Pinkpop 2023

Vin75

Nieuw lid
7 okt 2021
3
3
Ik vind het op een of andere manier supertof om af en toe zulke tussenstanden te zien...
Ja echt! Hoe zien julie dit?

Is overigens een beetje dubbel gevoel. Niet uitverkocht is relaxed vanwege de ruimte maar je gunt het de organisatie zo dat ze uitverkocht zijn. Festivals met een goed randprogramma verkopen als een malle uit maar zo'n mooi festival als Pinkpop waar ze vol investeren in de artiesten doet er langer over of zijn helemaal niet uitverkocht.

Leuk hoor zo'n workshop paaldansen of lezingen maar ik ga toch echt voor de muziek. Love PP
 
  • Leuk
Waarderingen: Danielledaan en Minie

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Hé wat top dat iedereen hier zijn PP-tickets zo makkelijk heeft kunnen scoren!
Ik zelf wacht nog ff af wat BKS en DTRH te bieden hebben, zal volgend jaar toch wat meer keuzes tussen festivals moeten gaan maken...😅😊 Ik denk dat ik daarin zeker niet de enige ben...

Het is iig absurd dat er nu al weekendtickets voor 313€ verkocht zijn via ticketswap... 🙄
 
  • Wow
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
wat is daar nou raar aan??

er komt tot nu toe geen enkele fatsoenlijke naam op die zondag, behalve rhcp
terwijl op de RW dag, al 4 prima namen staan, ( disturbed, qotsa, black keys en hollywood vampires
Nou…

Robbie staat 3 keer in de ziggo. Peppers nergens anders elders. Peppers verkochten Goffertpark uit. Had gewoon gedacht dat die dag net zo snel zou gaan als Robbie of iets sneller.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ja echt! Hoe zien julie dit?

Is overigens een beetje dubbel gevoel. Niet uitverkocht is relaxed vanwege de ruimte maar je gunt het de organisatie zo dat ze uitverkocht zijn. Festivals met een goed randprogramma verkopen als een malle uit maar zo'n mooi festival als Pinkpop waar ze vol investeren in de artiesten doet er langer over of zijn helemaal niet uitverkocht.

Leuk hoor zo'n workshop paaldansen of lezingen maar ik ga toch echt voor de muziek. Love PP
Wat mij opvalt is dat heel veel mensen de artiesten niet kennen. Maar zodra ze een njmmer horen is het “OOH DIE ARTIEST DIE IS LEUK”. Ik voel me soms een promoter voor Pinkpop maar laat ook vrienden dan mijn Pinkpop playlist horen en dan zeggen ze….Ooh echt leuke line up niet gedacht!

Ik zelf snap niet zo goed waarom festivals hier niet op inspelen ook. Een filmpje met een mash up van alle artiesten die komen zal toch wat mensen opeens overtuigen. Denk dat dit weer te maken heeft met de kosten voor de muziekrechten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Danielledaan en Vin75

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Maar zoals ik zeg heel veel mensen kennen de namen niet maar als ze nummer horen is het opeens OOH JAN! En dat is vooral bij het Skyradio / Q-Music publiek het geval. Leuke liedjes op de radio en meezingers maar dan wel vergeten hoe die artiest ook alweer heet.

Een One Republic zegt mensen oprecht niks tot dat ze opeens een paar nummers horen. Zelfde met The Black Keys …al is dat wat minder het Q-Music / Sky Radio publiek.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Tot nu toe is dit mijn lijstje van acts die ik graag wil zien :

VRIJDAG:
P!nk, Editors , The War On Drugs, Lumineers , Ellie Goulding, Niall Horan, Electric Callboy en The Hu.

Maak me voor deze dag nu al hele erge zorgen over mijn spoorboekje 😂😂

Zaterdag:
Robbie, Queens of the Stone Age, The Script, The Black Keys , Hollywood Vampires

Zondag:
RHCP, One Republic , Tash Sultana , Di- Rect, Only The Poets , Nielson
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Had zelf verwacht dat de vrijdag direct uit zou verkopen met pink.
Zeker als je kinkt naar de prijzen voor pink in Duitsland. 1e rang zitplaats 182 euro🙈. Mede hierdoor had ik verwacht dat er ook veel mensen uit aangrenzende landen naar landgraaf trekken.
Maar lijkt tot nu allemaal mee te vallen.

Het zal natuurlijk ook te maken hebben met de dure decembermaand voor de deur. Kan me ook voorstellen dat mensen nog even wachten tot na de jaarwisselig
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Maroon 5 loopt denk ik niet Wow. Overal nog tickets voor te krijgen. En word beetje gek van de advertenties ondertussen. Instagram constant en Facebook ook.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Tot nu toe is dit mijn lijstje van acts die ik graag wil zien :

VRIJDAG:
P!nk, Editors , The War On Drugs, Lumineers , Ellie Goulding, Niall Horan, Electric Callboy en The Hu.

Maak me voor deze dag nu al hele erge zorgen over mijn spoorboekje 😂😂

Zaterdag:
Robbie, Queens of the Stone Age, The Script, The Black Keys , Hollywood Vampires

Zondag:
RHCP, One Republic , Tash Sultana , Di- Rect, Only The Poets , Nielson
Voorlopig mijn "spoorboekje"
Dik gedrukt de (voorlopige) must see's.

Vrijdag:
P!NK, Editors, The War On Drugs, Niall Horan, The Lumineers, Electric Callboy, The Hu, Madoux (alleen de opening? en dan de tent weer uit)

Zaterdag:
Robbie Williams (waarschijnlijk op grote afstand in de buurt van een bar), Queens of the Stone Age, The Script, The Black Keys, Hollywood Vampires, Rondé, Disturbed

Zondag:
Red Hot Chili Peppers, OneRepublic, Goldband, Tash Sultana, Di-rect, Nathaniel Rateliff & The Night Sweats, I Prevail, Nielson (twijfelgeval), Donnie (hopelijk met gast artiesten)
 
  • On fire
Waarderingen: Nikfestilover

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
...

En wanneer verwachten we de volgende worp met info en namen? Ergens in januari/februari?
ik dacht eerst vlak na de verkoop.
Maar heb de laatste aankondiging voor de verkoop van 2022 was 1 november 2021 met de start verkoop 5 november 2021.
De eerstvolgende worp was 15 december 2021 (met er voor nog een losse aankondiging van Maneskin) met op 16 december de melding dat de weekend tickets uitverkocht waren.

Zal nu ook wel een aantal weekjes zijn voordat er nieuws komt dus...
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Denk inderdaad dat het wel eens januari kan zijn voor we weer wat horen de grote namen zijn er ook al uit dus een mega push gaat er denk ik ook niet meer komen voor de verkoop
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Voor de zondag verwacht ik nog wel wat redelijke grote namen. Vrijdag en zaterdag zitten al aardig vol, ja.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Heeft iemand eigenlijk nog iets gelezen of gehoord van de enquete die pinkpop heeft verstuurd na de vorige editie?
Zou wel eens willen zien wat er zo al uit is gekomen en of ze ook aan de hand van de enquete daadwerkelijk veranderingen gaan doorvoeren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken