Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Ok. Ff een hersenspinsel hier... Nog 1 naam. Dus kanshebbers: Kensington of een grote NL DJ act. Of.... Zou de Heideroosjes misschien een verrassing kunnen zijn???
Als je de Heideroosjes al niet met je jubileum boekt, zou ik niet zien waarom Pinkpop ze nu wel op een hoge spot zou plaatsen. Ik ga voor de NL DJ ondanks dat ik het vreemd vind dat Kensington er niet bij is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
ik heb toch het idee dat Kensingston, door de show in Tilburg op zondag niet meer in aanmerking komt.

vanavond is er een lancering van video part II voor The Motto van Tiesto, misschien wacht Pinkpop daar op?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
MORGEN is de dag dat de traditionele persconferentie plaats zou vinden. Op die dag is doorgaans 90% van de line-up bekend, PLUS op welk podium ze staan. Nou kan ik me voorstellen dat we nog even op die laatste naam moeten wachten, maar die podiumverdeling zou toch wel zo'n beetje in beeld moeten zijn nu, dus ik hoop dat ze hem er gauw uit gooien. Dan begint het echt vorm te krijgen!
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
zou wel mooi zijn maar waarom zouden ze dat dan niet tegelijk gedaan hebben met de drop van vorige week?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Geen idee. Ik zou het als ik hen was proberen te combineren met die laatste naam. Dat je er een persbericht uit kunt gooien dat de line-up compleet is, en dat je meteen de podiumindeling (of nog mooier: het blokkenschema) bekend maakt. Zou een mooi nieuwsbericht zijn!

Maar uit ervaring van eerdere jaren, oftewel Pinkpop BC (Before Corona) weten we dat de laatste 10% van de namen, evenals het blokkenschema, vaak pas enkele weken voor het festival begon, kwamen, en niet vlak na de persco. Wie weet gaat dit vanaf nu wel eerder komen, net als de start van de kaartverkoop...
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
ik heb toch het idee dat Kensingston, door de show in Tilburg op zondag niet meer in aanmerking komt.

vanavond is er een lancering van video part II voor The Motto van Tiesto, misschien wacht Pinkpop daar op?
Ik zou ze nog niet durven uitsluiten.
Ze hebben wel vaker 2 shows op 1 dag gedaan, en zolang er nog geen definitief tijdschema naar buiten is gebracht, kunnen ze zomaar ergens in de middag staan, want als ze in tilburg afsluiten zullen ze pas rond 21:30/22:00 daar het podium betreden? En die roadies hebben daar zo mee gespeeld met het klaar zetten van alles.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
MORGEN is de dag dat de traditionele persconferentie plaats zou vinden. Op die dag is doorgaans 90% van de line-up bekend, PLUS op welk podium ze staan. Nou kan ik me voorstellen dat we nog even op die laatste naam moeten wachten, maar die podiumverdeling zou toch wel zo'n beetje in beeld moeten zijn nu, dus ik hoop dat ze hem er gauw uit gooien. Dan begint het echt vorm te krijgen!
ja, lijkt me prima plan inderdaad.
Echter? Zou Pinkpop zich nog een beetje aan die "traditie" houden en dan morgen met de laatste naam en podium indeling komen...
zou wel heel toevallig zijn als het zo is hoor.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
5 jaar geleden (vandaag) was overigens een hele leuke Pinkpop perspresentatie, al zeg ik het zelf.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Het zou mooi zijn als Placebo toch die laatste plek innemen zondag. Beetje promotie kan geen kwaad want kaartverkoop zeer matig Ziggo Dome. Tussen 19 en 25 juni hebben ze niks.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Het zou mooi zijn als Placebo toch die laatste plek innemen zondag. Beetje promotie kan geen kwaad want kaartverkoop zeer matig Ziggo Dome. Tussen 19 en 25 juni hebben ze niks.
Nu niet meer idd, want ze hadden eigenlijk op zondag 19 juni Park Live Moskou staan, waarvan ze recent (begrijpelijk) hebben besloten niet aan deel te nemen.

Maar doordat dat recent is besloten, denk ik dat er al een andere keuze klaar staat voor de laatste Pinkpop spot.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Placebo zie ik inderdaad ook niet meer gebeuren, wat ik wel jammer vind.
Persoonlijk zou ik Kensington wel leuk vinden.

Overigens heeft Rowwen Heze nog niks op de Pinkpop zondag :) Mogen van mij ook altijd doorkomen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
...NOG

Happy Blake Griffin GIF by Red Bull


DAGEN TOT PINKPOP ! ! ? ?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Het is niet alleen 100 dagen tot de volgende Pinkpop...
Het is ook 1002 dagen sinds de laatste Pinkpop...

Als je dat weet, dan vallen die 100 dagen te gaan nog wel mee! :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: Doom010

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
100 dagen, persco zou vandaag zijn, dus laatste naam?
Zou inderdaad een mooi moment zijn om de laatste grote rammer te onthullen :). En daardoor de kaartverkoop voor de zondag te stimuleren. Dat blijft volgens mij een beetje achter op de overige dagen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken