Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Tja.... ik kan helaas niet onderdrukken dat ik een beetje teleurgesteld ben... Als je nog 1 naam bekend moet maken en daar zo lang mee wacht. Dan schep je als Pinkpop zijnde toch wel een beetje (hoge) verwachtingen. Die hebben ze imo zeker niet waar gemaakt... Neemt niet weg dat ik er enorm veel zin in heb!

qua programma staan er zeker genoeg tussen die ik wel wil checken, maar heel eerlijk de helft ken ik niet of heb ik me nooit in verdiept. Dus heb wat huiswerk te doen. Nu nog snel dat schema de wereld in slingeren, maar dat zal nog wel even op zich laten wachten denk ik
Ik ben het helemaal met je eens!

mooi hoe eigenlijk de laatste 40 paginas hier gewoon gedelete kunnen worden en er niets verloren gaat.
onderbuik gevoel
dj
afsluiter
tiesto
topnaam
urban dance squad
verrassing

en uiteindelijk doet pinkpop gewoon wat pinkpop altijd doet :)
verrassing geslaagd dus :ROFLMAO:

Excited Stephen Colbert GIF by The Late Show With Stephen Colbert

Ik ben wel vrij overtuigd van mijn clashfinder. Misschien dat Stage 4 en die tent nog worden omgedraaid, maar dat maakt qua namen en volgorde niks uit.

Headliners: Metallica, Pearl Jam, Imagine Dragons
Subs: Nightwish, Måneskin, Nile Rodgers & Chic
Afsluiters Noord: Twenty One Pilots, Royal Blood, Volbeat

inhaler zal toch niet de tent afsluiten dat zie ik eerder een maan doen dan

toch maar eens een poging, afhankelijk van de volgorde op de posters van 2018 en 2019, volgorde op de site en poster nu...

Vrijdag 17 juni
SOUTH:
Metallica, Twenty One Pilots, Nothing But Thieves, Greta Van Fleet, Danny Vera,
IBA:
Nightwish, Parcels, MY BABY, Floor Jansen, (niets gelijk met Elle Hollis)
Tent:
Idles, Froukje, Blaudzun, Antoon, Elle Hollis
Stage 4:
Sylvie Kreusch, Wies, grandson, Smash Into Pieces, JC Stewart, Ten Times A Million

Zaterdag 18 juni
SOUTH:
Pearl Jam, Royal Blood, Deftones, Kaleo, Chef’Special,
IBA:
Måneskin, Crowded House, Ronnie Flex & The Fam, Selah Sue, Courtney Barnett,
Tent:
Lost Frequencies live, Frank Carter & The Rattlesnakes, Son Mieux, Mimi Webb, Nona,
Stage 4:
Tones And I, The Last Internationale, KennyHoopla, Saint PHNX, Remme, Ramkot

Zondag 19 juni
SOUTH:
Imagine Dragons, Volbeat, Dermot Kennedy, De Staat, Zara Larsson,
IBA:
Nile Rodgers & CHIC, Ziggy Marley, Eefje de Visser, Maan, Inhaler,
Tent:
Interpol, Mother Mother, Turnstile, Joost, Navarone,
Stage 4:
Rare Americans, Sea Girls, MEAU, Hang Youth, Dead Poet Society, W.H. Lung

maar, zoals gezegd, beter wachten op bericht van Pinkpop zelf

(edit: ben overigens afgestapt van het idee, NL-acts clashen niet, dat lijkt me met de hoeveelheid NL-acts nu bijna niet mogelijk)
(edit 2: Brightlands is Tent)

Laatst bewerkt:
Een aantal van de schema's die ik hier langs zie komen zouden voor mij toch wel slecht uitpakken, hopelijk wat minder clashes in het uiteindelijke schema...
Kijkend naar het weekend, zijn dit toch wel de acts die ik graag zou zien:
Vrijdag: Parcels, Nothing But Thieves, Metallica. Greta van Fleet en 21P allebei al eens gezien, zou het totaal niet erg vinden om die nog eens te zien. Daarnaast hopen Idles, Froukje, Wies, Blaudzun en Grandson mee te pakken.
Zaterdag: Frank Carter, Chef'Special, Deftones, Pearl Jam. Royal Blood en Son Mieux al eens gezien, wil ik nog wel eens zien. Ook benieuwd naar Maneskin en Crowded House.
Zondag: Imagine Dragons, Volbeat, Eefje de Visser, Interpol, Inhaler, Turnstile, Navarone en Sea Girls. Met Joost en De Staat als ik ergens nog energie over heb.

ps. nieuw op het forum, lees al even mee maar nu begon het toch teveel te jeuken om zelf ook eens te posten :)

Ik niet. Vrijdag Floor erbij. Ik ga een goede dag hebben. Woohooo
Begrijp me niet verkeerd. Ik denk dat Floor zeker een goede naam is, maar er is een verwachting geschept (imo) en die hebben ze niet waar gemaakt.... Misschien is het ook wel zo dat de verwachting is gecreëerd door hier zoveel op het forum te verblijven ?

Een aantal van de schema's die ik hier langs zie komen zouden voor mij toch wel slecht uitpakken, hopelijk wat minder clashes in het uiteindelijke schema...
Kijkend naar het weekend, zijn dit toch wel de acts die ik graag zou zien:
Vrijdag: Parcels, Nothing But Thieves, Metallica. Greta van Fleet en 21P allebei al eens gezien, zou het totaal niet erg vinden om die nog eens te zien. Daarnaast hopen Idles, Froukje, Wies, Blaudzun en Grandson mee te pakken.
Zaterdag: Frank Carter, Chef'Special, Deftones, Pearl Jam. Royal Blood en Son Mieux al eens gezien, wil ik nog wel eens zien. Ook benieuwd naar Maneskin en Crowded House.
Zondag: Imagine Dragons, Volbeat, Eefje de Visser, Interpol, Inhaler, Turnstile, Navarone en Sea Girls. Met Joost en De Staat als ik ergens nog energie over heb.

ps. nieuw op het forum, lees al even mee maar nu begon het toch teveel te jeuken om zelf ook eens te posten :)
Welkom! maar ff... stel je moet kiezen: Greta of TOP? ik wil zelf heel graag TOP zien, maar ben ook wel benieuwd naar Greta....

Welkom! maar ff... stel je moet kiezen: Greta of TOP? ik wil zelf heel graag TOP zien, maar ben ook wel benieuwd naar Greta....
Poeh dat ligt aan een paar factoren. Even op een rijtje:
Ik heb TOP in 2019 gezien als Lowlands afsluiter. Staan prima op een groot podium. Daar komt hun show ook het meest tot z'n recht. Veel fratsen om de show heen.
Greta van Fleet heb ik nu twee keer gezien: 2018 in de grote tent van Pinkpop, 2019 in de AFAS live. Beide keren vond ik de intieme setting fantastisch. Je moet er wel heen gaan voor de muziek en vier gasten die lekker aan het jammen zijn. Verwacht geen groot spektakel met vuurwerk en interactie. Ik denk daarnaast dat zij op de mainstage op pinkpop enorm verdrinken. Hoop daarom dat ze op Noord staan dit jaar, zullen de tent wel ontgroeid zijn.

Conclusie: Mocht GvF in de tent of op Noord staan, zeker gaan zien. Anders voor de show van TOP kiezen.

• Leuk
Waarderingen: rednasnamsob
Las trouwens op Insta dat ze onder de post van vandaag zeggen dat het niet lang meer duurt voor het blokkenschema uitkomt.... dus misschien nog deze week en anders toch echt volgende week lijkt mij :unsure:

Ik denk eigenlijk pas over 4 weken om eerlijk te zijn (ja dat vind ik ook lang) maar dan heb je nog ff zo'n laatste nieuwsboost en dan duurt het niet lang meer eer het zover is

Tja.... ik kan helaas niet onderdrukken dat ik een beetje teleurgesteld ben... Als je nog 1 naam bekend moet maken en daar zo lang mee wacht. Dan schep je als Pinkpop zijnde toch wel een beetje (hoge) verwachtingen. Die hebben ze imo zeker niet waar gemaakt... Neemt niet weg dat ik er enorm veel zin in heb!

qua programma staan er zeker genoeg tussen die ik wel wil checken, maar heel eerlijk de helft ken ik niet of heb ik me nooit in verdiept. Dus heb wat huiswerk te doen. Nu nog snel dat schema de wereld in slingeren, maar dat zal nog wel even op zich laten wachten denk ik
Of ze hadden een andere naam op het oog en hebben die uiteindelijk niet vestgekregen.

Users who are viewing this thread