Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Mijn lijstje so far van acts die ik wil zien:

Vrijdag :
Avril Lavigne - Royal Blood - Cian Ducrot - Acda en Munnink

Zaterdag:
Pendulum (live) - Louis Tomlinson - Calvin Harris
- Nothing But Thieves


Zondag:
Ed Sheeran - Sam Smith - Greta Van Fleet - Limp Bizkit - James Arthur - Callum Scott - Loreen - Hozier

Leuk om mee te pakken:


Vrijdag:
Tinlicker
Nathaniel

Zaterdag:
Against The Current

Zondag:
Janes Addiction

Hoef ik niet te zien:

Vrijdag:
Maneskin
Jiri11
Polyphia

Zaterdag:
Froukje
Gideon Luciana

Zondag:
Davina Michelle

Maak me ernstig zorgen over het spoorboekje voor de zondag 😵‍💫

Zoals je ziet loont een weekendticket zich zeker voor mij.

Beste dag tot nu toe voor mij:

Zondag - zaterdag - vrijdag

Iemand die me nog kan overtuigen om polyphia te bekijken? Heb wat geluisterd maar klinkt niet overtuigend .
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Mijn lijstje so far van acts die ik wil zien:

Vrijdag :
Avril Lavigne - Royal Blood - Cian Ducrot - Acda en Munnink

Zaterdag:
Pendulum (live) - Louis Tomlinson - Calvin Harris
- Nothing But Thieves


Zondag:
Ed Sheeran - Sam Smith - Greta Van Fleet - Limp Bizkit - James Arthur - Callum Scott - Loreen - Hozier

Leuk om mee te pakken:


Vrijdag:
Tinlicker
Nathaniel

Zaterdag:
Against The Current

Zondag:
Janes Addiction

Hoef ik niet te zien:

Vrijdag:
Maneskin
Jiri11
Polyphia

Zaterdag:
Froukje
Gideon Luciana

Zondag:
Davina Michelle

Maak me ernstig zorgen over het spoorboekje voor de zondag 😵‍💫

Zoals je ziet loont een weekendticket zich zeker voor mij.

Beste dag tot nu toe voor mij:

Zondag - zaterdag - vrijdag

Iemand die me nog kan overtuigen om polyphia te bekijken? Heb wat geluisterd maar klinkt niet overtuigend .
Vraag me dan toch af waarom je Froukje niet hoeft te zien, kijkend naar je smaak.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Tot nu toe voel ik niks met de nummers. Als iemand aanraders heeft hoor ik het natuurlijk graag.
Mwah, dat kan natuurlijk. Dan is het smaak. Live wel sterk hoor met een degelijke band. Calvin Harris vond je toch niks? Waarom daar dan wel kijken en niet bij Maneskin?
 

OuweMeuk

Playlistbediener
5 dec 2023
27
48
Mijn lijstje so far van acts die ik wil zien:

Vrijdag :
Avril Lavigne - Royal Blood - Cian Ducrot - Acda en Munnink

Zaterdag:
Pendulum (live) - Louis Tomlinson - Calvin Harris
- Nothing But Thieves


Zondag:
Ed Sheeran - Sam Smith - Greta Van Fleet - Limp Bizkit - James Arthur - Callum Scott - Loreen - Hozier

Leuk om mee te pakken:


Vrijdag:
Tinlicker
Nathaniel

Zaterdag:
Against The Current

Zondag:
Janes Addiction

Hoef ik niet te zien:

Vrijdag:
Maneskin
Jiri11
Polyphia

Zaterdag:
Froukje
Gideon Luciana

Zondag:
Davina Michelle

Maak me ernstig zorgen over het spoorboekje voor de zondag 😵‍💫

Zoals je ziet loont een weekendticket zich zeker voor mij.

Beste dag tot nu toe voor mij:

Zondag - zaterdag - vrijdag

Iemand die me nog kan overtuigen om polyphia te bekijken? Heb wat geluisterd maar klinkt niet overtuigend .
Voor mij zijn vrijdag en zondag ok.
Vrijdag: Avril Lavigne - Royal Blood - Acda en Munnik (guilty pleasure)
Zondag: Greta Van Fleet - Limp Bizkit - Janes Addiction

Zaterdag nog even afwachten.
De laatste jaren waren er ook wat stage 4 bandjes verrassend leuk. En dan sta je er echt met je neus bovenop ;-)
Ik blijf hoop houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Tot nu toe sws

Vrijdag:

Avril Lavigne
Royal Blood
Acda en de Munnik


Lijkt leuk om mee te pakken:
Cian Ducrot
Nathanial
Tinlicker

Zaterdag:
Calvin (kom ik denk ik niet onderuit)
Nothing but Thieves
Against the current


Misschien interessant:
Pendulum
Lauren Spencer Smits

Zondag sws:
ED SHEERAN
Hozier
Limp bizkit ( kom ik echt niet onderuit)
Calum Scott
James Arthur
Loreen


Ook interessant eventueel mee te pakken:
Jane's addiction.

Tot nu toe dan, waarschijnlijk volgen er nog wijzigingen als er meer bekend wordt gemaakt .
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Toch nog even rondgeneusd op de tour websites van wat bands / artiesten.

Paar dingen die me opvallen:

* Veel namen die we delen met Southside / Hurricane festival. Ook vrij logisch omdat ze in hetzelfde weekend zitten.

* Calum Scott is bij de losse stadion shows van Ed voorprogramma. Calum Scott lijkt dus meegenomen te zijn in een package deal.

*Calum Scott ook aangekondigd voor Rock in Rio lisboa samen met Ed Sheeran.

* Vul voor de grap eens Ed Sheeran in bij Spotify. “Misschien vind je ook leuk : James Arthur, Calumm Scot en Hozier. “ slim geboekt van Pinkpop.

* Pinkpop vist ook uit de vijver van Isle Of Wight al lijkt dat tot nu toe erg beperkt. En ze vissen uit de vijver van Garrorock dat een week later plaats vindt.

Kanshebbers voor de Pinkpop line-up:

- Camilla Cabello (23 juni op Rock In RIO lisboa) zie ik alleen gebeuren op de Pinkpop vrijdag. Gezien de spots die er nog vrij zijn en de reistijd.

- Keane ( 22 juni op Isle Of Wight) . Zie ze de vrijdag of zondag wel op Pinkpop staan. Dat deed One Republic, Niall en Robbie vorig jaar ook. Dat dagje reizen kan.

- Gaslight Anthem (staat op Southside / hurricane festival) . Hoeft verder geen uitleg. Top bandje. Hopelijk op de line up!

- The Kooks ( staat op Southside / hurricane festival) . Prima Pinkpop bandje voor een van de lege spots voor north of south voor de vrijdag of zaterdag.

- Paul Kalkbrenner ( garrorock week na Pinkpop). Vraag me alleen af waar je hem wilt plaatsen. Lijkt me nog lastig ergens goed te plaatsen.

- Blossoms ( staat op Isle of Wight). Kan een van de Pinkpop dagen.

- Babymetal ( onder andere op Graspop en Rock Am Ring). Lijkt me op de vrijdag te passen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Betreft de Nederlandse bands: het kan alle kanten op gaan. Het blijft ook afwachten waar Park City Live mee gaat komen. De laatste jaren is het zo dat de namen die op Pinkpop stonden dat jaar niet op Park City Live stonden. En andersom natuurlijk.

Davina Michelle stond dit jaar op ParkCity Live en volgend jaar op Pinkpop.

Dit jaar op ParkCity Live volgend jaar weer op Pinkpop? :

Antoon, Within Temptation , Ronnie Flex and the dan en Son Mieux.

Andere kanshebbers vanwege Central Park een week eerder:

Suzan en Freek, Flemming , Snelle , Claude , De Jeugd van Tegenwoordig en Pomellien Thijs.

Afvaller : Kane ( alleen CAS festival show)

De Jeugd van Tegenwoordig lijkt me een zekerheid je .
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
725
946
Ik doe ook effe mijn duit in het zakje om de voorlopige line-up te beoordelen.

VRIJDAG
Kijk ik naar uit
Avril Lavigne
Royal Blood

Meepikken
Måneskin
Nathaniel Rateliff

Toch maar niet
Acda en de Munnik
Tinlicker
Jiri11

Moet me nog inluisteren
Cian Ducrot
Polyphia

ZATERDAG
Kijk ik naar uit
Calvin Harris
Nothing But Thieves

Meepikken
Froukje

Toch maar niet
Gideon Luciana

Moet me nog inluisteren
Louis Tomlinson
Pendulum
Against The Current
Lauren Spencer Smith

ZONDAG
Kijk ik naar uit
Ed Sheeran
Sam Smith
Limp Bizkit

Meepikken
Greta Van Fleet
Loreen

Toch maar niet
Hozier
Calum Scott
Davina Michelle

Moet me nog inluisteren
James Arthur
Jane’s Addiction
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
99
93
Toch nog even rondgeneusd op de tour websites van wat bands / artiesten.

Paar dingen die me opvallen:

* Veel namen die we delen met Southside / Hurricane festival. Ook vrij logisch omdat ze in hetzelfde weekend zitten.

* Calum Scott is bij de losse stadion shows van Ed voorprogramma. Calum Scott lijkt dus meegenomen te zijn in een package deal.

*Calum Scott ook aangekondigd voor Rock in Rio lisboa samen met Ed Sheeran.

* Vul voor de grap eens Ed Sheeran in bij Spotify. “Misschien vind je ook leuk : James Arthur, Calumm Scot en Hozier. “ slim geboekt van Pinkpop.

* Pinkpop vist ook uit de vijver van Isle Of Wight al lijkt dat tot nu toe erg beperkt. En ze vissen uit de vijver van Garrorock dat een week later plaats vindt.

Kanshebbers voor de Pinkpop line-up:

- Camilla Cabello (23 juni op Rock In RIO lisboa) zie ik alleen gebeuren op de Pinkpop vrijdag. Gezien de spots die er nog vrij zijn en de reistijd.

- Keane ( 22 juni op Isle Of Wight) . Zie ze de vrijdag of zondag wel op Pinkpop staan. Dat deed One Republic, Niall en Robbie vorig jaar ook. Dat dagje reizen kan.

- Gaslight Anthem (staat op Southside / hurricane festival) . Hoeft verder geen uitleg. Top bandje. Hopelijk op de line up!

- The Kooks ( staat op Southside / hurricane festival) . Prima Pinkpop bandje voor een van de lege spots voor north of south voor de vrijdag of zaterdag.

- Paul Kalkbrenner ( garrorock week na Pinkpop). Vraag me alleen af waar je hem wilt plaatsen. Lijkt me nog lastig ergens goed te plaatsen.

- Blossoms ( staat op Isle of Wight). Kan een van de Pinkpop dagen.

- Babymetal ( onder andere op Graspop en Rock Am Ring). Lijkt me op de vrijdag te passen.
Staat Gaslight Anthem niet al op DTRH? Dus niet in de buurt nog in het Pinkpop weekend...
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Update: Ticketmaster gemaild en reactie. Ze vinden het enorm vervelend en wouden graag een uitzondering maken. Ze hebben mijn tickets geannuleerd en ik krijg het geld teruggestort op mijn rekening 🤩. Spontaan verliefd op Ticketmaster en op zoek naar een trouwambtenaar.
Ik moet vaker verkeerde tickets kopen, het delen op dkt forum en mijn geld terug krijgen. Goed voor mijn waarderingsscore 🤪.
Even zonder gekheid; Het geld stond zelfs gistermiddag alweer op mn rekening.
 

OuweMeuk

Playlistbediener
5 dec 2023
27
48
Ik las net op de PP site dat het 50 minuten lopen zou zijn van P5 naar festivalterrein. Dat is wel erg pessimistisch. Toen zag ik dit kaartje:
PP24-plattegrond-looproutes-DEF.jpg
Alle looproutes zijn wel heel pessimistisch ingeschat. Ik loop al jaren in 30 min van camping C naar het festivalterrein.
 

Bijlagen

  • PP24-plattegrond-looproutes-DEF.jpg
    PP24-plattegrond-looproutes-DEF.jpg
    184,3 KB · Weergaven: 2

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Ik las net op de PP site dat het 50 minuten lopen zou zijn van P5 naar festivalterrein. Dat is wel erg pessimistisch. Toen zag ik dit kaartje:
Bekijk bijlage 7386
Alle looproutes zijn wel heel pessimistisch ingeschat. Ik loop al jaren in 30 min van camping C naar het festivalterrein.
Ze moeten toch iets om mensen te overtuigen alvast voor die 5 euro extra te gaan, nietwaar? Als jij ziet dat je voor 5 euro meer maar 15 minuten hoeft te lopen i.p.v. 50 minuten dan koop je dat als je niet bekend bent met het terrein.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Even gecheckt. 4000 mensen in de rij voor me voor weekendtickets. 3900 voor zondagtickets.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken