Pinkpop 2023

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Haha over parkeren gesproken. Uur gelopen naar de auto afgelopen pinkpop na pearl jam. Parkeer D ofzo of E. Weet niet meer precies. Pokke eind weg in ieder geval. En geen pendelbussen. Wat een schande was dat zeg. Heenweg stond er gelukkig nog een taxi om naar pinkpop te brengen. Voor 25 euro. Maar goed wij kwamen ook last minute invliegen afgelopen jaar vanuit drenthe.
Dat doe ik in ieder geval nooit weer. Daar parkeren.
Mwaah, valt mee. Ooit een concert gepakt op de Hockenheimring, 2.5 uur lopen vanaf p9, terug 3 uur omdat er eerst nog ff 100.000 man tegelijk door een fietstunneltje moest, vervolgens 1.5 uur in de file te staan om dat parkeerterrein af te komen. Pas om 3:30 uur bij het hotelletje aangekomenšŸ˜µā€šŸ’«
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Mwaah, valt mee. Ooit een concert gepakt op de Hockenheimring, 2.5 uur lopen vanaf p9, terug 3 uur omdat er eerst nog ff 100.000 man tegelijk door een fietstunneltje moest, vervolgens 1.5 uur in de file te staan om dat parkeerterrein af te komen. Pas om 3:30 uur bij het hotelletje aangekomenšŸ˜µā€šŸ’«
Kon je niet om het fietstunneltje? šŸ˜…

In Duitsland gebeuren soms gekke dingen. Na een Bruce concert ook ooit eens ruim 2 uur stilgestaan op een parkeerplaats. Als chauffeur maar ff gaan slapen toen, dat was wel een plusje
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Kon je niet om het fietstunneltje? šŸ˜…

In Duitsland gebeuren soms gekke dingen. Na een Bruce concert ook ooit eens ruim 2 uur stilgestaan op een parkeerplaats. Als chauffeur maar ff gaan slapen toen, dat was wel een plusje
nu je het zegt...

Muse, Goffertpark 2010... volgens mij na afloop zo'n 2 uur vast gestaan op de parkeerplaats. Kan ook zijn omdat we toen zowat bij de Brandweerkazerne stonden en eerst andere terreinen werden leeg gelaten...
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.438
2.902
Denk dat de 013 gewoon een snoepje tussendoor is tijdens de festivalshow. Dan staan bands vaak in kleinere zalen. Ben erg benieuwd naar de prijs want heb hier wel echt oren naar
45 euro staat op de website van 013. Vind ik een alleszins redelijke prijs.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Ik ook. Maar of jij zit in de organisatie van 013 of weet ik 't, maar Alter Bridge voor 3 juni in Tilburg staat zeker niet op de site. Die verkoop start pas volgende vrijdag.
Ik zie het ook niet en 45 euro kan ik bijna niet geloven. Dan is er sowieso geen twijfel over mogelijk. Dat bedrag alleen al is me een uitvoering van Blackbird in de 013 waard.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.994
3.677
The Murder Capital zal hier wel staan zeker, aangezien ze BKS niet aandoen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
zou Pinkpop qua podiumindeling een beetje aanhaken op de podium indeling van Rock Werchter?
Of zal daar nog een groot verschil in zitten?
Weet niet zeker of The Barn te vergelijken is met Noord?
Klub C is dat te vergelijken met de roze Tent stage?
ik denk wel dat Stage 4 te vergelijken is met The Slope?

Namen die overeen komen met Pinkpop van Rock Werchter (volgens mij zijn dit 14 namen) :
The Black Keys - Mainstage -> Zuid
The Driver Era - Mainstage -> Zuid
Editors - The Barn -> Noord
Gayle - Klub C -> Tent
The Hu - Klub C -> Tent
The Haunted Youth - Mainstage -> Zuid
The Lumineers - Mainstage -> Zuid
Machine Gun Kelly - Mainstage -> Zuid
Nathaniel Rateliff - The Barn -> Noord
Nova Twins - The Slope -> Stage 4
Picture This - The Slope -> Stage 4
Queens of the Stoneage - Mainstage -> Zuid
Red Hot Chili Peppers - Mainstage -> Zuid
Xavier Rudd - The Barn -> Noord


mijn nieuwe voorspelling van podium indeling voor Pinkpop, (RW) is ivm het podium op Rock Werchter :

vrijdag
Zuid

P!NK / The War On Drugs / The Lumineers (RW) / Frenna Deluxe / The Haunted Youth (RW)
Noord
Editors (RW) / Niall Horan / Ellie Goulding / Electric Callboy
Tent
The Hu (RW) / Maisie Peters / MADOUX ( + 2 )
Stage 4
Picture This (RW) / Nova Twins (RW) / Lauren Saunderson ( +3 )
( nog +5 namen )

zaterdag
Zuid

Robbie Williams / Queens of the Stone Age (RW) / The Black Keys (RW) / Hollywood Vampires / The Driver Era (RW)
Noord
The Script / RONDƉ / Disturbed / Xavier Rudd (RW) / Tove Lo
Tent
Kevin & The Animals / Go_A ( +3 )
Stage 4
The Jordan ( +5 )
( nog +8 namen )

zondag
Zuid

Red Hot Chili Peppers (RW) / Machine Gun Kelly (RW) / Tom Odell / Goldband / Donnie
Noord
OneRepublic / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats (RW)
Tent
I Prevail / Nielson / Gayle (RW) / Only The Poets / Dylan
Stage 4
The Lathums / Brutus / Upsahl ( +3 )
( nog +3 namen )
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
864
349
zou Pinkpop qua podiumindeling een beetje aanhaken op de podium indeling van Rock Werchter?
Of zal daar nog een groot verschil in zitten?
Weet niet zeker of The Barn te vergelijken is met Noord?
Klub C is dat te vergelijken met de roze Tent stage?
ik denk wel dat Stage 4 te vergelijken is met The Slope?

Namen die overeen komen met Pinkpop van Rock Werchter (volgens mij zijn dit 14 namen) :
The Black Keys - Mainstage -> Zuid
The Driver Era - Mainstage -> Zuid
Editors - The Barn -> Noord
Gayle - Klub C -> Tent
The Hu - Klub C -> Tent
The Haunted Youth - Mainstage -> Zuid
The Lumineers - Mainstage -> Zuid
Machine Gun Kelly - Mainstage -> Zuid
Nathaniel Rateliff - The Barn -> Noord
Nova Twins - The Slope -> Stage 4
Picture This - The Slope -> Stage 4
Queens of the Stoneage - Mainstage -> Zuid
Red Hot Chili Peppers - Mainstage -> Zuid
Xavier Rudd - The Barn -> Noord


mijn nieuwe voorspelling van podium indeling voor Pinkpop, (RW) is ivm het podium op Rock Werchter :

vrijdag
Zuid

P!NK / The War On Drugs / The Lumineers (RW) / Frenna Deluxe / The Haunted Youth (RW)
Noord
Editors (RW) / Niall Horan / Ellie Goulding / Electric Callboy
Tent
The Hu (RW) / Maisie Peters / MADOUX ( + 2 )
Stage 4
Picture This (RW) / Nova Twins (RW) / Lauren Saunderson ( +3 )
( nog +5 namen )

zaterdag
Zuid

Robbie Williams / Queens of the Stone Age (RW) / The Black Keys (RW) / Hollywood Vampires / The Driver Era (RW)
Noord
The Script / RONDƉ / Disturbed / Xavier Rudd (RW) / Tove Lo
Tent
Kevin & The Animals / Go_A ( +3 )
Stage 4
The Jordan ( +5 )
( nog +8 namen )

zondag
Zuid

Red Hot Chili Peppers (RW) / Machine Gun Kelly (RW) / Tom Odell / Goldband / Donnie
Noord
OneRepublic / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats (RW)
Tent
I Prevail / Nielson / Gayle (RW) / Only The Poets / Dylan
Stage 4
The Lathums / Brutus / Upsahl ( +3 )
( nog +3 namen )
Vind hier toch wel een paar gek staan en weet niet of je een haunted youth op main stage moet zetten dat is een Belgische act mis daarom op rw zo maar hoop toch dat die in de tent staan en die zondag zou ik Dylan en only the poets toch wel op stage 4 verwachten.
Goldband zal ook hoger staan
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
417
112
vrijdag
Zuid

P!NK / The War On Drugs / The Lumineers (RW) / Frenna Deluxe / The Haunted Youth (RW)
Noord
Editors / Niall Horan / Ellie Goulding / Electric Callboy
Tent
The Hu (RW) / Maisie Peters / MADOUX ( + 2 )
Stage 4
Picture This (RW) / Nova Twins (RW) / Lauren Saunderson ( +3 )
( nog +5 namen )

Frenna en Haunted Youth zullen beide denk ik de tent doen, wat dus nog 2 namen voor de grote podiums zou betekenen šŸ˜€

zaterdag
Zuid

Robbie Williams / Queens of the Stone Age (RW) / The Black Keys (RW) / Hollywood Vampires / The Driver Era (RW)
Noord
The Script / RONDƉ / Disturbed / Xavier Rudd (RW) / Tove Lo
Tent
Kevin & The Animals / Go_A ( +3 )
Stage 4
The Jordan ( +5 )
( nog +8 namen )

Hier denk ik dat Xavier Rudd, Tove Lo (afsluiter) en The Driver Era ook de tent doen
Wederom 3 plekken voor de grote podia

zondag
Zuid

Red Hot Chili Peppers (RW) / Machine Gun Kelly (RW) / Tom Odell / Goldband / Donnie
Noord
OneRepublic / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats (RW)
Tent
I Prevail / Nielson / Gayle (RW) / Only The Poets / Dylan
Stage 4
The Lathums / Brutus / Upsahl ( +3 )
( nog +3 namen )

Warpaint waarom zo hoog?
En The Latuhms zullen in mijn optiek minimaal de tent doen, Nielson Hoofdpodium


Als ik het zo bekijk is er nog plaats voor Sam Fender šŸ˜Ž
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

mart1234

Support act
27 nov 2019
864
349
Zo'n grote naam komt er niet meer bij misschien dat die dan naar dtrh gaat anders zou ik het niet weten
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
577
297
Het lijkt mij toch heel raar mochten de Editors niet op Main staan? Al is met de nieuwe indeling het Zuid veld natuurlijk net zo groot nu.
Maar Editors lijkt me meer een main stream naam en dus iets beter voor Pink te passen op main, en dan het iets alternatievere The war on drugs als alternatief voor degene die niet perse vooraan willen staan bij Pink op het andere podium?
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken