Pinkpop 2023

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Wat is dat eigenlijk met die ticketprijzen.. ik vind het niet zo schokkend hoog.. ik bedoel we wisten toch dat het duurder ging worden, had zelf gedacht dat het nog duurder zou worden.. misschien dat het daarom wel meevalt, al vind ik 135 wel aan de prijs voor 1 dag, vergeleken met 275 voor het hele weekend..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
ik ga er van uit dat het morgen niet meteen uitverkocht is.
dus ik ga er wel van uit dat iedereen die wil gaan, morgen wel voorzien is.

uitverocht kan snel gaan, maar dat zou ook heel lang kunnen gaan duren.
voor de scalpers is het beter als Pinkpop niet uitverkoopt, zit je dan met je doorverkoop-ticket die niet boven de prijs weg gaat en vlak voor de festival dag voor nog maar 10% van de prijs... karma
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Wat is dat eigenlijk met die ticketprijzen.. ik vind het niet zo schokkend hoog.. ik bedoel we wisten toch dat het duurder ging worden, had zelf gedacht dat het nog duurder zou worden.. misschien dat het daarom wel meevalt, al vind ik 135 wel aan de prijs voor 1 dag, vergeleken met 275 voor het hele weekend..
normaal is laatste jaren de prijs van een weekend ticket vergelijkbaar met 2 dagtickets.
het is een verhoging van 12%, iets hoger dan de 10% die ik verwachte.
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Hoe waren de controles vorig jaar eigenlijk met eten/drinken op de camping? We zijn vorig jaar elke avond gewoon thuis gaan slapen en weer terug.. en zijn nu eigenlijk nog aan het twijfelen wat te doen..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Nope.

Klacht is verstuurd want er is fout gecommuniceerd. Heb alleen al drie collega’s die zelfde klacht hebben ingestuurd.

Communiceer goed .
ik geloof ook niet dat ik over specifiek de vouchers nog iets terug kan vinden.

in eerste intantie stond dit in de mail:
1669386295370.png
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
dus dat zijn alleen al 10.000 weekend tickets vandaag?
da's best aanzienlijk al
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Vind dat niet zo heel gek als alle vaste pinkpoppers hun tickets halen denk dat het voor pp wel interessant statistieken zijn om over de 3 jaar van de vouchers dus te zien wat voor vaste groep je hebt en of het dus heel line-up gevoelig is of juist niet
Ik vind dit ook niet zo bijzonder of raar, ik denk dat een kwart aan vaste bezoekers wel redelijk voor de hand ligt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Die is voor iedereen hetzelfde dus als mensen de link nog hebben en al voorzien zijn kun je hem gewoon delen. Ik heb helaas de mail weggegooid maar de code is PP23PRESALETK
Ik dacht ook, wat een makkelijke code. Maar wordt je mailadres niet geselecteerd? Zou het niet zo zijn, als je mailadres niet overeen komt met de code, dat je ze dan alsnog niet krijgt?
Anders is het eigenlijk gewoon onzin geweest om die code voor de pre-sale te sturen per mail 🤷
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Is die link dan wel persoonlijk? Zo niet dan kan hij hier al gedeeld worden voor mensen zoals Nik die de mail niet ontvangen hebben toch?
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
Ik dacht ook, wat een makkelijke code. Maar wordt je mailadres niet geselecteerd? Zou het niet zo zijn, als je mailadres niet overeen komt met de code, dat je ze dan alsnog niet krijgt?
Anders is het eigenlijk gewoon onzin geweest om die code voor de pre-sale te sturen per mail 🤷
Ik denk dat niemand zijn code of link gaat delen voor die zelf tickets heeft. Waarom zou je anders ook al in de presale 8 tickets kunnen bestellen ipv het aantal waar je recht op had.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken