Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995

Zie heel wat namen die ik best (eens) op Pinkpop zou kunnen zien komen.
My Chemical Romance, Paramore. Bring Me The Horizon, A Day To Remember, Avril Lavigne, Pierce the Veil, All American Rejects, Sleeping With Sirens, Black Veil Brides, Neck Deep, Wolf Alice, Palaye Royale, PVRIS, Jimmy Eat World
Dat zijn imo nog een flink aantal voor mij interessante namen.

Vraag me wel af hoe ze zo veel namen op 1 dag gaan proppen, dat zouden flink wat podia moeten zijn en een killing spoorboekje
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
Van mij mag pinkpop voor de toekomst best naar meer podia + minder grote headliners.
Nieuwe echt grote headliners in Pinkpop's hoofd genre, rock, komen maar langzaam bij.
Dan liever meer wat kleinere artiesten, dan langzaam groeien naar een festival waar we straks bij Adele en Billy Elish staan....
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Zie heel wat namen die ik best (eens) op Pinkpop zou kunnen zien komen.
My Chemical Romance, Paramore. Bring Me The Horizon, A Day To Remember, Avril Lavigne, Pierce the Veil, All American Rejects, Sleeping With Sirens, Black Veil Brides, Neck Deep, Wolf Alice, Palaye Royale, PVRIS, Jimmy Eat World
Dat zijn imo nog een flink aantal voor mij interessante namen.

Vraag me wel af hoe ze zo veel namen op 1 dag gaan proppen, dat zouden flink wat podia moeten zijn en een killing spoorboekje
Heerlijk je snapt me!
Festileaks blijkbaar ook want ze delen de line Up op Facebook!
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Avril en Wolf Alice mogen van die line-up zeker wel doorkomen naar een festival in NL of België. (Wolf Alice staat ook al op BKS zie ik net.)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Wolf Alice had ik ook nog over het hoofd gezien. Misschien dat ik niet alleen gratis, maar ook voor een klein bedrag langs zou gaan ;).
 
  • Confetti
Waarderingen: Joslittel

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.153
2.915
Lijkt me oprecht eens gaaf om mee te maken! Zijn er nog tickets?
Volgens mij enkel nog wat staplaatsen. Maar grotendeels uitverkocht dus. Bijna 44k tickets op een maand, da's ook niet slecht verkocht...
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
Bij de laatste paar toevoegingen mogen alvast Sylvie Kreusch, S10 en 4B2M zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken