Pinkpop 2024

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
Eindelijk actie op de PP pagina, kunnen we daar weer 2 weken op teren :LOL:

Gisteren The Vices gezien, leuke band om toe te voegen op stage 4 of misschien wel in de tent
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Bij de filmpjes van vorig jaar zijn er geen geluiden :(
De reclame met de stem van Eric corton en dan die namen op noemt zat volgens mij dit muziekje onder maar kan hem nergens meer vinden dus kan het ook fout hebben
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Dat geldt vooral voor Britse bands geloof ik
Nee, het kost gewoon heel veel tijd om met al je gear het land in / uit te gaan. Zowel kleine bands als grote bands hebben hier last van, al komt het er bij kleine bands natuurlijk op neer dat ze het zelf moeten regelen, dat is bij grote bands wel anders.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
695
915
Zo, regeling met de vrouw afgesproken.

Als de eerste naam zometeen voor Pinkpop wat meevalt, dan doen we combo Pinkpop deze zomer. Zoniet, dan ga ik sws combo Werchter en zij al zeker een dagticketje de vrijdag. Mogelijks gaat ze ook combo, maar ze durft nu nog niet te zeggen of ze de trouw de zondag van haar vriendin gaat skippen of niet.

Fair deal? 😅
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Zo, regeling met de vrouw afgesproken.

Als de eerste naam zometeen voor Pinkpop wat meevalt, dan doen we combo Pinkpop deze zomer. Zoniet, dan ga ik sws combo Werchter en zij al zeker een dagticketje de vrijdag. Mogelijks gaat ze ook combo, maar ze durft nu nog niet te zeggen of ze de trouw de zondag van haar vriendin gaat skippen of niet.

Fair deal? 😅
Kun je niet gewoon do-vr-za naar Werchter gaan en dan de zondag skippen om naar de bruiloft te gaan? Prijs van een weekendticket RW en PP ligt vaak niet ver uit elkaar en PP is sowieso maar 3 dagen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
Zo, regeling met de vrouw afgesproken.

Als de eerste naam zometeen voor Pinkpop wat meevalt, dan doen we combo Pinkpop deze zomer. Zoniet, dan ga ik sws combo Werchter en zij al zeker een dagticketje de vrijdag. Mogelijks gaat ze ook combo, maar ze durft nu nog niet te zeggen of ze de trouw de zondag van haar vriendin gaat skippen of niet.

Fair deal? 😅
Dus als 1 naam meevalt ga ne naar Pinkpop.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
695
915
Kun je niet gewoon do-vr-za naar Werchter gaan en dan de zondag skippen om naar de bruiloft te gaan? Prijs van een weekendticket RW en PP ligt vaak niet ver uit elkaar en PP is sowieso maar 3 dagen.
Dat is een optie, maar mijn madam kan sowieso de donderdag al niet door Taylor Swift in Amsterdam. Daarnaast zijn we luxebeestjes en is glamping een voorwaarde om te gaan. Dus glamping kopen voor teveel nachten en tickets voor teveel dagen dat we doen, dat voelt heel erg als geld weggooien (en dat is het ook wat toch :ROFLMAO:)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Awkward Cricket GIF
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: itsKenzin en Doom010

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Dat is een optie, maar mijn madam kan sowieso de donderdag al niet door Taylor Swift in Amsterdam. Daarnaast zijn we luxebeestjes en is glamping een voorwaarde om te gaan. Dus glamping kopen voor teveel nachten en tickets voor teveel dagen dat we doen, dat voelt heel erg als geld weggooien (en dat is het ook wat toch :ROFLMAO:)
Dan zou ik RW sowieso vergeten voor dit jaar. Of gewoon een dagje doen.
 

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Nou ja, stay tuned, kan een dag betekenen maar ook een week of maand

Wie weet wanneer we nu een naam krijgen. En welke naam dat is. Zie het voor me dat het eerste bericht op Facebook van de bekendmaking van namen gevuld is met 😲 of 😂 of 😡.
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Ze hebben toch meegelezen, teken van leven gegeven, en nu bedrijfssluiting van 1 december t/m 1 januari ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken