Denk dat ik mijn schema wel redelijk in elkaar heb zitten, helaas met wat clashes, terwijl er andere momenten zijn dat ik "niks" te doen heb..
Vrijdag: Lauren Sanderson (Stage 4), Picture This (North Stage) (bij gebrek aan beter), Ellie Goulding (South stage) (bij gebrek aan beter), Dan komt clash 1: The Haunted Youth (Tent) of Electric Callboy (North), ik denk dan toch dat het Electric Callboy gaat worden.. Daarna Nova Twins (Stage 4) (alhoewel de live registraties op YT niet veelbelovend zijn), Lumineers (bij gebrek aan beter), TWOD (South), Editors (North), Pink (South).
Zaterdag: Xavier Rudd (South) (bij gebrek aan beter), Hot Milk (Stage 4), SONS (Stage 4) waar ik eerder weg zal moeten om Disturbed (North) te kunnen zien, Hollywood Vampires (South) (duimen dat Johnny zijn voet het weer doet), Clash 2: Blackwave (Stage 4) of The Black Keys (North), zal waarschijnlijk dan toch The Black Keys worden, The Script (South) (bij gebrek aan beter, heb ze al vaker gezien, niet volledige mijn ding), Prins S. en De Geit (Stage 4), gewoon even loeren, QOTSA (North), Robbie (South)
Zondag: Donnie (North), bij gebrek aan beter, dag 3 dus denk ik lekker brak in het gras liggen), DMA's (South), I Prevail (Tent), Goldband (South), bij gebrek aan beter, The Lathums (Stage 4), Machine Gun Kelly (North), RHCP (South).
Al met al, vrijdag en zaterdag best druk, zondag super relaxed, alleen I Prevail wat ik per sé wil zien..
Als het hoge drukgebied wat nu voor ons stabiel lekker weer zorgt nog een extra tijdje kan blijven hangen, hebben we perfect festivalweer, 21-24 graden, zonnetje en af en toe een wolkje!
Mensen: Het is alweer juni!!!! ik ga straks eens even loeren rondom het terrein, South Stage zal nu toch wel in opbouw zijn, aangezien 11 juni Bruce daarop zijn liedjes moet gaan spelen.