Pinkpop 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Daar is 'ie dan: het enige echte Brand X Pinkpop NEIPA speciaalbier! In samenwerking met hoofdsponsor Brand Bier is vanmiddag het allereerste speciaalbier gepresenteerd bij de opening van de microbrouwerij in Wijlre. Dankzij de micro-brouwers van Brand ziet deze frisse en moderne New England IPA, oftewel een NEIPA van 5%, het daglicht. Een aromatisch en fruitig festivalbier dat perfect past bij Pinkpop!

Je proeft het gloednieuwe biertje enkel op Pinkpop 2023, dus ga 'm zéker proeven bij het Brand Bierlokaal! 🍻

https://www.pinkpop.nl/brand-x-pinkpop-neipa/

Brand-Pinkpop-en-Brand-Imperator-01-1920x860.jpg
Oeh een NEIPA, dat zijn vaak lekkere biertjes. Kunnen ze er niet een paar doorsturen naar Dessel, voor de Graspopgangers die dit nieuwe brouwsel dus onmogelijk kunnen proeven? 😆

Nee maar zonder gekheid, dat Brand bier is wel een van de grootste pluspunten van Pinkpop imo. Heerlijk pils, en goeie speciaalbier varianten. Is een van de weinige dingen waar ik jaloers op zal zijn als ik op Graspop sta denk ;)
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Al eerder aangehaald, maar nog niet echt doorgezet: de Festileaks meeting op Pinkpop 2023. Deze keer ga ik echt proberen om er in ieder geval 1 keer bij te zijn, nadat het me vorig jaar weer niet gelukt was...

Welke dag(en) en rond welk tijdstip heeft jullie voorkeur? Ik heb de mijne inmiddels teruggevonden een X aantal pagina's terug:
De mijne ook. Blijft beetje passen en meten. Dit zouden denk ik mijn voorkeuren zijn:

Vrijdag: voor of na Picture This, dus zo'n beetje 13:15-13:45 of 14:45-15:15

Zaterdag: voor of na Hot Milk, dus zo'n beetje 13:30-14:00 of 14:45-15:15

Zondag: ergens gedurende Di-rect, dus tussen 15:00 en 16:00

Edit: Op de vrijdag ergens tijdens Ellie Goulding / SERA zou wat mij betreft ook prima zijn...
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Al eerder aangehaald, maar nog niet echt doorgezet: de Festileaks meeting op Pinkpop 2023. Deze keer ga ik echt proberen om er in ieder geval 1 keer bij te zijn, nadat het me vorig jaar weer niet gelukt was...

Welke dag(en) en rond welk tijdstip heeft jullie voorkeur? Ik heb de mijne inmiddels teruggevonden een X aantal pagina's terug:


Edit: Op de vrijdag ergens tijdens Ellie Goulding / SERA zou wat mij betreft ook prima zijn...
dan komt mij voor of na Picture This het beste uit, er voor meer (13:15-13:45) dan er na overigens.
de andere opties zijn voor mij in ieder geval bezet (tijdens Xavier Rudd, Ronde of Di-rect)
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Koningsdag-artiest klinkt toch wat denigrerend. Armin van Buuren stond er ook, is dat ook een Koningsdag-artiest? Lijkt me een prima toevoeging voor Stage 4 en zal wel meer mensen trekken dan Trousdale verwacht ik.
Armin was in bloedvorm op Koningsdag, Afrojack trouwens ook. Yep schuldig, ik ben daar geweest.🙄
 
  • On fire
Waarderingen: hersenscheetje

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Zijn er eigenlijk nog zaken veranderd of toegevoegd op de camping sinds 2019? Of ziet camping B er nog steeds hetzelfde uit met een feesttent, een pleintje, campingwinkel(tje) etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
niet alleen gericht op Pinkpop maar….

Dit zijn maatregelen die toch wel erg ver gaan. In het artikel valt te lezen wat er in 2024 staat te wachten. En festivals en concerten moeten er ook aan gaan geloven. Logisch dat Pinkpop vanaf dit jaar start met het circulaire systeem.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
nr 4
in de categorie "Mama Appelsap" van de lineup

Red Hot Chili Peppers verwachten heel raar gezelschap dat van boven mee kijkt over de afsluiting van het festival... Bob Marley boven in een bakfiets?

 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
niet alleen gericht op Pinkpop maar….

Dit zijn maatregelen die toch wel erg ver gaan. In het artikel valt te lezen wat er in 2024 staat te wachten. En festivals en concerten moeten er ook aan gaan geloven. Logisch dat Pinkpop vanaf dit jaar start met het circulaire systeem.

Tsja,we moeten iets doen om onze planeet te "redden".Enig idee hoeveel afval PP produceert in die 3 dagen?We moeten aan de slag en hoe eerder hoe beter.Weet niet of al die maatregelen het gewenste resultaat gaan opleveren of minder gaan consumeren maar dat is voor velen geen optie.Benieuwd waar we staan over pakweg 10/20 jaar.Misschien een heel groen PP.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Tsja,we moeten iets doen om onze planeet te "redden".Enig idee hoeveel afval PP produceert in die 3 dagen?We moeten aan de slag en hoe eerder hoe beter.Weet niet of al die maatregelen het gewenste resultaat gaan opleveren of minder gaan consumeren maar dat is voor velen geen optie.Benieuwd waar we staan over pakweg 10/20 jaar.Misschien een heel groen PP.
Helemaal met je eens en dat moeten we ook zeker doen. Maar grote uitstootbedrijven moeten dan ook veel en veel meer belast worden. En nu gebeurt het vooral op de individuele burger die al geraakt is door de inflatie.

Maar goed dat is een ander verhaal en andere discussie.
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Armin was in bloedvorm op Koningsdag, Afrojack trouwens ook. Yep schuldig, ik ben daar geweest.🙄
Waarom zou jij je daar ongemakkelijk bij voelen?? Armin is niets mis mee hoor, lekker op jouw manier genieten en de goedkeuring of afkeuring van een ander lijkt me ‘lekker belangrijk’ 😉
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Tsja,we moeten iets doen om onze planeet te "redden".Enig idee hoeveel afval PP produceert in die 3 dagen?We moeten aan de slag en hoe eerder hoe beter.Weet niet of al die maatregelen het gewenste resultaat gaan opleveren of minder gaan consumeren maar dat is voor velen geen optie.Benieuwd waar we staan over pakweg 10/20 jaar.Misschien een heel groen PP.
Ook helemaal mee eens en ik hoop dat ze dan wel enigszins klantgericht vergroenen.
Prima hoor de invoer van die bekers met een token, maar geef dan ook meteen even goede stevige plastic bekers uit en niet het gebruikelijk prul spul.
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik hoop dat Pinkpop inderdaad nog te volgen is op tv en via internet. Ik ga niet vanwege de line-up maar wat ook meespeelt is een nieuwe baan waar ik me volledig op wil richten en de aankoop van onze nieuwe huis. Het wordt klussen geblazen en dan kijken we volgend jaar wel weer naar de Foo's, Billy en Dua.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
vroeger was camping A de feest camping en tegenwoordig B.

Heeft een van jullie de laatste jaren nog ervaring met Camping A ?
Ik denk er steeds meer over om A weer eens te proberen, scheelt toch een flink stuk lopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken