Pinkpop 2023

Nog even over de Hollandse ziekte: er lagen bij de wc’s hier hou-je-bek-spek en lollies om pratende mensen stil te krijgen. :)

Las dat Disturbed gisteren op Graspop gewoon een goede show was. Hier op 't forum niks gelezen over stemproblemen, dus dit komt wel volkomen uit de lucht vallen. Aan de andere kant, DIsturbed of Ramkot is echt om 't even.
In de appgroep wel aardig wat commentaar. Denk gewoon dat mensen het niet persé nodig vonden om iets te gaan afkraken op het forum. Dat was in elk geval voor mij de reden om er niets over te zeggen. Was gister niet dramatisch, zijn harsh was zelfs gewoon prima. Cleans, met name bij Sound of Silence wel echt vals.

Wat is er met de zanger aan de hand? Ik hoop echt een reguliere ziekte… Gisteren zei hij nog dat hij zich 3.5/4.5 maand geleden bijna had gevoegd bij Chester, Chris en Keith….
Nadat hij in tranen was uitgebarst na de uitvoering van A Reason To Fight. Hij gaf nog aan dat hem dit altijd overkomt na dit nummer.

Onbegrijpelijk hoe iemand deze review kan schrijven. Als het niet je smaak of muziek is oké. Maar als schrijver moet je altijd open staan voor nieuwe soorten muziek. En ja het was veel acrobatiek en gedoe eromheen maar om het nu zo af te kraken..nee…

3 voor 12....Vpro. als het geen semi feministische draaiorgelrap uit Congo is dan is het kut.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Martinez
Onbegrijpelijk hoe iemand deze review kan schrijven. Als het niet je smaak of muziek is oké. Maar als schrijver moet je altijd open staan voor nieuwe soorten muziek. En ja het was veel acrobatiek en gedoe eromheen maar om het nu zo af te kraken..nee…

Open voor muziek staan als schrijver betekent niet dat je het goed moet vinden. En ze heeft gewoon gelijk.

Vet voor ramkot, enigzins zelfde genre aanspreken, maar wel echt een dikke downgrade hoor qua naam. Maarja, last minute niks aan te doen (zelf zou ik ramkot trouwens veel vetter vinden dat disturbed)
Binnenkort ook op ons gratis festival HobNob in Almelo.

Naja. Mensen zijn niet mild in de reacties onder de 3 voor 12 post van P!nk. Je kan een negatieve recensie schrijven of je kan een artiest afkraken zonder onderbouwing.
"wat… een… verschrikkelijk… oeuvre… Oh my god. Haar band zet de pop-rocksongs nog wat dikker aan met kitscherige hardrockriffs en gitaarsolo’s. Een rits sentimentele ballads halverwege de set heeft de diepzinnigheid van een koekenpan, "
"Het is muziek met nul personality, nul edge, muziek die hopeloos gedateerd klinkt in vergelijking met de luxueus klinkende, slimme popliedjes van sterren als Dua Lipa, The Weeknd en Taylor Swift."
"Alles, werkelijk alles om af te leiden van de muziek."

Dat lijkt me genoeg onderbouwing. Je kan het ermee oneens zijn (en het is vrij stevig opgeschreven inderdaad), maar waarom 3voor12 het niets vindt is volgens mij volkomen duidelijk.

Zwangere Guy geeft echt een heerlijke show, maar staat ook op een totaal verkeerd festival.

Binnenkort ook op ons gratis festival HobNob in Almelo.
Ramkot is veel te zien, dus volgens mij kon ik ze deze zonder nog wel een (of 2,3) keer tegen. Hobnob wel een leuke plek natuurlijk, leuk misschien om een familiebezoek mee te combineren ;)

Het is wat aangezet, maar eigenlijk snap ik de recensent wel. Heb van 3voor12 wel slechtere recensies gelezen. Sowieso vpro en P!nk goed vinden? Dat gaat natuurlijk niet.

• Leuk
Waarderingen: Matjes

Users who are viewing this thread