Pinkpop 2023

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Tsja,we moeten iets doen om onze planeet te "redden".Enig idee hoeveel afval PP produceert in die 3 dagen?We moeten aan de slag en hoe eerder hoe beter.Weet niet of al die maatregelen het gewenste resultaat gaan opleveren of minder gaan consumeren maar dat is voor velen geen optie.Benieuwd waar we staan over pakweg 10/20 jaar.Misschien een heel groen PP.
Dit is precies wat je wilt bereiken, de mensen bewust maken dat er verandering moet komen. Kijk dit jaar met de bekers als 7 van de 10 mensen zich hier goed aan houden heb je al een behoorlijke winst. Tot dat over een aantal jaar het vreemd voelt om bij de bar te staan zonder oude beker of token. Maar je haalt nooit een 100% score in het eerste jaar dat heeft wat tijd nodig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
voor de mensen die zich al aan het weer durven wagen. Vandaag de dag is het lastig het weer te voorspellen…

MAAR… we hebben te maken met een heel stabiel hoogdruk gebied nu. De komende week zal het sowieso niet gaan regenen in Landgraaf. Daarna is het nog te vroeg om te zeggen wat er gaat gebeuren. Ik heb hoop dat het hoge druk gebied blijft hangen en we een zonnetje met wolkje krijgen met 23 graden 😉
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
vroeger was camping A de feest camping en tegenwoordig B.

Heeft een van jullie de laatste jaren nog ervaring met Camping A ?
Ik denk er steeds meer over om A weer eens te proberen, scheelt toch een flink stuk lopen.
Wij staan altijd op A, precies om die reden: dichtbij het terrein. Er is inderdaad geen feesthal meer maar wel een dj bij het eetplein. Vind het zelf niet veel toevoegen, als je wil feesten kun je beter naar B wandelen, en voor degene die willen slapen is het een hoop herrie. Verder een prima camping 👍
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Wij staan altijd op A, precies om die reden: dichtbij het terrein. Er is inderdaad geen feesthal meer maar wel een dj bij het eetplein. Vind het zelf niet veel toevoegen, als je wil feesten kun je beter naar B wandelen, en voor degene die willen slapen is het een hoop herrie. Verder een prima camping 👍
Dank je wel!
De herrie was vroeger op A mega, toen de feesttent naar B ging had ik de indruk dat de meeste herrie mee ging naar B.

Wij gaan dit jaar weer A proberen in de hoop dat minder lopen eventuele herrie in de nacht compenseert. En sowieso hoort herrie er een beetje bij…
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Dank je wel!
De herrie was vroeger op A mega, toen de feesttent naar B ging had ik de indruk dat de meeste herrie mee ging naar B.

Wij gaan dit jaar weer A proberen in de hoop dat minder lopen eventuele herrie in de nacht compenseert. En sowieso hoort herrie er een beetje bij…
Het is zeker minder dan eerst, en het hangt er ook vanaf waar je gaat staan natuurlijk. Als je een beetje verder weg gaat staan is het prima te doen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
geruchtje gaat... zou best kunnen dat er meer doorgang komt naar Stage 4, misschien doordat er meer van de Kalm aan Laan gaat 'schuiven' naar rond de Tent stage?

Benieuwd naar de terrein indeling van 2023 🤔
Dit begreep ik vorig jaar al niet. Ik ben hier zeker voorstander van. De ruimte bij de tent werd niet optimaal benut waardoor daar vaak heel weinig mensen waren. Schuif wat kraampjes van de kalm aan laan door naar dat gedeelte en de kalm aan laan is niet zo volgepropt. Hier ben ik dus zeker voorstander van.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
389
298
Dit begreep ik vorig jaar al niet. Ik ben hier zeker voorstander van. De ruimte bij de tent werd niet optimaal benut waardoor daar vaak heel weinig mensen waren. Schuif wat kraampjes van de kalm aan laan door naar dat gedeelte en de kalm aan laan is niet zo volgepropt. Hier ben ik dus zeker voorstander van.
Ja goed plan, de kalm aan laan, is vaak echt te druk. En zeker niet kalm. Ben ook benieuwd of ze misschien toch een doorgang maken naar de tent rechts van north podium. Dat zou wel relaxt zijn. Veld oversteken naar andere kant was vorig jaar soms best lastig
 
Laatst bewerkt:

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Ja goed plan, de kalm aan laan, is vaak echt te druk. En zeker niet kalm. Ben ook benieuwd of ze misschien toch een doorgang maken naar de tent rechts van north podium. Dat zou wel relaxt zijn. Veld oversteken naar andere kant was vorig jaar soms best lastig
Jaaa…met nog het Pinkpop logo links waar soms een rij stond te wachten voor een foto. En dan nog het overdekte restaurantje nabij de tent wat een gedeelte van het looppad blokkeerde…. En dan nog een soort sluis voor de kalm aan laan waar soms ook nog een stroom mensen bij kwam.

Dat liep echt niet lekker door daar.
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
294
386
Vandaag werd Werchter Boutique opgehangen. ;)

350368789_1301300300799512_1161554156138081924_n.jpg
350181003_1418855652299225_6824609476201547119_n.jpg


350355444_685298040072436_8181428825284651159_n.jpg
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Ik kreeg even een hartverzakking van de post van de Hollywood Vampires. Hopen dat Johnny straks echt aan de betere hand is…
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.445
6.110
“Ik heb jammer genoeg mijn enkel gebroken”, laat Depp weten. “Het begon als een kleine scheur, maar ergens tussen het filmfestival van Cannes en het optreden in de Royal Albert Hall in Londen is het erger geworden.”
Daar kan met potlood alvast een streep doorheen lijkt me inderdaad.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.388
6.636
Ben geen dokter, maar 3 weken rust voor een gebroken enkel lijkt...Kort?
Klinkt eerder als een gescheurde enkelband. Die had ik vorig jaar en was inderdaad heel pijnlijk en stond een paar weken rust voor.

EDIT: ik moet even beter lezen. Hij bevestigt dus inderdaad een gebroken enkel. Dan wordt het wel tricky ja.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
389
298
Dat gaat inderdaad heel moeilijk worden denk ik. Zou ze heel graag willen zien. En is echt balen als ze niet kunnen komen
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
389
298

Gebruikers die dit onderwerp bekijken