Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
51
24
Wat een gedoe om water te halen. Je kan na een. Toiletbezoek nog niet eens je handen wassen of je moet een uur aanschuiven denk ik. Qua organisatie zou de watervoorziening een héél stuk beter kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

MrJames

Nieuw lid
17 jun 2022
1
0
Nieuw hier! Wij gaan morgen naar Pinkpop. Kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voordat je op parkeerplaats E je plekje hebt, en hoe lang de wachttijd van de rij is om binnen te komen op het pinkpop terrein? We willen voor crowded house binnen zijn namelijk maar moeten eerst ook nog wel 2u en 10 min rijden tot Landgraaf…

Alvast bedankt!
 

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Nieuw hier! Wij gaan morgen naar Pinkpop. Kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voordat je op parkeerplaats E je plekje hebt, en hoe lang de wachttijd van de rij is om binnen te komen op het pinkpop terrein? We willen voor crowded house binnen zijn namelijk maar moeten eerst ook nog wel 2u en 10 min rijden tot Landgraaf…

Alvast bedankt!
Niet beter in een wijk wat dichterbij? De parking is redelijk ver
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
Pinkpop kan dan een voorbeeld nemen aan Graspop. Er is redelijk weinig schaduw, maar water is er voldoende overal. Wel met een lage druk, maar cava.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Ik ben jaren naar Pinkpop geweest maar dit jaar slaat de bom qua organisatie.
In 2019 en de jaren ervoor waren er bij het MainStage voorvak pijlen en wanneer deze rood waren kon je niet meer het vak in. Deze keer geen pijlen en GEEN security!!

Zojuist bij 21pilots bleef het vak maar vol stromen omdat deze pijlen er niet meer zien. Mensen die flauwvielen, kotsende mensen en drukkende mensen. Ik ben een jarenlange festival en concert bezoek maar dit is gewoon ronduit onverantwoord. En dan de water punten? Veel en veel te weinig! Ik was een Pinkpop liefhebber maar dit gaat zo mijn laatste keer worden.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Man man man, ik volg de stream nu al een tijdje tijdens het werk, maar ik hoop dat alles wat buiten de stream gebeurd toch een stuk aantrekkelijker is. TOP komt echt bedroevend slecht over op stream, die kampvuur sessie, het Wilhelmus, wtf?! Net als de rest met uitzondering van IDLES.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Man man man, ik volg de stream nu al een tijdje tijdens het werk, maar ik hoop dat alles wat buiten de stream gebeurd toch een stuk aantrekkelijker is. TOP komt echt bedroevend slecht over op stream, die kampvuur sessie, wtf?! Net als de rest met uitzondering van IDLES.
Nightwish speelde goed maar is toch iets dat je moet liggen. Froukje was erg goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en MarkD

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Nightwish speelde goed maar is toch iets dat je moet liggen. Froukje was erg goed.
Froukje was inderdaad wel erg leuk.

Maar TOP, ik wist niet dat zoveel muziekgenre's in één uur kunnen worden verkracht. Edit: Oh en schijnbaar nog maar een half uur bezig. Nouja ik schakel straks wel weer in bij Nothing But The Thieves.

Wel leuk dat ze dit allemaal live gooien, trouwens.
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
308
404
Tot nu toe prima dagje. Ten Times a million was mwoh, Antoon viel me niks tegen vooral de stukken met band waren ok. Idles op afstand gezien, klonk strak. Nightwish vooraan gestaan. Was wel duidelijk dat dit een wens van Floor was, die had er zin in. Greta van Fleet beetje eentonig, wel lekker muziekje. Daarna naar Wies, was wel heel rustig (mocht je water willen bij stage 4 zitten veel kranen bij de wc’s). Iedereen stond dus bij Twenty One Pilots, helaas een stuk van gezien, pffff verschrikkelijk. Nu Nothing but thieves lekker hoor.

oja en nog nergens langer dan 5min moeten wachten op drinken/eten/water/wc
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

ScaryGalaxy

Playlistbediener
13 mei 2022
11
2
Iedereen vond TØP slecht, maar ik vond ze echt heel erg goed hoor. Heb ze in 2019 gezien met de Bandito tour en ze waren net zo goed. Die kampvuur sessie vond ik juist heel leuk. Over het voorvak ben ik het er wel mee eens, erg slecht geregeld. Mensen bleven er maar in stromen. Ik stond er ook met Nightwish en ben er toen niet uit gegaan, zoals vele anderen. Maar gewoon super slecht geregeld. Veel te benauwd
 
Laatst bewerkt:

cryinghorizon

Playlistbediener
21 feb 2018
46
53
Ik snap ook niet waar mensen vandaan halen dat TOP slecht was. Niet je smaak oke, maar in mijn oren en ogen toch echt loepzuiver en een leuke show. ??‍♀️

Bij Nightwish heerlijk achteraan het voorvak gestaan. Had het idee dat de hele bende zichzelf naar voren aan het duwen was, de hele show alle ruimte gehad. Perfecto. Qua show weinig spannends, maar had ook niet anders verwacht van een show van een uur. Jammer dat de ledschermen zowat het hele uur niet fatsoenlijk werkten.
 

ScaryGalaxy

Playlistbediener
13 mei 2022
11
2
Ik snap ook niet waar mensen vandaan halen dat TOP slecht was. Niet je smaak oke, maar in mijn oren en ogen toch echt loepzuiver en een leuke show. ??‍♀️

Bij Nightwish heerlijk achteraan het voorvak gestaan. Had het idee dat de hele bende zichzelf naar voren aan het duwen was, de hele show alle ruimte gehad. Perfecto. Qua show weinig spannends, maar had ook niet anders verwacht van een show van een uur. Jammer dat de ledschermen zowat het hele uur niet fatsoenlijk werkten.
Precies! Als er iemand goed kan zingen dan is het Tyler Joseph. TØP is gewoon redelijk specefieke muziek waar je van moet houden. Maar slecht was het echt niet
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Staat al op youtube, dus als mensen zelf willen oordelen...
Loepzuiver zou ik het niet noemen, maar ook niet extreem vals ofzo.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Ik vond TOP vooral heel erg veel. Bivakmutsen op, af, toch weer op. Salto's, drummen op het publiek, weer ergens op klimmen, een kampvuurtje waar geen einde aan kwam met een grote medley, op de handen van het publiek staan te zingen, vuurwerk...

Misschien iets té veel
 
  • Leuk
Waarderingen: Heemstock1

ScaryGalaxy

Playlistbediener
13 mei 2022
11
2
Ik vond TOP vooral heel erg veel. Bivakmutsen op, af, toch weer op. Salto's, drummen op het publiek, weer ergens op klimmen, een kampvuurtje waar geen einde aan kwam met een grote medley, op de handen van het publiek staan te zingen, vuurwerk...

Misschien iets té veel
Ja, maar dit is gewoon hun stijl van live shows?‍♀️ van de show waar ik ben geweest en wat ik heb gezien is dit gewoon hoe ze shows spelen. En dat si gewoon niet iedereens ding
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken