Pinkpop 2023

Ja, maar het is natuurlijk veel meer gepast om dat tijdens Robbie te doen , in het publiek, met de rug naar Robbie, terwijl we over F.C. Twente praten.
Maar het zal wel 15:05 worden, bij de letters. Voor Rondé. (Wil ik trouwens wel gaan zien :) )
COTE!!!

Ik vraag meaf hoe het kan dat tickets voor 150/160 verkocht worden op Ticketswap…en als er dan een goedkope voorbij komt en ik klikt direct op de app notificatie, dan is al iemand aan het afrekenen..het kan best dat ik een seconde langzamer ben, maar voordat je bent aan t afrekenen dat duurt toch nog wel n minuut ofzo zou je zeggen? Dus ziet ernaar uit dat de app notificaties niet overal precies tegelijk binnenkomen en dat t een duur ticketmaster dagje gaat worden.

Ik vraag meaf hoe het kan dat tickets voor 150/160 verkocht worden op Ticketswap…en als er dan een goedkope voorbij komt en ik klikt direct op de app notificatie, dan is al iemand aan het afrekenen..het kan best dat ik een seconde langzamer ben, maar voordat je bent aan t afrekenen dat duurt toch nog wel n minuut ofzo zou je zeggen? Dus ziet ernaar uit dat de app notificaties niet overal precies tegelijk binnenkomen en dat t een duur ticketmaster dagje gaat worden.

Ticketswap stuurt de melding niet naar iedereen tegelijk. In ieder geval via de mail niet. Dan is t geluk hebben dat je als eerste die mail krijgt. Zal me dan niks verbazen als t via de app notificaties precies hetzelfde werkt

• Leuk
Waarderingen: pinkpopmaastricht
4g/5g werkt doorgaans beter dan Wifi, waardoor je de melding eerder zou kunnen krijgen.

• Leuk
Waarderingen: pinkpopmaastricht

Ticketswap stuurt de notificatie naar iedereen tegelijk. Er zijn echter veel mensen die met een bot of een browser script kaarten voor bepaalde evenementen proberen te scoren. Die kunnen dan dus binnen een seconde al de kaarten pakken en betalen. Die versla je helaas nooit.

Ticketswap stuurt de notificatie naar iedereen tegelijk. Er zijn echter veel mensen die met een bot of een browser script kaarten voor bepaalde evenementen proberen te scoren. Die kunnen dan dus binnen een seconde al de kaarten pakken en betalen. Die versla je helaas nooit.

Via de mail niet tegelijk, heb ik volgens mij eens op hun eigen site gelezen. Maar kan t verkeerd hebben onthouden natuurlijk

Onbegrijpelijk hoe iemand deze review kan schrijven. Als het niet je smaak of muziek is oké. Maar als schrijver moet je altijd open staan voor nieuwe soorten muziek. En ja het was veel acrobatiek en gedoe eromheen maar om het nu zo af te kraken..nee…

Onbegrijpelijk hoe iemand deze review kan schrijven. Als het niet je smaak of muziek is oké. Maar als schrijver moet je altijd open staan voor nieuwe soorten muziek. En ja het was veel acrobatiek en gedoe eromheen maar om het nu zo af te kraken..nee…

Tja, het gros van de hits is ook best oud, en klinken inderdaad redelijk gedateerd. Het is gewoon een show gericht op redelijk makkelijk vermaak, dat 3voor12 daar niet positief over gaat schrijven viel ook wel te voorspellen.

Remkot vervangt disturbed!
Vet voor ramkot, enigzins zelfde genre aanspreken, maar wel echt een dikke downgrade hoor qua naam. Maarja, last minute niks aan te doen (zelf zou ik ramkot trouwens veel vetter vinden dat disturbed)

Las dat Disturbed gisteren op Graspop gewoon een goede show was. Hier op 't forum niks gelezen over stemproblemen, dus dit komt wel volkomen uit de lucht vallen. Aan de andere kant, DIsturbed of Ramkot is echt om 't even.

"Openstaan voor nieuwe muziek". Dat is het nu juist. Het is hopeloos gedateerd.

Users who are viewing this thread