Pinkpop 2024

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
Benieuwd hoeveel tickets vandaag in de presale zijn gegaan. Als het er niet zoveel waren, verklaart dat de korte drukte. Als het er wel veel waren, wordt het morgen ook eventjes spannend.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
misschien komen we daar begin van de nieuwe week pas achter...
meestal is er dan wel op 1Limburg of De Limburger een eerste reactie over de eerste dagen verkoop te vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver en Minie

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Even 10 minuutjes na aanvang start verkoop inloggen... krijg je al snel een indicatie welke kant de getallen op zullen gaan.
 

Jackflash27

Playlistbediener
4 feb 2017
47
34
Denk je? Een Ziggo Dome uitverkopen is niet hetzelfde als een festivaldag uitverkopen.
Ik ben naar zowel Ziggo geweest als naar het BST Hyde park festival (70k bezoekers!). Beide waren binnen minuten uitverkocht. Ben ervan overtuigd dat ze Pinkpop ook binnen no time uitverkoopt. Het Ziggo concert was onvergetelijk, en heel bijzonder. Publiek is heel divers, niet alleen Tiktokkers.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
Ik ben naar zowel Ziggo geweest als naar het BST Hyde park festival (70k bezoekers!). Beide waren binnen minuten uitverkocht. Ben ervan overtuigd dat ze Pinkpop ook binnen no time uitverkoopt. Het Ziggo concert was onvergetelijk, en heel bijzonder. Publiek is heel divers, niet alleen Tiktokkers.
Op naar 2025 dan.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik ben naar zowel Ziggo geweest als naar het BST Hyde park festival (70k bezoekers!). Beide waren binnen minuten uitverkocht. Ben ervan overtuigd dat ze Pinkpop ook binnen no time uitverkoopt. Het Ziggo concert was onvergetelijk, en heel bijzonder. Publiek is heel divers, niet alleen Tiktokkers.
Als dit over Lana del Rey vraag ik me af wie tiktokkers gebruikt . Haar publiek trok echt een diversiteit aan bezoekers van jong tot oud. Was heel bijzonder om te zien. Die verkoopt zo een Pinkpop dag uit.
 

Jackflash27

Playlistbediener
4 feb 2017
47
34
Als dit over Lana del Rey vraag ik me af wie tiktokkers gebruikt . Haar publiek trok echt een diversiteit aan bezoekers van jong tot oud. Was heel bijzonder om te zien. Die verkoopt zo een Pinkpop dag uit.
Gaat over Lana idd. Ik begrijp dat PP de headliners al bekend heeft gemaakt, wordt dan iets voor 2025 idd.
De diversiteit vond ik ook heel bijzonder. Schreeuwende tieners vooraan en de oudere, serieuzere muziekliefhebbers wat meer naar achteren. Aparte combi, maar wel een goed recept voor megasucces.
 

Joa

Playlistbediener
31 mei 2022
42
15
Iemand een idee waar P8 ligt? Heb daar vanmiddag ticket voor gekocht maar zie nergens waar dat is.
 

Joa

Playlistbediener
31 mei 2022
42
15
Amsterdam-Zuid
Top! Dan zal ik alvast een retourtje Amsterdam - landgraaf boeken. Denk dat ik dan het beste woensdag kan vertrekken om uiteindelijk donderdag in Landgraaf te kunnen zijn.

Mijn vraag was trouwens serieus bedoeld....ik ken P5 en P3 en weet wat die loopafstand is. Daar gaat het mij ook om...de loopafstand.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
Top! Dan zal ik alvast een retourtje Amsterdam - landgraaf boeken. Denk dat ik dan het beste woensdag kan vertrekken om uiteindelijk donderdag in Landgraaf te kunnen zijn.

Mijn vraag was trouwens serieus bedoeld....ik ken P5 en P3 en weet wat die loopafstand is. Daar gaat het mij ook om...de loopafstand.
Weet je zeker dat het P8 is? Normaliter is dat een parking voor losse shows, zoals bij Bruce Springsteen. Op de website van Pinkpop staat P8 er niet tussen. Bedoel je niet P6?
P8 bij losse concerten is zeker 45 minuten lopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joa

Joa

Playlistbediener
31 mei 2022
42
15
Weet je zeker dat het P8 is? Normaliter is dat een parking voor losse shows, zoals bij Bruce Springsteen. Op de website van Pinkpop staat P8 er niet tussen. Bedoel je niet P6?
P8 bij losse concerten is zeker 45 minuten lopen.
Screenshot_20231208-225154.png
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Ja en toch moet ik toegeven dat hele beker ruil systeem was ik in het begin ook sceptisch over of dat wel goed ging werken met een groep.
Maar daar hebben wij geen hinder mee ondervonden afgelopen jaar.
Moet wel gezegt worden dan op een gegeven moment iedereen 5 of meer van die recycle tokens op zak had.

Dus denk als de bonnen/munten eruit gaan dat zich daar ook wel een weg in gaat vinden. Bij rw is dat natuurlijk al.
🤣 Wij hebben nog een aantal tokens liggen🙈
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

Joa

Playlistbediener
31 mei 2022
42
15
Bijzonder. Staat (nog) niet op de website van PP zelf. Ik zou rekening houden met 45 minuten lopen naar de ingang van het festivalterrein, camping C op 10 minuten, camping B op 20 minuten.
Dank voor het meekijken. Heb even een mail gestuurd naar Pinkpop organisatie.
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Bijzonder. Staat (nog) niet op de website van PP zelf. Ik zou rekening houden met 45 minuten lopen naar de ingang van het festivalterrein, camping C op 10 minuten, camping B op 20 minuten.
Ik zou mij daar niet zo veel zorgen over maken. Wij hadden pp 22 lastminute op zondag parkeerkaart gekocht weet niet meer welke parking maar die was niet een geopend dus kregen een mail dat we naar een andere parking moesten rijden en daar ook doorgeven dat we waren doorgestuurd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joa

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
Ik zou mij daar niet zo veel zorgen over maken. Wij hadden pp 22 lastminute op zondag parkeerkaart gekocht weet niet meer welke parking maar die was niet een geopend dus kregen een mail dat we naar een andere parking moesten rijden en daar ook doorgeven dat we waren doorgestuurd.
Vreemde is dat dit een weekend parkeerticket is. Wellicht een nieuwe weekend parking dan. Hoop voor Joa dat die bij de Glamping ligt (groot parkeerterrein, Molenberg Heerlen, 25 minuten lopen maar).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joa

OuweMeuk

Playlistbediener
5 dec 2023
27
48
Ik wacht even af wat er nog meer komt. Ik heb de hoop opgegeven dat er 3 hoofdacts zijn waar ik het voor doe. Die zijn vooral bedoeld om nieuw publiek binnen te halen (ben ik niet).
Als er elke dag 3 acts zijn die ik de moeite waard vindt dan koop ik een weekendkaart, camping vind ik wel een groot voordeel tov op en neer rijden, naar Ziggo Dome of wat dan ook.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken