Pinkpop 2024

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
zondag tickets zullen uitverkopen. Hoe snel weet ik niet.

Weekendtickets na een paar maanden ook verwacht ik.

Vrijdag tickets gaan goed verlopen maar niet uitverkocht.

Zaterdag gaat slecht verkopen.
dit klopt wel,
denk dat er sws een heleboel mensen zijn die dit een prima line up vinden.
maar dat soort mensen zit niet op een muziekforum(niet denigrerend bedoeld)

zou me niets verbazen als t redelijk snel uitverkoopt
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Het kan zijn dat ik het gemist heb dat ze geen kanshebber meer zijn maar, net op Radio2 within Temptation live komen met nieuwe album. Dus zijn zij nog ergens kanshebber die een plekje in die 3 dagen Pinkpop?
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Het kan zijn dat ik het gemist heb dat ze geen kanshebber meer zijn maar, net op Radio2 within Temptation live komen met nieuwe album. Dus zijn zij nog ergens kanshebber die een plekje in die 3 dagen Pinkpop?
Hoop ‘t zijn meer dan welkom, alweer tijd geleden dat ze er stonden. Wil ze graag eerder zien dan 1e concert van de tour in Antwerpen
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Normaal koop ik altijd pas veel later kaartjes. Nu ga ik het zo toch al proberen. Ik heb echt het gevoel dat die vaste gast kaartjes ervoor gaan zorgen dat Camping A al vol zit voordat de camping überhaupt open gaat.
Pinkpop heeft dat commercieel gezien best slim gedaan, net als meerdere festivals, fomo creëren op iets wat voorheen wellicht nooit een groot probleem is geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joa

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Hoop ‘t zijn meer dan welkom, alweer tijd geleden dat ze er stonden. Wil ze graag eerder zien dan 1e concert van de tour in Antwerpen
Zeer zeker welkom indd, ik heb alleen geen idee hoe hun Tour loopt. Vandaar de vraag of er nog een kans is dat ze ergens staan in/op die 3dagen pp
 

Joa

Playlistbediener
31 mei 2022
42
15
Pinkpop heeft dat commercieel gezien best slim gedaan, net als meerdere festivals, fomo creëren op iets wat voorheen wellicht nooit een groot probleem is geweest.
Inderdaad, en wij trappen er in 🤣. Denk dat de kans op een goedkoper doorverkoop ticket dit jaar ook een stuk kleiner is dus dan maar nu al kopen. ( Vorig jaar had ik zelfs een weekendkaartje voor 160 euro en 200 kunnen scoren)

Camping A is gewoon echt een must gezien de korte afstand naar het festival voor mij heel belangrijk is.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en Cooklu

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Het kan zijn dat ik het gemist heb dat ze geen kanshebber meer zijn maar, net op Radio2 within Temptation live komen met nieuwe album. Dus zijn zij nog ergens kanshebber die een plekje in die 3 dagen Pinkpop?
Die zomer in hun agenda is nog helemaal leeg.... Zijn nog nergens aangekondigd dus ik denk het niet.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Normaal koop ik altijd pas veel later kaartjes. Nu ga ik het zo toch al proberen. Ik heb echt het gevoel dat die vaste gast kaartjes ervoor gaan zorgen dat Camping A al vol zit voordat de camping überhaupt open gaat.
Hier ben ik dus ook bang voor wat een kut iets dat je op deze manier verplicht word.. niet om die 5,- euro maar om nu een kaart daarvoor te kopen
 
  • Leuk
Waarderingen: Joa

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Camping A is gewoon echt een must gezien de korte afstand naar het festival voor mij heel belangrijk is.
Begrijpelijk, zo zullen er velen met je zijn die in dezelfde situatie zitten en genoodzaakt zijn er toch in mee te gaan. imo een slechte ontwikkeling. dit jaar 5euro, is een succes voor de organisatie, over 5 jaar zal er door inflatie meer gevraagd kunnen worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joa

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Zeer zeker welkom indd, ik heb alleen geen idee hoe hun Tour loopt. Vandaar de vraag of er nog een kans is dat ze ergens staan in/op die 3dagen pp
Eind april eindigt zuid Amerika tour, daarna is Antwerpen in oktober pas eerste. Volgens mij en de site nog geen Europese festivals. Wat dat betreft zou ‘t dus kunnen zou je zeggen
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
We waren gisteren naar de merchandise artikelen aan het zoeken maar daar staat op de site gesloten tot 10januari ivm kerstvakantie. Zou dit ook kunnen betekenen dat we pas na die tijd nog namen kunnen verwachten?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
We waren gisteren naar de merchandise artikelen aan het zoeken maar daar staat op de site gesloten tot 10januari ivm kerstvakantie. Zou dit ook kunnen betekenen dat we pas na die tijd nog namen kunnen verwachten?
los daarvan.. maar ik denk dat we sowieso pas medio/eind januari weer wat horen
 

Chas McPherson

Playlistbediener
19 nov 2023
48
38
We waren gisteren naar de merchandise artikelen aan het zoeken maar daar staat op de site gesloten tot 10januari ivm kerstvakantie. Zou dit ook kunnen betekenen dat we pas na die tijd nog namen kunnen verwachten?
Geen sale in de online shop deze feestdagen? 😯☹️
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Inderdaad, en wij trappen er in 🤣. Denk dat de kans op een goedkoper doorverkoop ticket dit jaar ook een stuk kleiner is dus dan maar nu al kopen. (
Waarom? Ik denk dat het dit jaar niet perse moeilijker gaat worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken