Pinkpop 2024

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Het grootste gemis voor Pinkpop dit jaar lijkt me het mislopen van de Foo Fighters. Leek me na hun show op RaR en hun vooraankondiging voor deze zomertour echt een inkopper voor Pinkpop '24. Maar helaas zijn ze dan nog in de UK aan het spelen, waardoor Pinkpop ze misloopt. Enorm grote rockband, die er in 2018 voor het laatst stond en na een pauze vanwege de dood van de drummer nu terug is, met de nodige hype tot gevolg. Denk dat je affiche met hen op bijvoorbeeld de zaterdag ipv Calvin Harris toch een hoop meer jus had gegeven. Zie ook Rock Werchter, die de Foo's dagtickets in recordtempo hebben verkocht.

Verder vraag ik me af of Green Day écht geen optie was voor Pinkpop. Ze staan op de zaterdag en zondag van Pinkpop elders te spelen, dus was op een gegeven moment sowieso geen optie meer. Maar ik ben dan wel benieuwd of het een kwestie is dat Pinkpop te laat was, te weinig geld bood of simpelweg geen interesse had.
Green Day verkocht met relatief gemak het Gelredome uit voor een show met vrij hoge prijzen. Die zullen dus wel een aardig som duiten hebben gevraagd en ik denk dat Buro Pinkpop er toen nog niet helemaal gerust op was dat die investering zich zou terug betalen. Gokje hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
174
80
Kom je om hier op een normale manier over muziek of festivals te discussieren of kom je om conflicten op te zoeken? In dat tweede geval kun je beter een rondje gaan wandelen.
Helemaal niet. Maar als ik zo een opmerking maak, dan moet ik met bewijs komen dat het zo is wat ik zeg. Dus met x aantal voor Limp B en Y aantal tegen. Beetje dubbel maten meten en dat stoort mij een beetje.
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
240
143
+1 voor lb. Heb ik ook vaak in lijstjes tegen zien komen als graag gezien. Dus een post als ze zijn hier helemaal niet populair verbaast mij ook een beetje. En wat is hier? Op t pinkpop forum , op festileaks, bij hem in t dorp? En hoeveel mensen posten hier nu eigenlijk? 12 ofzo. Zucht. Waar hebben we over. Yeah er zijn 7 tegen en 5 voor of andersom. Nou wauw.
 
  • Leuk
Waarderingen: JPF

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
174
80
Precies. Maar dit is een beetje een persoonlijke vedette en heeft niets met de band te maken, maar meer tegen wat ik zeg.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Niemand hier heeft een persoonlijke vedette tegen jou. Natuurlijk niet. Maar als je zegt dat LB bij bijna iedereen hier populair is kun je natuurlijk reactie verwachten.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.656
7.408
Kom je om hier op een normale manier over muziek of festivals te discussieren of kom je om conflicten op te zoeken? In dat tweede geval kun je beter een rondje gaan wandelen.

Mooi hoe je dit verwoord

Helemaal niet. Maar als ik zo een opmerking maak, dan moet ik met bewijs komen dat het zo is wat ik zeg. Dus met x aantal voor Limp B en Y aantal tegen. Beetje dubbel maten meten en dat stoort mij een beetje.

Er zijn hier best veel mensen die niks met Limp Bizkit hebben, en niet zoals jij het zei “populair bij een beetje iedereen hier”. Het zal vooral de stelligheid zijn, lijkt me. Zo’n stelling is toch al weer anders wanneer je niet spreekt over “een beetje iedereen”, omdat dat gewoon snel ontkracht kan worden.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
limp bizkit was vorig jaar op pukkelpop erg vermakelijk
zelfs mijn vrouw, die amper een nummer van ze (her)kende vond t een leuk optreden

denk dat hun optreden op pinkpop ook een succes zal worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
174
80
Niemand hier heeft een persoonlijke vedette tegen jou. Natuurlijk niet. Maar als je zegt dat LB bij bijna iedereen hier populair is kun je natuurlijk reactie verwachten.
Neem niet alles letterlijk. Uiteraard mag ik ook een reactie ook teruggeven 😉. Er zijn wel een paar mensen die gewoon B zegt als ik A zeg om gewoon tegen te zijn, maar dat is voorspelbaar en soms best wel grappig.
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
174
80
Mooi hoe je dit verwoord



Er zijn hier best veel mensen die niks met Limp Bizkit hebben, en niet zoals jij het zei “populair bij een beetje iedereen hier”. Het zal vooral de stelligheid zijn, lijkt me. Zo’n stelling is toch al weer anders wanneer je niet spreekt over “een beetje iedereen”, omdat dat gewoon snel ontkracht kan worden.
Wat interessant is, is dat de mensen die probeert het te ontkrachten zijn precies de mensen die net zo (zo niet meer) stellig over hun opvatting dat Pinkpop vooral moet veranderen (vooral in hun persoonlijke smaak). Maar goed.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.632
Wat interessant is, is dat de mensen die probeert het te ontkrachten zijn precies de mensen die net zo (zo niet meer) stellig over hun opvatting dat Pinkpop vooral moet veranderen (vooral in hun persoonlijke smaak). Maar goed.
Ik ga niet ontkennen dat Limp Bizkit niet heel populair zijn onder het PP publiek. Gaat er rammetjesvol staan. Maar ik ben zelf geen fan. 😅
 
  • Haha
Waarderingen: LIBOH

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Spreek voor jezelf, haha. Ik jaag zelfs nog liever het hele oeuvre van Calvin Harris of, nog erger, Maneskin door mijn koptelefoon. 😅
toch leuk om jou te zien toegeven dat je het hele euvre van Måneskin door je koptelefoon luistert 🥰😉
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Green Day verkocht met relatief gemak het Gelredome uit voor een show met vrij hoge prijzen. Die zullen dus wel een aardig som duiten hebben gevraagd en ik denk dat Buro Pinkpop er toen nog niet helemaal gerust op was dat die investering zich zou terug betalen. Gokje hoor.
Volgens mij waren voor Green Day de prijzen redelijk normaal. Volgens mij normale sta plaatsen 79 euro (dacht ik) en geen gekke uitschieters, zelfs Golden Circle was zelfs slechts 100,-
Da's alles behalve 'vrij hoge prijzen'
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
240
143
Mooi hoe je dit verwoord



Er zijn hier best veel mensen die niks met Limp Bizkit hebben, en niet zoals jij het zei “populair bij een beetje iedereen hier”. Het zal vooral de stelligheid zijn, lijkt me. Zo’n stelling is toch al weer anders wanneer je niet spreekt over “een beetje iedereen”, omdat dat gewoon snel ontkracht kan worden.
Dat geldt andersom dan toch ook? Jij beweert nu toch ook iets stellig? Hoe kom je aan de bewoording best veel mensen hier? Zijn jij en tim best veel? Waar ligt de grens. En Bij een beetje iedereen hier betekent niet iedereen. Tenzij je daadwerkelijk wilt gaan tellen is het ook gewoon een mening net als zovelen. De stelligheid waarmee ik sommige hier zie schrijven lijkt t net of ze bij Pinkpop in de boekings comitee zitten en elke dag alle vergaderingen bijwonen. 😉
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
Het grootste gemis voor Pinkpop dit jaar lijkt me het mislopen van de Foo Fighters. Leek me na hun show op RaR en hun vooraankondiging voor deze zomertour echt een inkopper voor Pinkpop '24. Maar helaas zijn ze dan nog in de UK aan het spelen, waardoor Pinkpop ze misloopt. Enorm grote rockband, die er in 2018 voor het laatst stond en na een pauze vanwege de dood van de drummer nu terug is, met de nodige hype tot gevolg. Denk dat je affiche met hen op bijvoorbeeld de zaterdag ipv Calvin Harris toch een hoop meer jus had gegeven. Zie ook Rock Werchter, die de Foo's dagtickets in recordtempo hebben verkocht.

Verder vraag ik me af of Green Day écht geen optie was voor Pinkpop. Ze staan op de zaterdag en zondag van Pinkpop elders te spelen, dus was op een gegeven moment sowieso geen optie meer. Maar ik ben dan wel benieuwd of het een kwestie is dat Pinkpop te laat was, te weinig geld bood of simpelweg geen interesse had.
Tsja als je de FF of GD had kunnen boeken zag het affiche er toch heel anders uit maar ja dat is helaas niet het geval.Denk zelf dat ze ook ook voor de zaterdag een andere headliner hadden dan CH.Maar ja dat weten we niet 100% zeker en blijft het geheim van buro PP ( komt misschien ooit nog eens aan het licht..of niet..)
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH en Jamel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
ben ik de enige die het vreemd vind dat er nog geen camping programma bekend gemaakt is...
Zelfs de app is er en ook daar nog niets in toegevoegd
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.656
7.408
Dat geldt andersom dan toch ook? Jij beweert nu toch ook iets stellig? Hoe kom je aan de bewoording best veel mensen hier? Zijn jij en tim best veel? Waar ligt de grens. En Bij een beetje iedereen hier betekent niet iedereen. Tenzij je daadwerkelijk wilt gaan tellen is het ook gewoon een mening net als zovelen. De stelligheid waarmee ik sommige hier zie schrijven lijkt t net of ze bij Pinkpop in de boekings comitee zitten en elke dag alle vergaderingen bijwonen. 😉

Omdat ik door de maanden heen genoeg mensen heb gelezen hier die er niks mee hebben, of het moeten steeds dezelfde mensen zijn die er iets over zeggen. Maar goed. Als iemand iets stellig beweerd, dan kan je gewoon verwachten dat er mensen zijn die het tegenspreken. Jij leest verwoording nu ook als een stellige bewering en spreekt me ook meteen tegen toch?

Dan zal ik het anders verwoorden. Limp Bizkit is volgens mij niet populair bij een beetje iedereen hier, er zijn er ook genoeg die er niks mee hebben, meer dan een beetje niemand.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
ben ik de enige die het vreemd vind dat er nog geen camping programma bekend gemaakt is...
Zelfs de app is er en ook daar nog niets in toegevoegd
Sowieso weinig PR/communicatie dit jaar vind ik. Ze hoeven niet, zoals BKS en andere festivals, iedere week artiesten in de spotlight te zetten. Iets meer PR kan toch geen kwaad lijkt me.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken