Pinkpop 2024

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Nee joh, gewoon een bonte verzameling nitwits hier. We hebben accounts aangemaakt om Pinkpop te zieken :).
He jammer. Juist iemand die ik niet bedoel reageert. Jij onderbouwt tenminste. Plus je heet Oasiss, dus ik zou je nooit een nitwit noemen 😘
 
  • Geweldig
Waarderingen: Oasiss

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
De drie namen die jij noemt zouden dan ook geweldig zijn. Volbeat en QOTSA hebben op de afgelopen 2 edities ook al hun dag meegedragen ondanks dat ze niet de headliner van die dag waren...
Dit jaar was nou ook niet de creme de la creme. Maar gelukkig RHCP als headliner, sterke subs met QOTSA en Editors en leuke acts als I Prevail & Black Keys. Maakt een weekend voor mij al dikke prima. Hoef niet alle dagen alles fantastisch te vinden. Dus hoop dit jaar evt een Killers wat ik nog dikke prima vind en minstens 'n leuke sub.
 

pinkpopper532

Playlistbediener
5 dec 2022
19
16
weer terug van weggeweest.
maar het moge duidelijk zijn dat er een headliner of dergelijke afgezegd heeft, het feit dat ze de eerste keer meteen met 25 namen komen is niet gewoonlijk. de eerste aankondiging had er 1,5/2 weken terug al moeten zijn.
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Toch een heel andere top 5 als die van mij:

1. Metallica
2. 21 Pilots
3. Royal Blood
4. Frank Carter
5. Ramkot

Volbeat vond ik nu juist tegenvallend
Geen top 5 zo 1,2,3 maar VOLBEAT had dat weekend wel gemaakt. Sterker nog mijn collega is een Metallica fan, toen ik zei ja ik vond Metallica een beetje tegen vallen dit jaar. Zei hij zelf nog ja maar VOLBEAT was ook gewoon boven verwachtingen goed. Maar hey ieder zijn ding.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Haha, beetje lopen klieren is mij ook niet vreemd he ;). No hard feelings hoor :whistle:.
Jup. En mocht je toch te vervelend worden dan is het altijd leuk om je eraan te herinneren dat jij meegetrokken wordt naar Pinkpop omdat je je vrienden niet overtuigd krijgt om eens verder te kijken dan Landgraaf ;)
 
  • Haha
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Joe
  • Jos
  • gerrie