Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Hahaha, en ik maar denken: met een goede 3de headliner ga ik misschien zelfs wel... Nouja bespaar ik ook weer geld zo
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Vet! Fuck de haters, Guns ‘n fucking Roses is here. Ik vind het een prachtige boeking. Geniet ervan Pinkpoppers!
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ik vind het een prima boeking.
Aan het eind van de derde dag ben ik sowieso niet meer helder, dus het gejank van Axl zal in mijn oren wel meevallen. Lekker meebléren met de klassiekers.
 

Zlatan1980

Playlistbediener
17 feb 2016
30
0
Laat ik vooropstellen, ik ben een fan van Oasis /Liam, maar ik vind dat je dan ook niet over de live reputatie van andere bands moet hebben.
Liam is pas sinds hij solo is weer bij stem, de laatste jaren Oasis waren wat dat betreft een aanfluiting.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Laat ik vooropstellen, ik ben een fan van Oasis /Liam, maar ik vind dat je dan ook niet over de live reputatie van andere bands moet hebben.
Liam is pas sinds hij solo is weer bij stem, de laatste jaren Oasis waren wat dat betreft een aanfluiting.

Uhm....

Whut?

Omdat iemand Oasis als username heeft mag die persoon het niet over de live reputatie van andere bands hebben? :lol:
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik vind het een te gekke naam, denk er zelf over om die zondag mee te pakken.

Guns, Gojira, Disturbed & the pretty Reckless. En dan ook nog eens mijn favoriete rapper: Anderson. paak.

Ik vind de zondag een hele fijne dag.
 

degrotegeneraal

Playlistbediener
20 feb 2019
49
0
Ik vind het een prima boeking.
Aan het eind van de derde dag ben ik sowieso niet meer helder, dus het gejank van Axl zal in mijn oren wel meevallen. Lekker meebléren met de klassiekers.

Haha helemaal mee eens, prima boeking en een mooie afsluiter van het weekend
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Laat ik vooropstellen, ik ben een fan van Oasis /Liam, maar ik vind dat je dan ook niet over de live reputatie van andere bands moet hebben.
Liam is pas sinds hij solo is weer bij stem, de laatste jaren Oasis waren wat dat betreft een aanfluiting.

Ben ik volledig met je eens hoor. Oasis was in 2009 niet op haar sterkst. Als ze een reünie zouden houden, die drie jaar uitmelken terwijl 1 van de leadzangers geen nummer volledig on point kan zingen, dan zou ik Oasis ook een slechte headliner vinden.

(Staat overigens wel een, niet heel sympathieke, maar wel altijd kwaliteit leverende Noel naast, en de recente optreden van Liam waren, zoals jij ook zegt, wel weer goed)
 

Zlatan1980

Playlistbediener
17 feb 2016
30
0
Zlatan1980 wrote:
Laat ik vooropstellen, ik ben een fan van Oasis /Liam, maar ik vind dat je dan ook niet over de live reputatie van andere bands moet hebben.
Liam is pas sinds hij solo is weer bij stem, de laatste jaren Oasis waren wat dat betreft een aanfluiting.

Uhm….

Whut?

Omdat iemand Oasis als username heeft mag die persoon het niet over de live reputatie van andere bands hebben?
1f606.svg

Voor mij mag hij alles zeggen, ik hoor het vaak over live reputaties, als reden dat een band niet het bezoeken waard is.
Dan kan ik dat best even vergelijken met de live reputatie van een band die hij (veel meegelezen) wel goed vind schijnbaar.
 

grimbo76

Playlistbediener
13 dec 2019
40
44
Ik hoop dat de sfeer op pinkpop zelf beter is dan dat zure gedoe hier. Ik ga er in ieder geval mn best voor doen.
 

Zlatan1980

Playlistbediener
17 feb 2016
30
0
Zlatan1980 wrote:
Laat ik vooropstellen, ik ben een fan van Oasis /Liam, maar ik vind dat je dan ook niet over de live reputatie van andere bands moet hebben.
Liam is pas sinds hij solo is weer bij stem, de laatste jaren Oasis waren wat dat betreft een aanfluiting.

Ben ik volledig met je eens hoor. Oasis was in 2009 niet op haar sterkst. Als ze een reünie zouden houden, die drie jaar uitmelken terwijl 1 van de leadzangers geen nummer volledig on point kan zingen, dan zou ik Oasis ook een slechte headliner vinden.

(Staat overigens wel een, niet heel sympathieke, maar wel altijd kwaliteit leverende Noel naast, en de recente optreden van Liam waren, zoals jij ook zegt, wel weer goed)[/quote

Sommige optredens ga je ook niet leen voor de muziek, maar oook voor de uitstraling op het podium.
En als iemand het podium in zijn eentje kan vullen, is het liam(al is het alleen al met zijn ego).
Maar naar Liam kan ik ook kijken, met het geluid uit, als je begrijpt wat ik bedoel.

Datzelfde heb ik ook met Rhcp, Anthony is zeker niet altijd bij stem, maar ze leggen wel een dosis energie op het podium neer.
Van flea kun je toch alleen maar houden.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Vind Guns n' Roses een mooie afsluiter!
Echt jeugdsentiment, nu hopen dat er iemand mee gaat...
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Red Hot Chili Peppers-Post Malone-Guns N' Roses
Twenty One Pilots------??????????????-Volbeat
Nothing But Thieves---?????????????-Anderson Paak

Sterke bovenkant van het affiche hoor. Alleen de zaterdag heeft nog wel wat nodig (iig een sub en een Noord-afsluiter) of Rag'n' Bone Man moet voor een van die posities in aanmerking komen.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Blij maar vooral benieuwd naar Guns n roses live. Hoop in ieder geval niet dat de show 3 / 3,5 uur duurt.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Ik ben hier wel blij mee, nu weet ik dat ik mijn bron kan vertrouwen.
1f642.svg

Lekker bezig! Probeer voorzichtig nog wat namen los te peuteren ;) Ook aan Dennis die al in een vroeg stadium Guns riep: je had toch gelijk pik
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Prima boeking, wat wil je nog meer. Fucking Guns 'n roses als afsluiter. Of hij nu een goede of slechte dag heeft, het blijft een grote naam.
Nu eens kijken wie hier gelijk heeft. De diehard pinkpopper met rock/gitaar roots of de nieuwe lichting. We zullen het zien op het veld. Het verschil in aantallen tussen de zaterdag en zondag.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Ik hoop dat de sfeer op pinkpop zelf beter is dan dat zure gedoe hier. Ik ga er in ieder geval mn best voor doen.
Op de Facebook-pagina van Pinkpop zie ik vooral enthousiaste reacties staan. Dus ik denk dat de sfeer op het festival zelf prima zal zijn (als Axl het publiek niet langdurig laat wachten, wat tegenwoordig voor zover ik weet zelden of nooit meer voorkomt).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken