Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
😂😂Damn.. Pinkpop boekt een van de grootste pop namen en nog klagen mensen in de eerste tien minuten. Ik kan je ver tellen dat P!nk 5x zoveel publiek gaat trekken als Imagine Dragons.

En als Pinkpop ook nog Beyoncé of Taylor Swift boekt wordt het voor mij een van de beste headliner trio’s sinds zes jaar. Maar goed ….dat zal wel niet.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.126
😂😂Damn.. Pinkpop boekt een van de grootste pop namen en nog klagen mensen in de eerste tien minuten. Ik kan je ver tellen dat P!nk 5x zoveel publiek gaat trekken als Imagine Dragons.

En als Pinkpop ook nog Beyoncé of Taylor Swift boekt wordt het voor mij een van de beste headliner trio’s sinds zes jaar. Maar goed ….dat zal wel niet.
Zelf fan maar P!nk is toch allang niet 1 van de grootste popnamen meer? Leuke boeking maar met wat er tourt niet per definitie de beste popboeking die ze hadden kunnen maken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Kan nog niet veel info vinden hierover.
Zijn de ticketprijzen al zichtbaar ergens?
P!NK eerste headliner voor 52e editie van Pinkpop
Wereldwijd popicoon P!NK is de eerste headliner voor de 52e editie van Pinkpop. Met haar zojuist aangekondigde Europese tournee belooft de live sensatie het publiek op vrijdag 16 juni te verbluffen.


In 2019 bezocht de Amerikaanse zangeres Nederland voor het laatst, toen ze haar bezoekers nummer na nummer wist te verrassen in de Johan Cruijff ArenA in Amsterdam en op het Malieveld in Den Haag. In 2010 stond P!NK ook al op Pinkpop, waar ze haar toen al talloze hits voor een stampvolle North Stage zong. Komende editie sluit zij de Pinkpop-vrijdag af.

Bij de aankondiging van haar tournee laat P!NK weten dat ze staat te popelen om weer op het podium te staan: “It’s been a long three years and I’ve missed live music so so much.... So it’s finally time! I am so excited to get back to the UK and Europe to sing, cry, sweat and make new memories with my friends. It’s going to be magical!”

Start kaartverkoop
De 52e editie van Pinkpop vindt plaats op vrijdag 16, zaterdag 17 en zondag 18 juni 2023. Tickets zijn vanaf zaterdag 26 november a.s. vanaf 10:00 uur te koop via Ticketmaster. Tickethouders die in 2020 en 2021 hun kaarten hebben gehouden voor de verplaatste 51e editie van het festival krijgen zoals beloofd voorrang op de reguliere kaartverkoop. Daarover krijgen zij nog bericht. Ticketprijzen worden later bekendgemaakt.

Gouden Tip
Traditiegetrouw zijn we op zoek naar dé Gouden Tip voor ons programma. Welke act moet er deze editie naast P!NK op het affiche komen te staan? Laat ons weten welke drie acts er bovenaan jouw lijstje staan en maak kans op weekendtickets voor Pinkpop in 2023! Stemmen voor de Gouden Tip kan vanaf vrijdag 7 tot en met maandag 31 oktober.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver en Joslittel

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Ik kan je vertellen dat de vrijdag in ieder geval heel goed zal verkopen.

Vergeet niet dat ze twee keer Malieveld in nederland uitverkocht en nog eens twee of drie keer de arena in 2019. Een keer Pinkpop lukt dan ook met gemak.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Start kaartverkoop
De 52e editie van Pinkpop vindt plaats op vrijdag 16, zaterdag 17 en zondag 18 juni 2023. Tickets zijn vanaf zaterdag 26 november a.s. vanaf 10:00 uur te koop via Ticketmaster. Tickethouders die in 2020 en 2021 hun kaarten hebben gehouden voor de verplaatste 51e editie van het festival krijgen zoals beloofd voorrang op de reguliere kaartverkoop. Daarover krijgen zij nog bericht. Ticketprijzen worden later bekendgemaakt.
dus, dan ga ik er van uit dat voor 21 november de 3 headliners bekend zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

wberg

Nieuw lid
7 jun 2018
2
0
Tickethouders die in 2020 en 2021 hun kaarten hebben gehouden voor de verplaatste 51e editie van het festival krijgen zoals beloofd voorrang op de reguliere kaartverkoop. Daarover krijgen zij nog bericht. Ticketprijzen worden later bekendgemaakt.

Staat in de nieuwsbrief. Nog geen ticketprijzen dus...
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
Prima boeking , denkelijk rond 20 november kunnen we de tickets boeken ( voor degenen die de tickets hebben gehouden 20/21)
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken