staan best interessante dingen in als ik het zo nog een keer doorlees. 4 punten wil ik er graag nog uitlichten!
1, headliners) Dat Ide zegt : "...over een tekort aan headliners maak ik me geen zorgen. Het is sowieso bijna onmogelijk om elk jaar drie acts te strikken die makkelijk 70.000 mensen trekken. In de laag daaronder hebben we echter een hoop mogelijkheden."
2, uitverkopen) Tirsa over het makkelijker uitverkopen van LL en DTRH: „Uitverkocht raken is geen doel op zich. Ik vind het belangrijker dat iedereen op het terrein het naar zijn zin heeft.”
en Ide: „De uitdaging is om alle dagen een kloppend programma te presenteren, afhankelijk van wat er toert. Als dat lukt, komt het met de financiën ook wel goed.”
3, uur langer) Over 0:00 of tot extra uur tot 1:00 zegt Ide: „Er mag uiteraard gedanst worden op Pinkpop, maar de focus ligt op livemuziek. Of die nu om middernacht of om 01:00 uur moet stoppen"
4, op Megaland) En zitten we dan nog steeds in Landgraaf?
zegt Tirsa: „Absoluut. De lokale verankering is zo sterk dat een verhuizing wat mij betreft nooit een optie zal zijn. Persoonlijk zou ik daar altijd voor gaan liggen.”