Pinkpop 2023

SureD

Playlistbediener
12 jun 2023
33
24
Ik ben lekker tegendraads tot nu toe. The Script is de ideale festivalband met een uur lang nummers die je kent. Prima om erbij te hebben.
Smaak daargelaten was de technische uitvoering abominabel - af en toe een valse noot in een live setting allez, maar dit sloeg nergens op.
 
  • Leuk
Waarderingen: Matjes

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
105
202
En het blijft enorm goed. Een herboren Homme lijkt het wel. Had ik graag bij willen zijn.
Ik ook! Heerlijke greatest hits setlist ook, met soms iets nieuws tussendoor. Die nieuwe liedjes moeten er wel nog een beetje in slijten geloof ik. Zowel bij de band als bij het publiek. En hij is de afgelopen vijf jaar vijftien jaar ouder geworden.

Zin in november!
 
  • Leuk
Waarderingen: superginger en mattman

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
101
72
Ik ben lekker tegendraads tot nu toe. The Script is de ideale festivalband met een uur lang nummers die je kent. Prima om erbij te hebben.
Sorry, maar nee. Leuk voor de fans, maar iedereen die ik sprak begreep niet dat een frontman zo vals kan zingen..
Lekker eigen shows doen in de ziggo, niets voor een festival..
 

Matjes

Campingartiest
20 okt 2015
72
65
Heerlijk optreden weer. Hun optreden op werchter 2018 blijft een van mijn hoogtepunten op festivals. Dat de spiderman het hele publiek overging en de band daarna pas echt gas ging geven
 
  • Leuk
Waarderingen: Heemstock1

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
Vandaag hele dag de TV aan met de Pinkpop-uitzending.

The Script had gewoon van het podium gehaald moeten worden nu gehoorbeschadiging onder de jeugd zo'n hot topic is. Wat was dat verschrikkelijk vals. En dan maken ze ook nog liedjes waar je sowieso al van moet janken. Dit kan zomaar eens het slechtste optreden van het weekend worden. Of was dat P!nk? 😉

Vanmiddag die IJslandse gast van het songfestival. Ik moest wel lachen om zijn droge humor. Zou Ableton echt zijn vastgelopen of was dat mooi gescript? Muzikaal niet geweldig.

QOTSA speelt retestrak en staat als een huis. Supergoed allemaal. Jammer dat het gewoon mijn muziek niet is.

Benieuwd naar Robbie. Dat was in 2015 gewoon één groot hitjesfeest. Die pakte de hele wei in. Benieuwd of hem dat nu weer lukt (en of je dat kunt waarnemen via TV).
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545 en SureD

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.656
7.408
Vandaag hele dag de TV aan met de Pinkpop-uitzending.

The Script had gewoon van het podium gehaald moeten worden nu gehoorbeschadiging onder de jeugd zo'n hot topic is. Wat was dat verschrikkelijk vals. En dan maken ze ook nog liedjes waar je sowieso al van moet janken. Dit kan zomaar eens het slechtste optreden van het weekend worden. Of was dat P!nk? 😉

Vanmiddag die IJslandse gast van het songfestival. Ik moest wel lachen om zijn droge humor. Zou Ableton echt zijn vastgelopen of was dat mooi gescript? Muzikaal niet geweldig.

QOTSA speelt retestrak en staat als een huis. Supergoed allemaal. Jammer dat het gewoon mijn muziek niet is.

Benieuwd naar Robbie. Dat was in 2015 gewoon één groot hitjesfeest. Die pakte de hele wei in. Benieuwd of hem dat nu weer lukt (en of je dat kunt waarnemen via TV).

Maar gehoorbeschadiging komt uiteraard niet doordat iemand vals zingt
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
Wow, jammer dat ik er niet bij was. Waanzinnige show van QotSA. Zelden zoveel oprecht speelplezier gezien bij Homme en een heerlijke setlist. Rammen en af en toe een beetje Pink Floydiaans jammen.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken