Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een reünie van Oasis zou geweldig zijn en zeker headliner waardig.
Vrees alleen dat er veel foute dronken Engelsen hierop afkomen waar niemand op zit te wachten. Ieder concert van Liam in Amsterdam zitten meer Engelsen dan Nederlandse fans.
Ja. Tenzij mijn geheugen me heel erg in de steek laat, heb ik bij alle 4 de podia een rolstoelplatform gezien. Ze staan ook op de plattegrond. (Bij stage 4 niet, maar daar heb ik hem wel gezien vorig jaar)
Ja. Tenzij mijn geheugen me heel erg in de steek laat, heb ik bij alle 4 de podia een rolstoelplatform gezien. Ze staan ook op de plattegrond. (Bij stage 4 niet, maar daar heb ik hem wel gezien vorig jaar)
ja, elke stage inderdaad.
volgens mij stonden die voor South en North stage op de plattegrond langs het SkyDeck, ze stonden echter aan de Kalm-aan-Laan zijde (misschien last minute wijziging)
in de tent 100% rechts achterin in de hoek
Alle informatie over bereikbaarheid en wegafsluitingen, Parkeerverbod, overige verkeersmaatregelen, Kiss & Ride, pendelbussen is inclusief plattegrond van de omgeving rond Megaland (pdf) te vinden op de site van Gemeente Landgraaf.
weekje op vakantie geweest.
op de terugweg, vlak voor de landing in eindhoven, kijk naar buiten en ik zie een voetbalstadion
"he verrek dat lijkt t stadion van roda."
ik kijk verder en ineens zie ik een grote ronde baan met aan 1 kant een prachtige roze tent.
Ik heb gewoon t pinkpop terrein vanuit n vliegtuig gezien