Pinkpop 2024

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.754
5.265
Een ontzettend leuk weekend gewenst voor iedereen die dit weekend op Pinkpop is (en ieder ander ook natuurlijk..).
Zelf leg ik morgenvroeg de reis naar het zuiden af! Verheug me al alle verslagen te lezen!
 
  • Leuk
Waarderingen: BlogjeBabs en Landgraver

s.b

Playlistbediener
20 jun 2024
6
2
Voor de mensen die naar het zuide rijden is het ook nog een goeie om langs de markthal bij linne te stoppen. Je komt er praktisch langs, tis niet duur en goeie kwaliteit ete (poulier).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.723
Pinkpopbazen en bazinnen, geniet ervan! Het wordt vast weer een gezellig weekend.

Nu al benieuwd naar de verslagen hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

pinkpopmaastricht

Playlistbediener
19 feb 2018
38
27
Parkeren bij het NS station bij de Woonboulevard Heerlen wellicht ook een optie en vanuit daar 10 minuten de trein naar Landgraaf station?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.754
5.265
De doorverkoop van kaarten via Ticketmaster is nu trouwens voorbij, je kunt er alleen nog kaarten van de organisatie kopen.
Fijn dat ik dat dan toch gisteravond heb gedaan; ik was in de veronderstelling dat ik dit prima morgenvroeg nog kon doen. Zal wel een toename opleveren op Ticketswap.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.847
3.200
Fijn dat ik dat dan toch gisteravond heb gedaan; ik was in de veronderstelling dat ik dit prima morgenvroeg nog kon doen. Zal wel een toename opleveren op Ticketswap.
Gaat ook meteen het laatste jaar zijn dat die hun eigen resale sluiten voor het begin van het evenment. Die zien zo duizenden euros voorbij vliegen die ze zelf ook hadden kunnen innen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.754
5.265
Gaat ook meteen het laatste jaar zijn dat die hun eigen resale sluiten voor het begin van het evenment. Die zien zo duizenden euros voorbij vliegen die ze zelf ook hadden kunnen innen.
Ja, ik snap ook niet zo goed waarom ze het eerder zouden sluiten.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
966
668
Interview in "De Machine" geeft aan dat Måneskin inderdaad eigenlijk niet bedoeld was als headliner.
 
  • Haha
Waarderingen: elo

jefke48

Playlistbediener
2 mrt 2023
21
5
help even paniek... heb net via ticketswap een weekendkaart gekocht maar wanneer ik deze wil acceperen in mijn account komt er foutmelding dat het telaat is voor het ticket door te sturen....? iemand ervaring mee?
geld wel afgeschreven
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.781
Interview in "De Machine" geeft aan dat Måneskin inderdaad eigenlijk niet bedoeld was als headliner.
Zou dit echt zo zijn, of zou dit op en marketingtechnisch gunstige manier zeggen dat de lineup niet zo sterk aan de bovenkant is? Op andere festival staat Maneskin ook gewoon bovenaan, toch?
 

jefke48

Playlistbediener
2 mrt 2023
21
5
blijkbaar problemen bij ticketswap ze zijn op de hoogte.. nu wil ik nog een weekendkaart kopen via ticketmaster maar enkel de betaalmogelijkheden maestro en american express?zou dit zijn omdat het evenement zogezegd bezig is?

weet iemand of je aan de kassa ter plekke ook nog een weekendkaart kan kopen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken