Pinkpop 2024

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Mijn collega die ging ook met zijn dochter voor Maneskin kaarten kijken, en zelf was die ook wel geïnteresseerd in Nothing But Thieves dus die baalde dat hij dit niet kon combineren.

Wel gelijk een duwtje van de trap gegeven natuurlijk, ik ben tenslotte een echte muzieksnob.
Het houdt niet op...niet vanzelf.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Sorry mensen voor mijn soms zure reacties vandaag. Ik heb me soms onterecht misschien hier afgereageerd ook met mijn emoties. Het ging niet goed met iemand binnen de familie en zojuist telefoontje gekregen dat hij overleden is.

Ik trek me nu even terug op dit forum.

2023 is in ieder geval niet mijn jaar op dit gebied 😓

Blijf vooral gezond allemaal 🌹
Kut is dat Nik. Gecondoleerd en sterkte.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Sorry mensen voor mijn soms zure reacties vandaag. Ik heb me soms onterecht misschien hier afgereageerd ook met mijn emoties. Het ging niet goed met iemand binnen de familie en zojuist telefoontje gekregen dat hij overleden is.

Ik trek me nu even terug op dit forum.

2023 is in ieder geval niet mijn jaar op dit gebied 😓

Blijf vooral gezond allemaal 🌹
Sterkte Nik 🫂
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik kon het niet laten om dit toch met jullie te delen.
Vodafone en Ziggo klanten krijgen via Priority toegang tot een pre sale van Pinkpop van vrijdag vanaf 10:00. Als je je aanmeld krijg je een unieke code. Op=op
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver en DennisvdBr

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Toch jammer als je ziet hoeveel acts apart gezet worden door Mojo, zie nu idd een Smashing Pumpkins + Interpol ook voorbij komen. Toch namen die zo'n vrijdag of zaterdag nu bijv. aanzienlijk zouden versterken. Maar goed, begrijp dat het om de pegels gaat en dit wss aantrekkelijker is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tom1617899894

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Toch jammer als je ziet hoeveel acts apart gezet worden door Mojo, zie nu idd een Smashing Pumpkins + Interpol ook voorbij komen. Toch namen die zo'n vrijdag of zaterdag nu bijv. aanzienlijk zouden versterken. Maar goed, begrijp dat het om de pegels gaat en dit wss aantrekkelijker is.
Ja valt me ook wel op, veel bands eigen show. Zitten mooie voor PP bij. Maar ja komen vast nog wel mooie namen bij en leuk wordt ‘t toch wel weer, dat komt goed straks in juni.

@Nikfestilover gecondoleerd nog en sterkte.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jartz

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Ja valt me ook wel op, veel bands eigen show. Zitten mooie voor PP bij. Maar ja komen vast nog wel mooie namen bij en leuk wordt ‘t toch wel weer, dat komt goed straks in juni.

@Nikfestilover gecondoleerd nog en sterkte.
Oh, ja joh. Leuk maken we het zeker. Maar zijn net zo'n acts die je er wel graag tussen wilt zien en zelf niet zo snel 7 tientjes voor neer gaat leggen, omdat je nou ook geen mega fan bent.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Toch jammer als je ziet hoeveel acts apart gezet worden door Mojo, zie nu idd een Smashing Pumpkins + Interpol ook voorbij komen. Toch namen die zo'n vrijdag of zaterdag nu bijv. aanzienlijk zouden versterken. Maar goed, begrijp dat het om de pegels gaat en dit wss aantrekkelijker is.
Zouden die niet alsnog kunnen komen?
Aangezien de poster op vrijdag nog 2 dikgedrukte mist en zaterdag 1?
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Zouden die niet alsnog kunnen komen?
Aangezien de poster op vrijdag nog 2 dikgedrukte mist en zaterdag 1?
Smashing Pumpkins en Interpol spelen de 21ste en 22ste al in Duitsland, alleen de 23ste zou theoretisch kunnen. Maar goed, die dag is al sterk geboekt.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
174
80
Pinkpop is hard op weg om de Coachella van de Benelux te worden. Lijkt mij dat het ook de bedoeling is. Muziek wordt meer en meer bijzaak. Doelgroep is influencers generatie. Mensen die honderden euro's uitgeven aan status symbolen en 'see and be seen' ervaringen. Gaat meer en meer over om te zeggen dat ik op Pinkpop was geweest en had kledingmerk --- aan en stond bij ---.

Coachella gaat allang niet meer over de muziek. Pinkpop zoals het was komt nooit meer terug, maar voor de oudere generatie, gelukkig hebben jullie het nog meegemaakt. Het is een beetje de Twilight of the Music Festivals nu.
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Pinkpop is hard op weg om de Coachella van de Benelux te worden. Lijkt mij dat het ook de bedoeling is. Muziek wordt meer en meer bijzaak. Doelgroep is influencers generatie. Mensen die honderden euro's uitgeven aan status symbolen en 'see and be seen' ervaringen. Gaat meer en meer over om te zeggen dat ik op Pinkpop was geweest en had kledingmerk --- aan en stond bij ---.

Coachella gaat allang niet meer over de muziek. Pinkpop zoals het was komt nooit meer terug, maar voor de oudere generatie, gelukkig hebben jullie het nog meegemaakt. Het is een beetje de Twilight of the Music Festivals nu.
They wish... Dat ze het Coachella van de Benelux waren. Dan hoefden ze niet eens namen bekend te maken voordat ze uitverkochten. Nu moet ik het nog maar zien. Ik snap je boodschap, maar daar zijn ze nog lang niet, gelukkig voor ons, de liefhebbers.

En trouwens, met alle respect voor Lowlands, maar ik denk dat die harder op weg zijn (en het misschien al wel zijn) om het Coachella van de Benelux te worden dan Pinkpop.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Smashing Pumpkins en Interpol spelen de 21ste en 22ste al in Duitsland, alleen de 23ste zou theoretisch kunnen. Maar goed, die dag is al sterk geboekt.
Staan samen in Ahoy. Dan kan je een tweede Nederlandse show over het algemeen op je buik schrijven.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Staan samen in Ahoy. Dan kan je een tweede Nederlandse show over het algemeen op je buik schrijven.
Klopt, maar hij vroeg of het nog zou kunnen. Qua data eig. ook niet dus, naast dat het idd al vrij onmogelijk is als ze een week later in Ahoy staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Pinkpop is hard op weg om de Coachella van de Benelux te worden. Lijkt mij dat het ook de bedoeling is. Muziek wordt meer en meer bijzaak. Doelgroep is influencers generatie. Mensen die honderden euro's uitgeven aan status symbolen en 'see and be seen' ervaringen. Gaat meer en meer over om te zeggen dat ik op Pinkpop was geweest en had kledingmerk --- aan en stond bij ---.

Coachella gaat allang niet meer over de muziek. Pinkpop zoals het was komt nooit meer terug, maar voor de oudere generatie, gelukkig hebben jullie het nog meegemaakt. Het is een beetje de Twilight of the Music Festivals nu.
Dat is Graspop al als je kijkt naar alle VIP dingen. En om PP nou gelijk te vergelijken met een lichte Coachella.....ik denk dat het proefdingen zijn.
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
240
143
Zou graag nog willen zien langskomen:
PULP, SUEDE, The Hives, The Interrupters, Parov Stelar, My Baby, Fall Out Boy, Corey Taylor, Babymetal, Bad Omens, Ice Nine Kills :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkvD en Nikfestilover

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
na een paar dagen inzinken ben ik toch wel enhousiast aan het worden. Niet echt verassend, maar het gaat gewoon weer gaaf worden.

Enige echte misser, die ik echt niet kan begrijpen, is Calvin Harris als headliner. Had dan Nothing but Thieves headliner gemaakt met Calvin er na.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken