Pinkpop 2024

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
578
588
, sta dus vrijdag in de tent. Zeg ik, ik ga even naar toilet, wat denk je?? is daar verdorie ineens geen toiletgroep bij de Stille Jan? Dit stond daar toch wel op de plattegrond?
Die was binnen in de Stille Jan, dus je moest door de poort heen. Als er een rij stond kon je er langs als je zei dat je alleen naar de wc wilde.
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
Dit is het enige festival dat dit soort stadionheadliners kan accommoderen. Aan de ene kant zullen die headliners belangrijk zijn en blijven. Al is die laag eronder minstens zo belangrijk. De headliner moet de kers op de taart zijn.”
In Nederland bedoelen ze dan toch? De buren hebben Dua Lipa en Foo Fighters.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
„Iets beter zelfs. Vrijdag zijn we geëindigd op 40.000 verkochte tickets, zaterdag op 41.500 en zondag om 16.00 uur waren we met 70.000 tickets uitverkocht.”

„We hebben een mooie vaste basis trouwe fans, zo’n 30.000.
(y)(y)
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
782
913
Toplijstjes die voor 18:00 hier worden gedeeld doen nog mee in onze Publieks-top25 van Pinkpop 2024! We tellen alleen de top 3.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.357
2.725
omdat ik Ed beter vond, beter dan het circus-showtje en verkleedfeestje van Sam waar ik toch al niet zo veel mee heb. Was wel verrassend Sam Smith, maar Ed was gewoon goed in mijn ogen zoals ik verwachte / hoopte. Ik kan het zelf niet zoutloos noemen, vond het lekker simpel gewoon Sheeran met z'n gitaar en z'n loop-pedal met veel hits en dat kan ik ook zeer waarderen. dus vandaar
Snap wat je hier zegt maar het verkleed feestje heeft in dit geval verschillende boodschappen en daarom vond ik deze show verrassend goed.

Unholy was een afzetting tegen de kerk en het geloof. Sam Smith mag niet zo zijn van de kerk dus daarom is hij de satan en daarom dat satanistische einde.

Hij zong zijn eerste nummer omdat dit het begin was van het verwerken van zijn gevoeens en wie hij was. Sam nam je mee door z’n levensloop van hoe hij begon tot waar hij nu is.


Denk wel dat je dit alleen weet en kunt zien als je je verdiept heb in de artiest en z’n nummers. Dus snap je gedachtes.
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
84
81
Wat leuk om de dagverslagen te lezen!
Dank aan degenen die de moeite nemen om zo'n uitgebreidere reaktie te plaatsen met echt de beschrijving van de beleving in plaats van alleen "alles is k*t".

Op NPO2 Extra zag ik van Keane een toffe, besloten sessie langskomen, dat deed denken aan die verrassingsessies in die zeecontainers naast het hoofdpodium vroeger.
Waar worden deze nu dan gehouden en was dat dan net als vroeger een verrassing wie er verscheen? Was dat publiekelijk of moest je daar oneerbare dingen voor doen om dat backstage bij te wonen? Waren er meer sessies en heeft iemand van hier er een optreden bijgewoond, hoe was dat?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
zeventien vrachtwagens ruim 1500 kuub olifantengras uit Zeeland en Frankrijk op het terrein gelost.

da's niet om de hoek met 17 vrachtwagens?
ah... "olifantengras" mooie voor scrabble
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
966
668
Oeps. Ben benieuwd wat dat gaat geven op RW dan... Staan daar toch op een prominente plek, als headliner van die kolossale Barn.
Zijn die in België niet gewoon populairder dan in Nederland? Heb ze in 2002 als headliner op Pukkelpop gezien. Op Lowlands speelden ze niet dat jaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
Zijn die in België niet gewoon populairder dan in Nederland? Heb ze in 2002 als headliner op Pukkelpop gezien. Op Lowlands speelden ze niet dat jaar.
misschien tegenovergestelde van bijvoorbeeld Nothing But Thieves? die in Belgie halverwege de dag weggemoffeld en op Pinkpop lonken ze naar een headliner status...
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.816
2.566
*Bericht is verwijderd*
zucht.

Here We Go Again GIF
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
Terrein was in goede conditie zaterdag na die kletsnatte vrijdag.Kudos voor buro PP voor deze snelle en doeltreffende oplossing!!.
maar echt... hebben veel mensen heel goed nachtwerk verricht om het festivalterrein voor 11:00 a 12:00 zo te hebben liggen!
echt respect hoe ze hiermee omgingen! want vooral die bui rond 14:00 van vrijdag en die hele dag miezer was niet veel goeds voor het festivalterrein.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken