Pinkpop 2024

DonStroli

Playlistbediener
20 jun 2022
24
22
Er is ook gewoon helemaal geen reactie of nieuws vanuit Buro Pinkpop of Mojo. Het is allemaal wel heel stil!
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Mij lijkt december ook een rare maand om een headliner eruit te gaan gooien en evt. een verkoop te starten. Kan ook aan mij liggen, maar dat is al een aardig dure maand voor de meeste mensen. Dus als vandaag niks komt, zal het nog wel even duren allemaal.
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Lenny Kravitz op de spot waar iedereen Pearl Jam verwachtte. Dat zal dan ook wel het humeur in Geleen van afgelopen maandag verklaren. Werchter had Kravitz waarschijnlijk vast liggen als sub en heeft hem nu dan doorgeschoven?
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Lenny Kravitz op de spot waar iedereen Pearl Jam verwachtte. Dat zal dan ook wel het humeur in Geleen van afgelopen maandag verklaren. Werchter had Kravitz waarschijnlijk vast liggen als sub en heeft hem nu dan doorgeschoven?
Dat dacht ik ook al.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
727
949
Vorig jaar werd Stormzy ook als headliner aangekondigd voor RW en Stromae volgde nog erna als afsluiter. In een soortgelijk geval mogen ze echt niet klagen volgens mij!
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Lenny Kravitz op de spot waar iedereen Pearl Jam verwachtte. Dat zal dan ook wel het humeur in Geleen van afgelopen maandag verklaren. Werchter had Kravitz waarschijnlijk vast liggen als sub en heeft hem nu dan doorgeschoven?
Het goede nieuws hiervan is dat Pearl Jam dan waarschijnlijk enkel arena's gaat doen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Lenny Kravitz op de spot waar iedereen Pearl Jam verwachtte. Dat zal dan ook wel het humeur in Geleen van afgelopen maandag verklaren. Werchter had Kravitz waarschijnlijk vast liggen als sub en heeft hem nu dan doorgeschoven?
...er is nog altijd geen aanleiding een tour van Pearl Jam op korte termijn aangekondigd te zien

en Ziggo lijkt me voor NL nog altijd meest voor de hand dan
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Lenny Kravitz op donderdag 4 juli op Rock Werchter
In 2019 gezien op Hello Festival, onherkenbaar weggedoken in een grote sjaal en achter een mega zonnebril. Het zou voor mij echt een tegenvaller van jewelste zijn als hij headlined op PP. Had zomaar een playbackende stand-in kunnen zijn, verschrikkelijk. Wij zijn halverwege weg gegaan, hoe was hij dat jaar op pinkpop?
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
In 2019 gezien op Hello Festival, onherkenbaar weggedoken in een grote sjaal en achter een mega zonnebril. Het zou voor mij echt een tegenvaller van jewelste zijn als hij headlined op PP. Had zomaar een playbackende stand-in kunnen zijn, verschrikkelijk. Wij zijn halverwege weg gegaan, hoe was hij dat jaar op pinkpop?
Heb toen prima kunnen genieten dus mij hoor je niet klagen mocht hij doorschuiven als headliner
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken