Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.795
3.566
Måneskin zie ik niet als Noord-afsluiter, daarom denk ik dat het dit gaat zijn.
Op de naar mijn mening toch al mindere zondag wel vervelende clashes in mijn clashfinder: Interpol vs Navarone en Volbeat vs Inhaler. De toch al weinige gitaren overlappen elkaar ook nog.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.703
2.350
Toch raar hoe GvF hier wel op zen niveau lijkt te komen maar Maneskin te hoog gepompt wordt. Op RW zit je met het omgekeerde.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.500
3.693
Ik zie dat ze dat verschrikkelijke I Wanna Be Your Slave ding nog live spelen. Dat vind ik echt een misbaksel van een nummer.
Je bedoelt misschien wel de grootste rock song van dit jaar met 500 miljoen streams, goh hoe zou het komen dat ze hem live spelen...
Makkelijk haten op een succesvolle nieuwe act natuurlijk, helemaal als ze een gitaar vasthebben...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Je bedoelt misschien wel de grootste rock song van dit jaar met 500 miljoen streams, goh hoe zou het komen dat ze hem live spelen...
Makkelijk haten op een succesvolle nieuwe act natuurlijk, helemaal als ze een gitaar vasthebben...
Oef. Goeiedag weer Ruben.

Morgen komt een succesvolle nieuwere gitaaract uit Ierland met een nieuw album en daar kijk ik enorm naar uit!
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.500
3.693
Oef. Goeiedag weer Ruben.

Morgen komt een succesvolle nieuwere gitaaract uit Ierland met een nieuw album en daar kijk ik enorm naar uit!
En 13 mei de nieuwe van The Smile. Misschien kun je daar nog eens over beginnen.
Maar goed, Fontaines D.C. heb ik al gezien in Tivoli. Ik ga in ieder geval ontzettend genieten van Måneskin op Pinkpop. Of op Rock Werchter.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
ook wel jammer dat Rudeboy niet op Pinkpop staat, jammer dat die Urban Dance Squad "reunie" niet langs Pinkpop komt en enkel in Utrecht en Hellfest in Frankrijk (??)

Misschien dan maar naar The Cold Vein (met Rudeboy) gaan, album komt 23ste uit.
The Cold Vein staat in mei nog behoorlijk om de hoek te spelen ook!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.420
14.190
ook wel jammer dat Rudeboy niet op Pinkpop staat, jammer dat die Urban Dance Squad "reunie" niet langs Pinkpop komt en enkel in Utrecht en Hellfest in Frankrijk (??)

Misschien dan maar naar The Cold Vein (met Rudeboy) gaan, album komt 23ste uit.
The Cold Vein staat in mei nog behoorlijk om de hoek te spelen ook!
Op naar Hellfest dan maar!
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.845
12.593
ook wel jammer dat Rudeboy niet op Pinkpop staat, jammer dat die Urban Dance Squad "reunie" niet langs Pinkpop komt en enkel in Utrecht en Hellfest in Frankrijk (??)

Misschien dan maar naar The Cold Vein (met Rudeboy) gaan, album komt 23ste uit.
The Cold Vein staat in mei nog behoorlijk om de hoek te spelen ook!
Of Baroeg!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.664
6.856
Måneskin zie ik niet als Noord-afsluiter, daarom denk ik dat het dit gaat zijn.
Op de naar mijn mening toch al mindere zondag wel vervelende clashes in mijn clashfinder: Interpol vs Navarone en Volbeat vs Inhaler. De toch al weinige gitaren overlappen elkaar ook nog.
hmm... misschien ga ik me toch eens wagen aan een indeling
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Royke en Rockbeer

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.795
3.566
Overigens, ik kan die social van Pinkpop wel echt waarderen. De term 'blokkenschema' gebruiken ze bij mijn weten nooit. Het is dus echt een plaagstoot naar die paar mensen die hun chat hebben ondergespamd met wanneer dat blokkenschema nou eens uitkomt. Het zal me niet verbazen als ze later vandaag alsnog komen met het tijdschema.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.981
5.546
Toch even net wat anders dan de grootste DJ's ter wereld.
Maar desalniettemin gewoon een keurige line up, heb er zin in!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.539
2.047
Toch even net wat anders dan de grootste DJ's ter wereld.
Maar desalniettemin gewoon een keurige line up, heb er zin in!
Precies. Zelf heb ik er net wat te weinig pareltjes tussen zitten (das persoonlijk), maar volgens mij staat er objectief gezien gewoon een goed programma dat uitstekend past bij Pinkpop. Goed gedaan dus.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
944
1.501
Reactie van Floor zelf op het bericht van Pinkpop op Facebook.

Bevestigt mijn buikgevoel nog meer dat ze eerst op zondag had gestaan maar is verschoven naar vrijdag.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2022-04-21-11-47-47-24_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
    Screenshot_2022-04-21-11-47-47-24_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
    727,4 KB · Weergaven: 59

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
269
132
tja, of 7 mei naar AB Brussel... maar om daar voor nou ca 4 uur (retour) in de auto te zitten, dat is me ook wat te veel....

en Hellfest, tja, dat is tijdens Pinkpop he ;)
Dat is iets wat je standaard moet vanuit de achterhoek voor een avond Ziggo dome o.i.d.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
399
213
Tja.... ik kan helaas niet onderdrukken dat ik een beetje teleurgesteld ben... Als je nog 1 naam bekend moet maken en daar zo lang mee wacht. Dan schep je als Pinkpop zijnde toch wel een beetje (hoge) verwachtingen. Die hebben ze imo zeker niet waar gemaakt... Neemt niet weg dat ik er enorm veel zin in heb!

qua programma staan er zeker genoeg tussen die ik wel wil checken, maar heel eerlijk de helft ken ik niet of heb ik me nooit in verdiept. Dus heb wat huiswerk te doen. Nu nog snel dat schema de wereld in slingeren, maar dat zal nog wel even op zich laten wachten denk ik
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.971
2.721
Krijg me de dag meer spijt van het kopen van een zondagticket. Zonder Queens of the Stone Age had ik al nooit een ticket gekocht en met Kacey Musgraves valt een van de weinige overgebleven lichtpuntjes weg...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken