Pinkpop 2023

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Een combi Taylor Swift - Florence. Doe eens gek. Zou dat niet te veel van het goede zijn waarmee ik bedoel, ik zou iets lager inzetten…..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
The Hives is trouwens wel de laatste band die ik als voorprogramma zou neerzetten voor het huidige Arctic Monkeys.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik verwacht ze niet in Europa al weet je het nooit met zo'n final tour....
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Vind het wel jammer dat Pinkpop hoogstwaarschijnlijk p!nk niet wist te boeken maar denk dat dit vooral ook met podium en logistieke problemen te maken heeft. Die neemt het hele circus mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Vind het wel jammer dat Pinkpop hoogstwaarschijnlijk p!nk niet wist te boeken maar denk dat dit vooral ook met podium en logistieke problemen te maken heeft. Die neemt het hele circus mee.
Ja, tegenwoordig is het inderdaad voor veel acts een circus met alle toeters en bellen ( en daarom geen of weinig festivals aandoen).Pakweg 40 jaar geleden was toch alles anders ging toch meer om de sound. Zeker het oog wilt ook wat en we leven nu in andere tijden maar soms heb ik het gevoel dat sommigen acts door slaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje en Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ja, tegenwoordig is het inderdaad voor veel acts een circus met alle toeters en bellen ( en daarom geen of weinig festivals aandoen).Pakweg 40 jaar geleden was toch alles anders ging toch meer om de sound. Zeker het oog wilt ook wat en we leven nu in andere tijden maar soms heb ik het gevoel dat sommigen acts door slaan.
Precies….denk dat dit wel ook een probleem is voor Pinkpop.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik noem maar wat namen die toch nog kunnen (sommige acts hele kleine kans):

*U2
*Rage Against The Machine
*Robbie Williams
*P!nk
*Eminem
*Drake
*Blink182
*QTSA
*The Weeknd
*Beyoncé
*Billie Eilish
*Miley Cyrus
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Molenschot

Playlistbediener
18 dec 2014
32
1
De namen beginnen langzaam op te drogen en wordt niet echt vrolijk van de namen die ik hier hoor en overblijven. Zijn voor mij geen acts waarvoor ik blijf staan. Wordt 3 dagen op tijd bij de herberg om daar nog even lekker een pilske te pakken. Nee Billie, RATM, Florence etc etc wordt deze jongen niet vrolijk van. Maarja we gaan sowieso 3 dagen en vermaak me dan hopelijk een beetje met het dagprogramma!
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
De namen beginnen langzaam op te drogen en wordt niet echt vrolijk van de namen die ik hier hoor en overblijven. Zijn voor mij geen acts waarvoor ik blijf staan. Wordt 3 dagen op tijd bij de herberg om daar nog even lekker een pilske te pakken. Nee Billie, RATM, Florence etc etc wordt deze jongen niet vrolijk van. Maarja we gaan sowieso 3 dagen en vermaak me dan hopelijk een beetje met het dagprogramma!
Dat kan natuurlijk. Aan diversiteit ligt het dan niet, want ik vind RATM, Billie Eilish en FaTM best uiteenlopend qua muziek. Welke 3 headliners zou je dan wel graag willen zien van de namen die enigzins realistisch zijn met de lopende geruchten?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Lijstjes worden aangepast naar mate er meer aankondigingen bekend worden. Oorspronkelijk had ik bv ingezet op Muse GnR en Billie Eilish.
Die laatste 2 kunnen nog steeds en nav van alle bekende info mbt RATM kan het bijna niet anders dan dat die op festivals staan volgend jaar. Inkoppertje dan voor PP lijkt me.
Dus wat mij betreft worden het RATM GnR en Billie.....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken