Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Verder weet ik niet of het aan mij ligt. Maar ik heb nog nooit zoveel kaartverkopen tegelijk gehad voor aankomende vrijdag. Had MOJO wat beter mogen verspreiden. Heb maar liefst vier concerten waar ik tickets voor wil scoren…
Ja zijn er wel erg veel te gelijk viel me ook op. Vandaag in presale kaartje voor Skunk Anansie en Green Day gekocht. Beide staan helaas niet op Pinkpop.
Al zou Skunk misschien nog kunnen met concert in maart.
Het is herfstvakantie in het zuiden. Sluit een aankondiging niet meteen uit, maar verwacht deze week niet meteen een aankondiging. Denk dat het november wordt.
Ik verbaas me iedere keer weer over RaR/RiP. Ooit toch een van de belangrijkste festivals in Europa. Ook deze line-up is weer een richtingloos gedrocht.
Ik verbaas me iedere keer weer over RaR/RiP. Ooit toch een van de belangrijkste festivals in Europa. Ook deze line-up is weer een richtingloos gedrocht.