Pinkpop 2024

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ik begin me toch steeds meer zorgen te maken.
Ik gok dat de (mega)klapper in het water is gevallen en dat het nu allemaal net niet headliners gaan worden.
Aan de andere kant, als het door de dag heen prima te pruimen is, vind ik het best. Dan heb je wellicht 6 tot 9 net niet headliners verdeeld over 3 dagen, zoals een Prodigy, Kravitz, etc..
 
  • Leuk
Waarderingen: Jartz

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Ik begin me toch steeds meer zorgen te maken.
Ik gok dat de (mega)klapper in het water is gevallen en dat het nu allemaal net niet headliners gaan worden.
Aan de andere kant, als het door de dag heen prima te pruimen is, vind ik het best. Dan heb je wellicht 6 tot 9 net niet headliners verdeeld over 3 dagen, zoals een Prodigy, Kravitz, etc..
Dat is wat mij betreft inderdaad prima. Ik vind het genre waarin ze gaan boeken veel belangrijker dan het formaat,
Dus veel liever Greta van Fleet en Kravitz als headliners, dan Adele en Beyonce wat mij betreft ;)
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Ik begin me toch steeds meer zorgen te maken.
Ik gok dat de (mega)klapper in het water is gevallen en dat het nu allemaal net niet headliners gaan worden.
Aan de andere kant, als het door de dag heen prima te pruimen is, vind ik het best. Dan heb je wellicht 6 tot 9 net niet headliners verdeeld over 3 dagen, zoals een Prodigy, Kravitz, etc..
Wat mij betreft ook prima, als je het kunt opvullen met acts als The Prodigy, Kravitz, QOTSA (ja twee jaar achter elkaar), Kings of Leon, Corey Taylor bijv.
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
Volbeat komt sowieso niet, want die touren niet volgend jaar heb ik laatst gelezen.

Maak me een beetje ongerust over de headliners, want wat ik hierboven allemaal lees zit geen een headliner tussen...
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Volbeat komt sowieso niet, want die touren niet volgend jaar heb ik laatst gelezen.

Maak me een beetje ongerust over de headliners, want wat ik hierboven allemaal lees zit geen een headliner tussen...
Nee klopt, was ook met gekkigheid gezegd. Maar ze zijn gewoon zeer zeker welkom ook als headliner. Dus ja wellicht als iets weg valt en als headliner meer💲dat ze toch denken ach why not ofz. ( Denk het niet maar je weet maar nooit.)
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Limp Bizkit sub voor Gideon, QOTSA of KoL sub voor Jiri11. Krijgt het toch al vorm!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
De verslagenheid neemt gekke vormen aan hier. Kom er eens in Dennis met een hoopvol bericht over Ac/dc ofzo
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
59
55
Zou van de ene kant wel leuk zijn als ze morgen met een advent kalender komen voor de maand december zoals Jera on Air dit nu doet.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2023-11-30 141734.png
    Schermafbeelding 2023-11-30 141734.png
    999 KB · Weergaven: 21
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Minie en MadMandra27

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
116
11
Schijnt wel dat Lenny op PP net wat beter in vorm was dan op Hello. Ik vond hem op PP prima en leuk om naar te kijken, maar op een gegeven moment werd het te langdradig en weggegaan. Uiteindelijk wel weer teruggekomen omdat er letterlijk niks leuks omheen
 

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Wat mij betreft ook prima, als je het kunt opvullen met acts als The Prodigy, Kravitz, QOTSA (ja twee jaar achter elkaar), Kings of Leon, Corey Taylor bijv.
Gisteren in de Ziggodome geweest bij the Prodigy. Ze lieten niets los over Pinkpop.
Zou een leuke afsluiter zijn op noord.
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken