Pinkpop 2025

Linksom of rechtsom. Je kunt op Pinkpop "gratis" kamperen. Op Werchter niet.

En de btw stijging waar je het over had is pas in 2026. Dus voor de komende editie is dit niet heel relevant.

Er zal vast een gewone prijsstijging komen. Maar bij RW vast net zo.
Hoe vaak ben je zelf eigenlijk al op Pinkpop geweest?

• Haha
Waarderingen: Oasiss
Ongewijzigd sinds juli?
Als je op de sitemap kijkt zie je dat er wel meer "klaar" staat
punt is, sommige links als je die eerder paktje werd je naar de nieuwspagina geleid.
denk dat de datum die jij vind wellicht de laatste wijziging is dat de pagina is leeg geveegd.
feit is, als je nu deze link pakt wordt je niet meteen omgeleid naar de nieuws-pagina, maar kom je dus op weldeglijk die pagina uit.
wellicht staat er copy-paste data klaar die de webbeheerder weer terug kan plakken op de pagina

zoals: kan me ook niet voorstellen dat de FAQ pagina veel wijzigen zal, maar ook vreemd dat er niets op staat en ook vreemd dat je dus wel op die FAQ pagina kan komen, zoals deze link https://pinkpop.nl/faq/

Haha ja, inderdaad ook een jaar een dagje geweest.

Maar vorig jaar door omstandigheden eerder weggegaan.... hoe moet ik die dan berekenen....

Confused Thinking GIF

• Leuk
  • Thinking
Waarderingen: Oasiss en Landgraver
En weer bands die eigen show hebben en daardoor waarschijnlijk niet op Pinkpop staan. Ghost en Stereophonics 2 bands die best hadden mogen komen.

Tot zo ver de vernieuwing...
Op basis van 1 act? De kortzichtigheid op dit forum is af en toe echt schrijnend. Teveel populaire acts die al meer dan 20 jaar actief zijn: 'stil blijven staan'. Teveel populaire acts die net een paar jaar actief zijn: 'ik sla over'. MOJO zal altijd voor een combinatie van beide gaan - deal with it.

Op basis van 1 act? De kortzichtigheid op dit forum is af en toe echt schrijnend. Teveel populaire acts die al meer dan 20 jaar actief zijn: 'stil blijven staan'. Teveel populaire acts die net een paar jaar actief zijn: 'ik sla over'. MOJO zal altijd voor een combinatie van beide gaan - deal with it.
In deze ben ik het met je eens (bizar om nu al te roepen dat de vernieuwing wegblijft, er zijn nul acts aangekondigd) maar voor de rest is de kritiek en terughoudendheid niet heel gek toch?

Er komt inderdaad altijd vrij veel kritiek op de lineup maar die is voor veel mensen de laatste jaren ook niet echt meer om over naar huis te schrijven. En het is wat jammer om te zien hoeveel acts rondom Pinkpop elders spelen. Zou vast niet (altijd) aan de boekers liggen, maar een festival als RW heeft toch wat meer vinger aan de pols en vindt in die combinatie van beide die je daar noemt toch altijd wel een mooie balans, waar dat voor Pinkpop net niet mooi lijkt te lukken.

Helpt ook niet mee dat ze soms maar 1 act laten spelen waar de rest van de podia stil liggen.

Het is imo daarom niet gek dat mensen steeds wat sceptischer het programma afwachten.

Laatst bewerkt:
In deze ben ik het met je eens maar voor de rest vind ik het wel wat zwartwit gesteld. Er komt inderdaad altijd vrij veel kritiek op de lineup maar die is de laatste jaren ook niet echt meer om over naar huis te schrijven. En het is wat jammer om te zien hoeveel acts rondom Pinkpop elders spelen. Zou vast niet (altijd) aan de boekers liggen, maar een festival als RW heeft toch wat meer vinger aan de pols en vindt in die combinatie van beide die je daar noemt toch altijd wel een mooie balans, waar dat voor Pinkpop net niet mooi lijkt te lukken.

Helpt ook niet mee dat ze soms maar 1 act laten spelen waar de rest van de podia stil liggen.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar Pinkpop is tegenwoordig een festival met voor ieder wat wils, dus tegelijkertijd doe je het ook voor iedereen niet goed. Probleem blijft dat het niet in de zomer plaatsvindt. Zelfs MOJO heeft uiteindelijk maar beperkte invloed op de beschikbare data van grote artiesten.
Ik ben wellicht de grootste criticus van Pinkpop, vooral vanwege een lange historie met dit festival (itt zgn. kenners van Pinkpop). Daarom hoop ik altijd op betere tijden, maar blijf ik ook kritisch (vooral op MOJO).

Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar Pinkpop is tegenwoordig een festival met voor ieder wat wils, dus tegelijkertijd doe je het ook voor iedereen niet goed. Probleem blijft dat het niet in de zomer plaatsvindt. Zelfs MOJO heeft uiteindelijk maar beperkte invloed op de beschikbare data van grote artiesten.
Ik ben wellicht de grootste criticus van Pinkpop, vooral vanwege een lange historie met dit festival (itt zgn. kenners van Pinkpop). Daarom hoop ik altijd op betere tijden, maar blijf ik ook kritisch (vooral op MOJO).
Is er eigenlijk een reden waarom ze zo aan half juni vast blijven houden? Is dat terrein juli niet beschikbaar? Of is dat tegenwoordig omdat Mojo dan al DTRH laat plaatsvinden?

Users who are viewing this thread