Pinkpop 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Hele matige worp. Headliners die me niet aanspreken en in de undercard is het zoeken naar de pareltjes.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.524
1.987
Vreselijk, zeker. Zo vreselijk als ik gedacht had? Dat niet.
Waar we eerst bijvoorbeeld NBT en Sam Smith tot headliners omgedoopt hadden, staan deze niet bovenaan het affiche.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Oké, dat is wel wat minder haha. Oef.

Maar Sam Smith onder Ed Sheeran is wel bizar sterk.
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
313
262
Gelukkig gaan er nog wat namen komen, maar hier ga ik het thuisfront niet enthousiast voor krijgen ( mezelf ook niet btw ). Toch maar weer over de grens kijken voor een main festival.
 

Verwijderd lid 43165

Campingartiest
23 nov 2022
64
67
Pendulum op Pinkpop. Dat is jammer, ik Had gehoopt dat ze ergens zouden staan waar ze gegarandeerd in het donker spelen. Op GMM ben ik er ook niet zo zeker van. Denk dat het toch een dag ticket voor een van de twee wordt om pendulum eindelijk te zien.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Vind er heel veel gaafs bijzitten dus ben blij. Headliners vind ik alle 3 niet veel, zwakste sinds ik naar Pinkpop ga voor mij persoonlijk. Maar heel blij met nothing but thieves, Greta van fleet, Royal blood en meer
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

Dansen met Janssen

Playlistbediener
9 mrt 2015
33
6
Kaartverkoop start zaterdag 9 december 10:00 uur

Dagtickets € 145
Weekendtickets € 290

Nieuw: Vaste Gast-Ticket! Dit jaar kun je voor slechts € 5,- een plek reserveren op jouw favoriete camping, zo ben je vooraf verzekerd van een plek.
 
  • Leuk
Waarderingen: rednasnamsob

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Wat een lachertje! Had op z'n minst nog een knallende verassing verwacht die niemand zag aankomen maar dit slaat daadwerkelijk alles.

Veel plezier iedereen die hier wel warm van word. Mij niet gezien. Wel een pluspuny; Hoef mijn Megadeth kaartje niet te verkopen 😂
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Heel matig rijtje aan namen. Weinig verrassing, vernieuwing of echte grote kwaliteitsacts.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken