Pinkpop 2025

Hoelaat kunnen we de RaR aankondiging verwachten? Pinkpop heeft nog geen teaser uit gegooid dat doen ze toch altijd wel met de eerste namen?

Ik zie het eigenlijk niet gebeuren maar toch benoem ik het hier even.

Lionel Richie staat al in de Ziggo Dome maar die heeft wel een opvallend gat rondom Pinkpop.

Het kan wel? Maar zou hij nog een festival show doen?

19 juni - Amsterdam
22 juni - Keulen
24 juni - Oberhausen

😂Jullie verwachtingen zijn welkom omdat ik wil proberen tickets te kopen voor Oberhausen.

Verder weet ik niet of het aan mij ligt. Maar ik heb nog nooit zoveel kaartverkopen tegelijk gehad voor aankomende vrijdag. Had MOJO wat beter mogen verspreiden. Heb maar liefst vier concerten waar ik tickets voor wil scoren…

Lionel Richie staat al in de Ziggo Dome maar die heeft wel een opvallend gat rondom Pinkpop.

19 juni - Amsterdam
22 juni - Keulen
24 juni - Oberhausen

😂Jullie verwachtingen zijn welkom omdat ik wil proberen tickets te kopen voor Oberhausen.
Meestal sluit een show in Amsterdam rondom Pinkpop een show op Pinkpop uit. Uitzonderingen als Pearl Jam uitgesloten ofc.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

19 juni - Amsterdam
22 juni - Keulen
24 juni - Oberhausen

Wat ook wel een indicatie is dat hij deze tour enkel zaalshows heeft staan. Een festival ertussen is dan niet echt gebruikelijk.

Denk niet dat we vandaag nog nieuws kunnen verwachten van PP. Gebaseerd op voorgaande jaren (vanaf 2022) werd in de ochtend van de aankondiging de facebook profielfoto en banner aangepast naar de nieuwe huisstijl. Sinds corona hebben ze hun huisstijl veranderd en dit word elk jaar een beetje aangepast qua kleurenstelling en vormpjes etc. Dit is dus tot op heden nog niet gebeurd.

Verder weet ik niet of het aan mij ligt. Maar ik heb nog nooit zoveel kaartverkopen tegelijk gehad voor aankomende vrijdag. Had MOJO wat beter mogen verspreiden. Heb maar liefst vier concerten waar ik tickets voor wil scoren…
Hoeveel gaat dat je kosten?

464277281_1085826839579574_2339287587474532849_n.jpg
A Day to Remember, Biffy, Creeper, Boston Manor, Frank Turner, Soft Play, Spiritbox, Future Palace, Imminence, Trophy Eyes, Idles, Deafheaven, Polaris, SFTP, Thrown en the Ghost Inside mogen wel doorkomen al gok ik dat ADTR, Biffy, Idles, Frank Turner en Boston Manor daar het meest realistisch van zijn. Die andere headliner zal dan toch LP zijn?

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Blijft behoorlijk stil met aankondigingen bij PP. En de festileaks website lag er bij mij net even uit, dus hoopte dat dat kwam omdat er nieuws was, maar helaas.

Blijft behoorlijk stil met aankondigingen bij PP. En de festileaks website lag er bij mij net even uit, dus hoopte dat dat kwam omdat er nieuws was, maar helaas.
Rock Werchter slaapt ook nog. Het zal voor na de herfstvakantie zijn.

• Leuk
Waarderingen: PJ
464277281_1085826839579574_2339287587474532849_n.jpg
A Day to Remember, Biffy, Creeper, Boston Manor, Frank Turner, Soft Play, Spiritbox, Future Palace, Imminence, Trophy Eyes, Idles, Deafheaven, Polaris, SFTP, Thrown en the Ghost Inside mogen wel doorkomen al gok ik dat ADTR, Biffy, Idles, Frank Turner en Boston Manor daar het meest realistisch van zijn. Die andere headliner zal dan toch LP zijn?
Skillet en Dead Poet Society zie ik wel doorkomen

Users who are viewing this thread

• moensk
  • Jos