Toch ook mijn plasje er even over doen, het is tenslotte toch een forum he...
Vorig jaar leek het toch méér momenten dat er maar één act op een bepaald tijdstip speelde, Ellie Goulding, TWOD, Pink, Xavier Rudd, The Script, Robbie Williams, DMA´s. Di-rect, One Republic en RHCP. Nu als ik goed heb gekeken Avril Lavigne, Maneskin, Greta van Fleet en Ed Sheeran.
In dat opzicht is het toch zeker wel een vooruitgang, al blijf ik het absurd vinden dat het überhaupt gebeurt op een festival (en al helemaal op een festival waar het alleen om de muziek draait).
Tijdens 1 headliner toch een alternatief! Een stap in de goeie richting.
Op basis van smaak is het voor mij (nóg) weer een stuk minder dan vorig jaar. Editors, QOTSA, TWOD vond ik sterk geboekt en waarin je toch een fijne afsluiter kon hebben als je niet van pop houdt. De namen die er nu staan vind ik in dat opzicht écht een pak minder sterk.
Wat zou ik als spoorboekje hebben, ik moet zeggen zonder in te luisteren en veel ken ik gewoon niet (zelfs niet van naam).
Vr: Acda en De Munnik - S10 - Royal Blood - Avril Lavigne (geen andere keus ook) - Keane.
Dit zijn dan allen namen waar ik zou gaan kijken omdat ik er toch zou zijn, niet graag of must.
Za: Corey Taylor - Froukje - DJVT - Pendulum - NBT - John Coffey
Ook niet één echt graag of must.
Zo: Meute - Loreen? - Greta - Limp Bizkit - Sam Smith?
Meute zou ik wel graag zien, alleen had ik die liever in de tent gezien denk ik
Op basis van smaak is dit misschien wel het allerslechtste affiche dat ik ooit heb gezien.
Op neutrale basis vind ik dat ze toch sommige stapjes de goeie richting op maken