Pinkpop 2025

Op dit forum kwamen de afgelopen weken een paar keer vragen voorbij over shuttles van en naar parkings. Die leken er niet te zijn. Ik meen in één van de krantenartikelen van vandaag gelezen te hebben dat die er toch zouden zijn. Of ging dat meer over wensen voor de toekomst?
ja is een paar keer benoemd, ook in de nieuwsbrief en het artikel op de site, gaat over aankomende editie
Dit alles vind je in het zuidelijkste stukje van Nederland, waar je ook nog eens gemakkelijk kunt komen door een parkeerticket inclusief parking-shuttle aan te schaffen wanneer je een dagje naar Pinkpop komt. Met deze vervoersoptie word je als dagbezoeker door een shuttle bij de parkeerplaats opgehaald en voor de hoofdingang afgezet. Zo wandel je fris en fruitig het terrein op. De parkeerplaats voor weekendbezoekers is net als eerdere jaren in de buurt van de camping te vinden.

• Winning
Waarderingen: Mark's Kal
Laten we duidelijk zijn: Pinkpop mag niet verdwijnen. Blij dat ze er nog een gooi aan geven. Gaat me toch aan het hart, ook al ben ik hier wellicht een van de zuurpruimen. X.
Ik denk dat ik dat wel begrijp. Uit oogpunt van geschiedenis en nostalgie verwacht je gewoon wat van je favoriete festival. En als ze dat dan niet waarmaken dan zou ik ook teleurgesteld zijn🤗

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
het is een typisch voor een nieuw Jan-tegeltje
"Pinkpop For Ever"

(hij is niet in de war met Forever Festival, da's op 5 juli op Megaland 🙈)
Jij bent echt de grootste verdediger van alles wat Pinkpop ook maar naar jullie toe gooit. Of het nou wel of niet wat is. De grootste dwarsligger hier op dit topic. Hulde! Echt standvastigheid over wat voor jou het beste festival ooit is. Top om mee te lezen. Lachen om alle discussie. Maar bovenal respect! En ik hoop dat je het dit jaar wederom naar je zin gaat hebben.(Twijfel ik niet aan) Nu nog die stap nemen om een keertje Graspop mee te maken😝

Laten we duidelijk zijn: Pinkpop mag niet verdwijnen. Blij dat ze er nog een gooi aan geven. Gaat me toch aan het hart, ook al ben ik hier wellicht een van de zuurpruimen. X.
Als je er niets om gaf dan zou je niet zuurpruimen.
Gaat overigens ook op voor mensen die op je zeiken, het is een indicatie dat ze jou de moeite waard vinden om op te zeiken. #psychobabbel

De timetable voor zondag staat momenteel niet meer op de site (vrijdag en zaterdag staan er wel nog). Foutje of komt er een wijziging aan ?

gaat er naar uitzien dat ik toch alweer vroeg op het terrein ben Pinkpop vrijdag 🙈

dochter heeft toetsweek de week voor Pinkpop en de vrijdag heeft ze geen toetsen

...en zij wil wel Ronnie Flex en al helemaal wel Pommelien Thijs zien 🤣🫣
Laat je verrassen door Pommelien het zal zeker een sfeervol optreden worden!

• Leuk
Enkele jaren geleden gad Robbie Williams een verschrikkelijk slecht optreden op Pinkpop (was tenminste mijn mening) maar als ik nu zijn tour bekijk, is bijna alles uitverkocht. Ook TW Classic (ook met Bryan Adams) was direct uitverkocht. Dus misschien Robbie één van de volgende jaren toch nog eens een kans geven op PP?

gaat er naar uitzien dat ik toch alweer vroeg op het terrein ben Pinkpop vrijdag 🙈

dochter heeft toetsweek de week voor Pinkpop en de vrijdag heeft ze geen toetsen

Hier idem.. dochter heeft ook toetsweek, vrijdagochtend de laatste. Ze wil ook graag Ronnie en Pommelien zien... Dus we zijn er dan toch weer vroeg bij. Voor mij begint het pas bij Hiqpy.

Dan nog even voor de stats nog een lijstje van favorietjes:
1. Cypress Hill
2. Biffy Clyro*
3. Bob Vylan
4. Muse*
5. Korn*
6. The Warning
7. Faithless*
8. Oscar & the Wolf*
9. Alestorm (puur voor het chaotische feestje)
10. Amira Elfeky

De met * heb ik eerder al eens gezien. Dus een 50/50 van nieuwe bands en "nogmaals zien" bands.

Laatst bewerkt:
Ik heb de laatste dagen / weken het forum niet volledig gevolgd, dus sorry als dit eerder gepost is, maar volgens mij zag ik er niks over voorbij komen. Ik zag namelijk dat Metallica een Europa tour aankondigde voor 2026. Nederland staat er niet tussen, dus wellicht kansen voor een festivalshow op Pinkpop? Garantie voor een uitverkochte dag. Al lijken de twee weekenden eind juni al bezet... Check de link en onderstaande afbeelding: https://www.metallica.com/news/2025...jSGltkWqBKR24hltbJSCZLxXkHfStzlrm8fU6nQj37kKh

Schermafbeelding 2025-05-28 230331.png

• Leuk
Overigens super goede veranderingen aan het terrein. Mooi dat Pinkpop bezig is te evolueren! Ik vond Stage 4 altijd zo'n verloren en niet-sfeervol hoekje. Dat zal nu beter worden schat ik in.

• Leuk
Ik heb de laatste dagen / weken het forum niet volledig gevolgd, dus sorry als dit eerder gepost is, maar volgens mij zag ik er niks over voorbij komen. Ik zag namelijk dat Metallica een Europa tour aankondigde voor 2026. Nederland staat er niet tussen, dus wellicht kansen voor een festivalshow op Pinkpop? Garantie voor een uitverkochte dag. Al lijken de twee weekenden eind juni al bezet... Check de link en onderstaande afbeelding: https://www.metallica.com/news/2025...jSGltkWqBKR24hltbJSCZLxXkHfStzlrm8fU6nQj37kKh

Bekijk bijlage 14320
Verwacht Pinkpop 2026 het weekend van 19/21 juni... Met Dublin lastig, of uitgesloten (al ter sprake geweest in Metallica topic)

Er is ook niks mis met Pommelien Thijs zien!

Pommelien Thijs horen is een ander verhaal…

(Grapje: gewoon in stappen met 0 verwachtingen, en dan gaat het je 100% meevallen)

• Leuk

Bekijk bijlage 14320
Metallica doet nog steeds het vervolg van hun M72 tour. Is 2 jaar geleden in de Arena begonnen. Dus volgend jaar doen ze landen en gebieden aan die niet bezocht werden tijdens de eerste Europese leg van de tour. Wat er nu bekend gemaakt is qua tour, dat zal het ook zijn. Uitzonderingen daargelaten. Pinkpop zal die uitzondering niet zijn. Evenals Graspop. Daar staan ze om Metallica te schreeuwen. Gaat niet gebeuren. Metallica behoord inmiddels tot de bands die kunnen vragen wat ze willen qua geld. En dat is totaal buiten het budget van Mojo en zelfs Live Nation als het om festivals gaat. Maar.......Let op. Dat ik mijn bescheiden mening en ik het totaal geen inside information. Om de discussies maar even voor te zijn😝

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Users who are viewing this thread