Girl in Red staan veel te hoog op de affiche Girl in Red was door Live Nation op Vorst Nationaal geprogrammeerd maar moest de capaciteit halveren omdat er zo weinig geinteresseerden waren (max 4.000).

• Leuk
Waarderingen: festivalddictlover
Tenslotte mis ik een naam op de poster van Pinkpop. En dat is toch echt Noah Kahan. Zijn muziek heeft mij door een heftige tijd gesleept en betekent veel voor mij. Zelf hoop ik dat hij bij de Olivia Rodrigo dag er nog bij komt. Hij zou dan wel al vroeg aan zijn Europese tour moeten beginnen….

Hopelijk komt hier snel meer duidelijkheid over anders wordt het toch een dagje Rock Werchter want bij zijn vorige concert greep ik naast kaarten…

Sorry voor mijn gespam weer 🙈🙈🙈

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Dante en RalphiePinkpop
Voor de namen die nog moeten komen:

Naar mijn idee hebben de Hurricane/ Southside festivals deze keer een vrij sterk onder programma. Dat geeft ook hoop voor Pinkpop omdat deze twee festivals dit jaar al opvallend veel namen delen. Kijk ook goed naar het Isle of Wight festival waar ook vaak namen worden gedeeld van Pinkpop.

Namen die op Hurricane/ Southside staan en ook op Pinkpop:

Biffy Clyro, Girl In Red, Flogging Molly en Amyl & The Sniffers

Namen die daar nog zijn aangekondigd maar (nog) niet op Pinkpop maar hier wel zouden passen:

Deftones, Wombats , Sam Fender ( staat opvallend laag op de poster. In Duitsland minder populair?), Parcels, Querbeat( hebben nog wat goed te maken) , Wet Leg, Electric CallBoy, Parcels, Royal Republic, Jimmy Eat World, Motionless In White.

Namen van Isle of Wight die mogelijk kunnen overkomen: Olly Murs & Teddy Swims
Motionless In White staat al op Jera on air

• Leuk
Waarderingen: festivalddictlover

Users who are viewing this thread