Pinkpop 2024

beau

Playlistbediener
15 dec 2022
11
0
Over Pukkelpop is ook nog niets bekend toch? Is misschien een beetje oftopic. Maar is het vergelijkbaar kwa sfeer met pp of totaal niet? En prijzen? Er is hier vast Iemand die er toevallig geweest is. Vond de line up dit jaar namelijk best interessant. En kwa afstand opzicht ook nog prima te doen.
Is het het overwegen waard of niet?
Nee echt alles behalve het is leuk ja maar er zijn 10 stages waardoor muziek van alle kanten door elkaar komt het is vooral voor de jeugd leuk maar pinkpop vond ik persoonlijk leuker in 2022 had je 1 waterplek waar lauw water uitkwam pinkpop is beter geregeld naar mijn mening
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Ik snap nogsteeds niet zo goed waarom Pinkpop zo lang wacht met de eerste worp namen en alles afhangt van de bekendmaking van de headliner. Want marketing technisch zit er echt 0 meerwaarde aan om zo lang te wachten. Mensen zoals ik die bijvoorbeeld maar naar 1 weekend festival gaan volgend jaar en dus keuzes moeten maken, gaan de komende dagen weekend kaarten halen voor concurerende festivals, waar al wel namen van bekend zijn.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: itsKenzin

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Ik snap nogsteeds niet zo goed waarom Pinkpop zo lang wacht met de eerste worp namen en alles afhangt van de bekendmaking van de headliner. Want marketing technisch zit er echt 0 meerwaarde aan om zo lang wachten. Mensen zoals ik die bijvoorbeeld maar naar 1 weekend festival gaan volgend jaar en dus keuzes moeten maken, gaan de komende dagen weekend kaarten halen voor concurerende festivals, waar al wel namen van bekend zijn.
Precies mijn gedachte. Hadden ook prima al een paar non-headline acts bekend kunnen maken met als tekst erbij "Hier alvast een paar namen, de headliners komen binnenkort". Dan geef je mensen al een zekerder gevoel dat er in ieder geval iets aan zit te komen.

Nu tasten we hier met ons allen in het duister met echt 0 aankondigingen of post en is de kans groot dat mensen eerder kaartjes kopen voor een ander festival die wél al namen bekend hebben gemaakt.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
582
299
Als ze het gevoel hebben toch niet tegen Rock Werchter op te kunnen, maakt het ook niet uit, en kun je misschien ook maar beter uit die storm weg blijven.
Als je nu met je headliner en pre-sale komt, in dezelfde week als RW, wordt de vergelijking natuurlijk nog meer gemaakt dan anders.

Misschien dat ze daarom nog even wachten om hun moment te pakken?

Als ze een RW killer (AC/DC) hadden gehad, waren ze vast wel naar buiten gekomen om mensen te overtuigen vrijdag geen RW ticket te kopen zou ik zeggen ;) maar goed, allemaal speculatie. Kom nu maar gewoon met de namen!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Als ze het gevoel hebben toch niet tegen Rock Werchter op te kunnen, maakt het ook niet uit, en kun je misschien ook maar beter uit die storm weg blijven.
Als je nu met je headliner en pre-sale komt, in dezelfde week als RW, wordt de vergelijking natuurlijk nog meer gemaakt dan anders.

Misschien dat ze daarom nog even wachten om hun moment te pakken?

Als ze een RW killer (AC/DC) hadden gehad, waren ze vast wel naar buiten gekomen om mensen te overtuigen vrijdag geen RW ticket te kopen zou ik zeggen ;) maar goed, allemaal speculatie. Kom nu maar gewoon met de namen!
Ze moeten niet tegen Werchter opkunnen, beide zijn al jaren goede vrienden die elkaar alles gunnen.
Behalve in 2012 dan, Jan was beetje boos toen Metallica op Boutique belandde.
 
  • Haha
Waarderingen: PJ

Stofflelawson

Nieuw lid
28 nov 2023
4
7
Kan iedereen weer los gaan op
Thunder, feel the thunder (thun-, thun-)
Lightning then the thunder (th-th-thunder, thunder)
Thunder, feel the thunder (thun-, thun-)
Lightning then the thunder, thunder (th-th-thunder, thunder)
Kopieer plak 😂😂
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken